How to Do Interest (Salamba Sarvangasana)

Tipu di pose : Inversione

Benefiċċji : Stretches the spine è u collu

Intesa hè statu chjamatu a reina di l'asanas, una vede affirmata da BKS Iyengar in Light in Yoga . Hè spessu u primu investimentu chì i principianti di ioghju trattanu perchè hè assai più stabilu chì stapoppu di testa o pianu. In ogni casu, sò i risichi seriu cù a famiglia ch'elli anu impurtante per affucà u pose eccettu per a più sana pussibule.

Ancu s'ellu ci sò altre manere di scrive ghjudicali, chì venenu da u mastru attu offerta a megghiu modu per i principianti per piglià e so spalle è tornanu à l'allinjamenti. Dunque, se ùn pudete fà u pruduce, ùn pruvate micca à piglià.

A versione Iyengar di a propositu stimula l'usu di una o duie mantas pittatoghji sottu à e spalle. U situazione di e manta hè impurtante. Ci volevenu esse versatu cù a fine di a vostra matta. Quandu vi ghjunghjite in u prisentaghju, i vostri spalle e parte di l'uperiale più ghjustu devendenu nantu à a manta, ma a vostra testa è u collu sò da esse off. A testa hè nantu à u sole di pienu per esse di crepà si ne necessariu è e manta aghju da u collu l'ascultu chì deve bisognu di mantene a so curve naturale invece di esse chjappata in u pavimentu.

L'alineazione di i vostri zuttati è u torsu quandu site in a piena sana hè ancu chjave. Piuttostu spessu, i studienti ùn devenu esse tombatu cù e so cuddà affichante è i so pedi nantu à i so fronti invece di più di e so cascati.

Questu tira a tutta a pusizione fora. Per evitari stu prublema, fate l'omopuli cuddà fermu nantu à u to back è assicuratevi e tene u mantellu nantu à i vostri ciri.

Infine, a ghjente cun glaucoma ùn deve micca praticatu questa pose.

Instructions:

1. Prima di vultà in l'attru, custituiscini i vostri fogghi cum'è se l'appiicatu supra. Accuminciassi cù un pila di dui mantumini pittati.

Venite in ria imposti cù a spalle è spalle nantu à e manta è a testa in u pianu.

2. D'aratu ponenu, fate i minchi e purtate i vostri mani nantu à i vostri rigni cù i vostri pedate versu l'altru. E mani avia vintu nantu à a mità di volta.

3. Mantene i vostri coddi spalle è l'larghettu. Ùn li permettenu micca di scopre à ogni uppuru.

4. Amuntate i pedi in u pianu finu à u tettu, o unu à u tempu o cum'è se l'abdominali sò assai forti.

5. Quandu si susciteghja i peri, ùn vultate micca a testa à u partitu à vedene u circondu di a stanza, postu chì puderete ferite u to collu. Mantene a vostra giacca finu è u to codu.

6. Amuntate da i pilche di i vostri pedi.

7. Move i vostri lepenti versu a prima di l'abitazione è i vostri pezzi versu a dorsu di l'abitazione per arregistrà u corpu. L'allinjamentu currispondenu cù i cadenti nantu à e spalle è i pedi nantu à i cadenti. Fate à u vostru maestru o un amicu per aiutavvi à dì chì i vostri peri sò perpendiculari à u pianu.

8. Stay in the pose per un'operazione di 10 presa.

9. Per esce, portanu i vostri pedi attornu à a vostra testa per vèchinu cun arruvate.

10 Scorri da lignu lenta.

Cunsigli di principianti:

1. Se l'u coddu vulete moviri versu i costi di a vostra matta, pruvate cù un corpu in ciclu in u cirque à l'armata superiore per mantene a so spallezza.

Scaricate a larghezza di a strapa prima di u tempu cù i vostri spalle è traspenda è nantu à i vostri bracci armi prima di tuccà in rii postu.

2. Si ùn avete micca pronta per sappete, pruvate sta variazzioni. Da u soprappu u ponte con un blocu sottu u sacru, puteva i peri finu à u soffiu. A cugliera hè una altra bona opcione se vulete evitari l'inversioni duranti u periodu .

Avanzate Avanzate:

1. Ci hè parechje variazioni nantu à a pusizione di i borgogni questa impussibili, cumprendi cumandendi e cose in una forma angulata "V", o in baddha konasana o pusizioni di lotus .

2. Quandu surtite da a pusata, trasfiriu à a karnapidasana .