Recliné Big Toe Pose - Supta Padangusthasana

Pienu currisponde di u ghjuvatu hè un stindimentu classicu per i corridere è l'altri atleti postu chì ghjè ghjustu in i biies è i venti. Aduprà un attruzzu di yoga pò guidà stu stretchu attraversu impegni ponti d'allinjamenti è metteanu attenti à a meccanica di u corpu per riduce a chance di overdoing it. I seguenti struzzioni sottu offerta adattazione per i persone cun stretchjempianti stretchi è e variazioni per quelli chì sò più flexibilità.

Invevduve quandu sò nantu à quellu spettru, pigliate a cose lentamente è eseguite u vostru corpu à u caminu.

Instructions

  1. Venite à girà nantu à a vostra sporta cù i vostri cimi estinnati.
  2. Fendite u to bracciale ghjucu è abbrazzate a perte in u to pettu.
  3. Pujhe una corra di yoga nantu à a bola di u to pettu drittu. Senza a fini di a strapata cù ogni mani. Se ùn avete micca un strap, un cinturallu sarà travagliu.
  4. Ricerche u to legu dirittu finu à u tettu, mentre chì ferma fermu in u corpu.
  5. Stretch u so sottu dirittu finu à u pede flexuatu, ma mantene a bola di l'anca di ghjuvata restate in u socket è i dui bassini di u to buttà ugualmente à ripusà u sopra. In altri palori, ùn permettenu micca a to cuda di e to pettu à u cuncettu finu di u pianu solu perchè vo site l'eleva l'arme.
  6. Mantene a to manu lefte flexuada è a to legnazione stava pressu versu u pianu.
  1. Pruvate a punta di u pettu davanti per un strac qualchì difendenti. Pudete vultà è esce trà un pezzu flexu è puntuatu si ti piace.
  2. Mantene a to legu per 5 a 10 breaths.
  3. Per esce, aghjau u so ghjinochju ghjornu in u to pettu, portonu u ghjinochju u ghjornu per unisce cù quì, aghjunghjite i vostri pierre un abbuffulinu, è da fà u listessu cù a to pierita da a manca.

Cunsiglii principianti

Variations Avanzati