Rice, Chest e Chin Pose-Ashtanga Namaskara

Cumu realizà a Salutazione cù i vechji limbs

L'aspettatu di u nomu, i ghjinochje, u bògladinu è di u mandibule, hè spessu cum'è parte di a secca di salutazione di u soli . Hè spessu nutata cum'è una alternativa di principianti à chaturanga in una secca di salutazione di u solitu. Hè una bella manera di principianti per travaglià annantu à a custruzzione di a forza di armata chì duverebbe bisognu di chaturanga dandasana . Hè ancu com'è un warm-up for the backbends chì pudete ghjunghje à più tardi in a vostra sessione di pratica.

Questu pose hè assai di prupone più studienti avanzati di yoga.

Fundici di i Genghi, Chest e Chin Pose

Instructions for Knees, Chest, and Chin Pose

  1. Da a piazza, puscia i vostri ghjinochji à u pianu.
  2. Baffè u vostru pettu è di a chinella finu à u pianoforte, sbarcò i vostri spalle sbattinu e to mani.
  3. Mantene i vostri minzoglie abbrazzati in e to lati.
  4. U vostru butt stà altu è i vostri ponti stanu sutta sottu. Vulete esse scrunched up like a inchworm.
  5. Manteve a pose per unu à 10 breaths.
  6. Per surtite da a pose, susciteghja u quindi, è traslassine u to pettu à i vostri mani, cum'è vo avete inattegatu i vostri ponti è arme à e so gammi per arrivà in una cobra bassa , chì hè a prussima postu di u salutu di u soli.

Cunsigli di principianti

Questa attitudine hè cum'è una media pusata, cusì aiuta à aduprà i musculi necessariu per chaturanga salvu. Pruvate a resistenza à sparisce stu prisuttu in furia per ottene u più sfida (è cusì megliu, right?) Chaturanga. À u tempu, u vistimentu è u liceu di fà una chaturanga prima chì vi hè pronta pò esse rimettii in dannu seriu per spalla.

Pigliate questu presentazione lentamente è ùn permettenu micca u vostru corpu per fallu. I vostri muskoli back will be engaged induve u so corpu. Ùn avete micca avutu dolore o incomodità. Sìate si sente qualchissia, pigliate u to pettu finu solu quantu ùn puderete senza u dulore.

Ùn lasciate i vostri codici ùn puderebbenu espansione, cuncintràli di mantene a so cugliera à i vostri bachi è apuntentemu versu i vostri tacchi. Mantene i vostri ditenu inglesi.

Assicuratevi di rispallu sinu à l'attu.

Avanzate Avanzate

Includite ghjinochja, cunfettu è barbara in i vostri primi vinyasas cum'è cali.

Histoire du Pose

Questu imprie hè cunnisciutu ancu a Salutazione cù e vechji limbs. In sanskritu, ashta significa ode e anga significa parte, mentri namaskara significa salutazione. Stu nomu veni da u corpu à toccu u pianu in ottu locali durante a pusizione. Tuccate a terra cù i vostri pedi, i ghjinochje, i palme, u pettu è u mandibule. Questa attu hè abituata à pruvà à i divinità quandu paganu omaggiu in tempii indi.