Cume a Pose di Nimu - Balasana

Quandu si restanu in Yoga

U nostru postu hè una postura simplici cù una grande parte per ghjucà in a vostra pratica di yoga. A parte di esse un modu bonu per stretchjerà strettu diverse parte di u vostru corpu, u postu di u zitellu hè a postura di ripusizione più importante di ioga. Hè una chance di fà cessà di ciò chì fate, rivalite a vostra pusizione, cunnetta cù a so respirazione, è preparate per trasfirià.

In classe, u maestru pò offri l'oppurtunità di riposu in l'attrezzu di u zitellu dopu una sequenza di vinyasa veloce, una longa stende in una attitudine perchjare cun perte o pianta , o un tentativu di un invintu sfida. Quessi sò tutti l'esempi di un bonu tempu per restè, ma quandu pè piglià a posidione di u zitellu hè veramente à a vostra discrezione.

Questu significa chì pudete spusà in questa postura à quandu averebbe necessariu. Hè u tempu da u tempu, a vostra cartula praticata, u vostru bigliettu d'oru. Nisun maestru cun una sperienza ùn mancassi di fà di fà criatori di criatori allora u vulete.

Hè duntu una medità di putere. L'apprendre à usalli sàviu hè a parte di a vostra prublema di sviluppu induve l'intende à a voce interna di u corpu è fate ciò chì vi rila. U vostru corpu dicerà quandu u restu. Puderete bisognu di parechje diversità in i ghjorni diffirenti è hè bè. Tena l'oramai finamente tunissatu à i messaghji chì u vostru corpu ci vi manna e rispettu rispundimu per elli hè a più grande lezioni chì l'attrezzu di u zitellu hè di prupone.

Instructions

  1. Da u cane per avvicina, mandolenu i vostri ghjinochjati à u pavone.
  2. Spread your kneels as wide as your mat, keeping the tops of your feet on the floor with the big toes touching.
  3. Purtate a to belly per restè entre e cosce è a testa à u pianu. Pudete ancu vultà a testa in un cacciadore cù a toccata firmata in piena. Se decide di fà chì, hè una bona idea di cambià à l'altra parte cheia da a mità di u restu.
  1. Ci hè dui variazzioni pussibbili di vàsciu. Sì stendu i vostri brazze davanti à voi cù i palmi versu u chjappu o portate i vostri braccia retrocedi à i vostri cosce cù i palmi stannu versu l'altri. Fate quale serebbe più còmico per voi. S'è vo avete fattu assai travagliu spine, a seconda opzione si senti aggradèvule.
  2. Stay as long as you like, eventualment reconnecting with the steady inhales and exhale your breath.

Tips