Ogni Superfoods di mantene in a vostra cucina

A nutrimentia hà u moddu di l'alimentu cum'è a moda è l'addevu di casa, sò i so tendenzi - un annu di tutti di mancianu quinoa è munching on kale. Allora l'alimentu senza glutine è a chia di simone sò a prossimu grande cosa. Dopu à sti tendenzi pò esse un pocu cunfundante, assai caru - è, in u mo scusa, micca necessariu.

Avà, ùn avete micca sbagliatu, aghju quinoa è mi persone di pruvà a ricetta di u culleghju chì vene nantu à a mo cartulina di email, ma quandu vi vene finu à questu, sò un fan di i superfoods simplici chì tendenu Passà in un pass'è à u passatu "ciò chì di moda in liste nutrizione".

Seriously, superalimentari ùn sò micca esse radici esodu o raghji chì custa una piccula fortuna à e trendiest salute di alimentazione alimentaria. Ci abbastanza di superfoods impurtante chì aspetta à voi nantu à i quadri di qualche supermecchieru.

Queste alimenti ùn sò micca strammi nè Inconnu, ma spessu sottumessu apprezzati.

1 - Manzanas

David Burton / Getty Images

I manzani cuntenenu parechji vitamini è minerali, cù quantità più altu di vitamini C, B-6 e potassiu, più sò altri in fibra. I capelli di culurite culurite sò riccu in una fitoquímica chjamata quercetin chì hà propietate antiinflamatori. E manciatu di manzila hè stata assuciata à parechji benefizii per a salute, cumpresu un risque perchju di a malatia cardiovascular, l'asma è a malatia di Alzheimer.

2 - Carcachi

Westend61 / Getty Images

L'alchocufi sò in altu di vitamina C, magnesiu, manganese, potassiu è niacina. Anu ancu altru in fibra è calate in calori. L'alchocufi cuntene ancu polifenoli chì ponu travaglià cum'è antioxidante per aiutà à prutezzione di e cèl·lula in u vostru corpu da danni radichi liberi. U strachju di l'alchocchese pò aiutà à trattà ancu i livelli di colesterol altu, ma a più ricerca necessariu per esse da sicuru.

3 - Bananas

Philippe Desnerck / Getty Images

I'm quite surely bananas sò l'ingredientu più famosu chì s'utilice à u batti di frutta, chì si fa sensu perchè sò dulce, è sò assai bè per voi. I bananas sò altasti in potasio, chì aiuta à equilibri u sodiu in u vostru corpu. In più, cuntenenu antioxidanti è componi similari à dopamine, un neurotransmisor.

4 - U Cabbage

Olena Gorbenko Delicious Food / Getty Images

Questa freccia verde viaghja cuntene assai vitamina K chì hè necessariu per a cungregazioni di u sangue, è una bona quantità di calcium, vitamin C, vitamina A, vitamina E è Vitamina B. A Cabbage cuntene ancu altri cumposti cumu l'acidu chlorogenicu è l'acid cafeic chì puderanu bè per a vostra salute. A Cabbage hè summamente baxu in calori.

5 - Coghinas

Debby Lewis-Harrison / Getty Images

E manghjà carotta hè un modu excelente per acquistà vitamina A chì u vostru corpu necessite una visione normale è a diferenza di cellu. U zitrusdi sò ancu una bona fonti di fibra è bassa in calori. Inoltre, cuntenenu antioxidanti benessiri chjamati polyacetylenes, beta-carotene, e lutein, chì puderanu esse benefiziusi di salute.

6 - Celery

Emilio Ereza / Getty Images

L'apiula hè una gran fonta di calcium, magnesiu è potassiu, cusì hè bonu per ossi sani, i musculi è i nervi. L'apiice hè ancu riccu in vitamini A è K, hè bellu in calori, è altru in fibra. Hè perfetta per una dieta di perdita di pesce o di una dieta sana. L'apiice cuntene ancu flavonoli chjamati luteolin è apigenin, chì ani pruprietivi anti-inflamatorii.

7 - cipudioni

Glow Cuisine / Getty Images

Alimentazione di sta viticultura verdura cum'è un platu chì pò aiutà à reduie a inflamazioni perchè cuntene flavonoids è composti chì contientanu sulphur. L'usu di cipolle cum'è un cunditu pò esse un bonu modu per taglià a vostra ingaghja di sodiu à a reducione a quantità di saline chì necessite. Ma esse seguru d'utilizà cipolle freschi o secchi - tenete bè cun cura di u salinu di a cipolla è i parechji sgrossati chì anu cume a cipolla, perchè anu ancu altru in sodiu.

8 - Arancioni

Jill Harrison / Getty Images

L'aranci sò generalmente cunsumu com'è u zuccaru d'aranciu - generalmente cù u colazione . Hè cunnisciutu per u so cuntenutu di vitamina C, ma sò ancu una bona fonti di potassu, folate è fibra. Hè megliu di manghjà tutte l 'orange - in particulare di u zucchero - per assicuratevi di prufittu di a fibra chì ghjova perpende da u tempu chì ghjè in u ghjacciu. Ma, ancu, ancu u zuccaru di u liceu standard hè un bonu frasta infattu incinta.

9 - Madumore

Westend61 / Getty Images

I dolci freschi è freschi sò altri in vitamina C chì u vostru corpu necessite un funziunale di sistema immune naziunale è u tissu connectivu forte è u folate, una di e vitamini B. Hè ancu cuntenenu un assortiment di compiti beneficiali chjamati l'acidu ellagic, antocianine, quercetin, è catechins chì potuto anu influenza antiinflamatori.

10 - Tomate

Westend61 / Getty Images

U pumu hè riccu à a vitamina A è a vitamina C. U pumati also producenu composti chjamati licopenu è α-tomatine chì sò informati per avè pussibuli benefiziunità di prublemi di salute. Sò cum'è e fragole, i pumati pò avè pussibule prupietà anti-inflinatoriu.

Sources:

Basu A, Nguyen A, Betts NM, Lyons TJ. "U fragola cum'è una alimenta funziunale: una Revenuta Evidiva." Crit Rev Food Sci Nutr. 2014; 54 (6): 790-806. http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/10408398.2011.608174.

Coelho RC, Hermsdorff HH, Bressan J. "Pruvenza Antiinflamatoriu di U Succu d'Orange: Possibbili Effetti Moleculati è Metabuli". Plant Foods Hum Nutr. 2013 Mar; 68 (1): 1-10. https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11130-013-0343-3.

Friedman M. "Anticycinogenic, Cardioprotective, è altri benefici di Salute di Tomate componi Lycopene, A-Tomatine, è Tomatidine in Pure Forme è in Fresh Tomatoes". J Agric Chem. 2013 Oct 9; 61 (40): 9534-50. doi: 10.1021 / jf402654e. Epub 2013 Sep 30. http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/jf402654e.

Hyson DA. "Un Cumprandu generale di Manzoni è Apple Components è a so Rispittà per a Salute Humana". Adv Nutr. Sep 2011 2 (5): 408-20. http://advances.nutrition.org/content/2/5/408.full.

Kanazawa K, Sakakibara H. "Contenore High dopamine, un antioxidante forte, in Cavendish Banana". J Agric Chem. 2000 Mar; 48 (3): 844-8. http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/jf9909860.