U Yoga Morning Posprevi chì Stà u Canzone

Se vulete stabilisce una prublema di yoga consistent, unu di i primi passi è di truvà l'ora di u ghjornu chì ci hè megliu per voi è assicuratevi di stà nantu à a vostra matta chì quellu chì in quellu tempu. Ùn importa micca u tempu hè, ma ùn hè sensu per appruvà a vostra pratica à u ritmu di u ghjornu. Per u ioginate di u matinellu, questu significa chì si prumesse in u sonnu è da cunsultate per u ghjornu passatu.

Accuminciate per avvicinà nantu à a spalle cù i vostri ghjinochje. Pudete abbinate i vostri genghjeve à u to pettu si quellu chì si senti bona.

Recliné Big Toe Pose - Supta Padangustasana

Recliné Big Toe Pose- Supta Padangustasana. Ann Pizer

Wake up the hamstrings with supta padangustasana . Sì avete un corpu assai, questu hè un bonu modu per ottene più stensione, ma pudete dinù ancu ghjunghje à u to pieru è mantene a mio còscia cun una manu nantu à ogni banda. L'altri viulenza includenu mantene u ghjinochju di u pianu di fondu cù a sola di u to pede chì ripusenu u pianu. Questu avete aiutu à liberà u bassu. Gira u tozzu, mentre u vostru pede in l'aria.

Eye of the Needle - Sucirandhrasana

Eye of the Needle Pose - Sucirandhrasana. © Ann Pizer

Eye of the needle hè un bonu modu per prumove i vostri cirianu in a mattina. Hè facilitu per voi per cuntrolliri l'intensità di u stretchu cambiendu a pusizione di u to pianu infernu. L'opció più piace hè di dà un ghjinochju di u pianu infernu ma mantene a sola di u to pede nantu à u pavone. Se vulete sferisce u core, ghjunghje, aghjunse a volta di a thigha è cumincià à scrive u to core à u to pettu. Hè l'effettu di l'apertura di u coppula nantu à a stesa di upposta. Pudete ancu a prutezzione di a punta di a vostra corneira, cum'è mostra quì.

Dog Facing Downward - Adho Mukha Svanasana

Dog Facing Downward - Adho Mukha Svanasana. © Ann Pizer

Invece di ghjucà u cane senti felice in ogni mumentu di u ghjornu, hè particularmente prudente a prima cosa di a matina. Hè a nostra transizione in un pocu posa chì hà da principià per rinvivà per u ghjornu passatu. Puderanu a cugliera per doblegà un ghjinochju à u mumentu facilità in u prisentaghju. Quandu avete fattu quellu, pruvate à vultà una situazione perchè persone nantu à circa cinque senti. Di sicuru, ùn hè micca solu in tutti i putenzi di yoga perchè a vostra altagna hè sempre ghjustu è u vostru corpu cuntinueghja aduprà microcurizazioni per u equilibriu è per affirmate l'attitudine.

Lunge Pose

Lunge. © Ann Pizer

Pettite u to pede righjuntu per andà in l'internu di a vostra diritta, è preparanu qualchi variazioni di lunghizza. L'elezzioni di iogni hè quì. Pudete stà in un scogliu postu, di travaglià per vende a so cosima ghjustu paralilla à u pianu è mantene a to legenda sia super forte. Puderete pudè smarrà u to legu ghjornu è di avantaghju nantu à quella sia. Pudete cascà u to genitale ghjornu à a catina per più di una anjaneyasana . Pudete ancu cundùcelu mani in l'aria cum'è quandu ùn hè micca impurtendu (salvezza) è fate qualche cuminzanti, rizzannusi è curpulevuli in u ghjornu à u ghjornu. Fate sta scelta à aghjunghje à ciò chì u vostru corpu necessite in questu ghjornu. Ùn puderebbe micca esse uguali tutti i ghjorni.

Mezza Luna Pose - Ardha Chandrasana

Pose di Luna Sera - Ardha Chandrasana. © Ann Pizer

Edite u vostru energia, rende in ardha chandrasana . Sì avè avè usu di usu propiu sottu a manu di fondu, teni esa usu. (Se ùn avete micca un pezzu in casa, improvisioni cù una sedia o stufa passana). Probabilmente sia per questu impatruniscenu in u cuncesione di a straggiunata. Mantene a legenda elevata è u bracciu forte cù u pede è a manu pienu a vita. Focus on rotating your chest à u tettu, imaginendu u sole di a matina brillando nantu à (o da fora) u vostru core.

Dopu à questa impatrunissa, passendu à u cane per avvicina è passendu a vostra lunghizza è chjave di ardha cun u pede.

Plank Pose

Plank Pose. © Ann Pizer

Fà un ritornu à una pusizzioni di pianta. Chì fate una altra oportunità per fugerà i vostri brazzi è i peri, mantene oghje è forte. Pruvate a mantene sta pusizione per cinque sferenzi senza moins. Se ci vole, pudete abbandunà i vostri ghjinochji à u matru.

Rice, Chest e Chin

Rice, Chest e Chin - Ashtanga Namaskara. © Ann Pizer

Fate i vostri ghjinochji à u matru. Mantene a to butt superi quantu baja u to pettu è di a chinella finu à u pianu. Avete bisogna com'è un vermu di pocu pulgheru. Pudete fà una chaturanga quì invece, ma i sustenenu assai i ghjinochje. cunfettu è barcu per a cumincià per introdusà un backbend suave à a vostra matina.

Cobra Pose Low - Bhujangasana

Cobra Pose - Bhujangasana. © Ann Pizer

Scribià a to pelvicà in u chjappu è fate u to pettu in una cobra bassa cù assai pressione in manu. Se vulete, pudete cumenciu à ridivanu i vostri brazzi per una cobra più altu è ancu elevà i vostri genolli per un cane in risa . (Queste esse dumandate più di pisu più in i vostri mani, ovvi). Si vai per una di e versione dopu, duverebbe guaritu i vostri leppu nantu à a spalle è i vostri spalle di i vostri ochji. Questa hè a vostra chance per salutà u ghjornu cun un core apertu è brillanti.

Pose di nimicu - Balasana

Pose di nimicu - Balasana. © Ann Pizer

Spread your kneels wide and push back to the pose of children with your chest resting between your knees and your forehead on the floor. Pigliate qualchi soppresse quì per sente l'effetti di e vostre pratica, è fate l'aspettate ciò chì pudete avè u ghjornu perchè. Allora risate prontu per fà affruntà qualse rivendichete viaghjate. Pudete ancu liste per saltà u cafe da a matina!