Eat These Foods for Healthy Eyes

1 - Coghinas

Cameron Whitman / Stocksy United

Una dieta sana duna nutrienti essenziale chì aiutanu à mantene i vostri ochji sani. Per esempiu, hè ben cunnisciutu chì a vitamina A hè essinziali per a visione, è una deficienza pò esse un disgrazziu chjamatu coperazione di notte.

A risultati di l'"Studi di l'Encegema Eye Relativée" - un prucessu principe pruposti incù l'Istitutu Naziunali Naziunale, indicanu ancu a vitamina C, a vitamina E, u beta-carotene, è a lutein pò aiutà à reduie u risicu di degenerazione maculosa adulta avanzata, una causa principali di a cecità in l'anziani.

Studii studii suggerenu chì l'acidu grassamu omega-3 pò aiutà à pruteggiri l'ochji da a degenerazione retiniana è facilitate l'incommode di l'occhi sichi.

Sicuru, hè impurtante puntualisimu chì i ricerchi anu usatu quantità enormi di nutrienti in sti studii-sìmuli à ciò chì pudete truvà in suplementi dietetichi appiicati speciali. Ma, aghju trovu ghjunti chì sò in alta o più di sti nutrienti chì prutegginu a vista.

Pìzzà e carni, per esempiu. Zuppari di furnisce vitamina A, è u so precursore, beta-carotene. A vitamina A hè essinziali per a visione, perchè deve bisognu di forma di rhodopsin, chì hè una prutetta chì assume luminosità in a retina. A vitamina A hè ancu necessariu per a funzione normale di a córnea è di i membrani chì circundanu i vostri ochji.

U zitrusdi sò ancu ricchi in potasio è di fibra, mentre chì sò bassi in calori è quasi fat-free. Servite cartagera cù un vinu di caluri di caloria, cumprà una insalata cù zappunte picca, o serve puru zucca cartagera com'è un platu sana.

2 - Arancioni

CollinsChin / Getty Images

L'aranci sò boni per a vostra visione perchè sò una prima fonti di vitamina C, chì hè stata utilizata in l'Istitutu di Eghjoghja di Ughjettiva. A vitamina C hè ancu un antioxidante, è u vostru corpu ci hè necessariu per fà u tissutu connectivu è per i vini sanguinari sani, ancu i quelli chì si trovanu in i vostri ochji.

L'aranci fannu più di mantene i vostri ochji bè, perchè cuntene ancu potasio, fibru, calcium , è folate. Un lignu fa un scherzettu attuali, o pudete divertevi un vetru attraversu di u succuu di aranciu in ogni mumentu di u ghjornu.

3 - Fresu

Maximilian Stock Ltd./Getty Images

I fuglietti sò ancu imballati di vitamina C, perchè puderanu aiutà à prutezzione di i vostri ochji da i malatii di età è mantene u tessulu cunghjuntu è i vini in i vini in i vostri ochji sani.

I fragole sò ancu ricchi à folate (una vitamina B), fibra, è un arsenu di fitochimie. Eat fresh strawberries plain opped with a dab of whipped cream and nuts chopped. O serve cù iogurt di grecu o d'altru corzo d'avena per un suli salutari. Puderete ancu pruvà a vinaigrette di fioee o l' insalata di frittata .

4 - Patate dulce

Kroeger / Gross / Getty Images

I patati dolci sò ricchi di vitamina A, beta-carotene, potassiu è di fibra, cum'è e zucca, cusì sò ancu boni per i vostri saluti d'ochju. U sapuri di dolci pruduci una patata dolce à u meurtime, cusì hè faciule per avè tutta a bona nutrttiva à a vostra dieta, ancu s'è vo sughjettu un cumbattinu.

Servite patate dolci siculi cù l'oliu d'oliu, o un toccu d'un dolce glaze o cimiteru cù fagioli, cipolle, spinach cociutu o castagne. Pigliate un spartitu da e fritte francesi in normande è fate dolci patata fritte invece, cù un pezzu di molasses spiegata nantu à a cima. O pruvà casserole di patata . Yum!

5 - ostriche

Ursula Alter / Getty Images

L'ostricultura sò bè ​​per a vostra visione perchè sò assai in u zincu, chì hè stata aduprata in "Studi di l'Eghjoghja di Eye Relatività". Se ùn avete micca l' ostricultura , ancu puderà acquistà un zincu da nuts, vacca, o porcinu, ma quandu l'ostricultura cuntene più zincu ca qualsiasi altri alimentari.

Truverete l'ostriche canned fece in a maiò parte di l'articuli è l'ostriche virdi sò situati in u dipartimentu frescu di mare. Eat ola ostriche crua, affumicata o cociata com'è un appetizer, o fècenu stufa d'ostatura.

6 - Spinach

RedHelga / Getty Images

L'Spinach hè cunnessu cù a salute d'ochji perchè cuntene lutein , chì hè raccamentu à a vitamina A. A ricerca mostra chì i persone chì manghjanu leghje in legume rich in lutein puderanu tene un risatu di degenerazione macular.

L'espinaca ancu dà iron , vitamina K , è folate, è hè assai in calori. Eat raw spinach leaves in a base di una insalata o parte di un sandwich. L'espiachju puddu faci un platu dilettante è nutrimentu è ingredientu sanu à una varietà di ricetti, cum'è:

7 - Nuts

Kaan Ates / Getty Images

Nucci hè bonu per i vostri ochji perchè cuntenenu a vitamina E , chì hè stata aduprata in "Studi di l'Eghjoghja di Eye Relative Age", è una quantità significativa di l'alfa alimente linolenica, chì hè a versione vegetali d'omega-3 fatty acid.

Nuccianu sò ancu ricchi in zincu è altri minerali, in più di varii vitamini C-complexi. Eat raw nuts with a piece of fresh fruit like a snack healthy or toast walnuts chopped and add them to a salad or cooked green vegetables.

8 - Salmon

Simon Smith / Getty Images

U salmon hè bonu per l'ochji sani è a vista normale perchè cuntene quantità significativa d'omega-3 fatty acid-più ca qualsiasi altru tipu di pesci o mariscos. I studii suggerenu chì e persone chì anu un ingaghjamentu più altu di queste l'acidu grassu pò esse menu prubabile di soffrenza di l'occhi sichi.

Servite salmón cocido per cena o uttene scorci di salmuni in salati è salmoni patties. U salmon si pò ancu esse presitu di crusca (cum'è u sushi o sashimi), o smoked with crackers.

Pruvate:

Sources:

Associu Optometric Americana. "Aziende grassanti essenziali Omega-3 DHA è EPA.

Instituti Naziunali di a Salute Nazziunali di Uye Institute. "Studi di l'Eghjoghja di Ughjettivu Etiche-Risultati". http://www.nei.nih.gov/amd/.

Instituti naziunali di sanità, Uffiziu di supplementi dietetichi. "Supplet Dietetica Cumplementa: Vitamina A è Carotenoids". http://ods.od.nih.gov/factsheets/vitamina/.

Tan JS, Wang JJ, Flood V, Rochtchina E, Smith W, Mitchell P. "Antioxidanti di dietetichi è a prevalenza longu di degenerazione macular relatata à età: l'Astudine Blues Eye Study". Oculazione. 2008 Feb; 115 (2): 334-41. http://www.aaojournal.org/article/S0161-6420(07)00474-5/abstract.