T'hà esvintassi Yoga Inversioni Duranti A Menstruation?

Perchè hè aggradèvule per passà annantu quandu avete u so periodu

Sè vo site una donna chì faciisce yoga, pudete esse dinò. U maestru annuncia chì hè u tempu di un invistitu, dopu casale ritenu chì ci devi à pusà fora si avete u vostru periodu. Aspetta, cumu si sapia? È vogliu chì tutti in questa classe sapere? Chì si fate u stile? Puderaghju qualcosa consulenza spettaculu? Serà vale la pena di appiccà à u patriarcat?

Eccu tutti sò risposti vindicati à una situazione in quale avete sentu vulnerable, sonau, è micca sicuru d'esse u più mèdicamente responsibile di fà. Ci hè una scelta di opinioni in u mondu di yoga nantu à sè noi chì duvete fà pensà invertitu cum'è u zucchinariu , u headstand è u parenu mentre menstruate. In un finu di l'ispettru sò e persone chì danu chì ùn devi micca bisognu di cambià a vostra practica di yoga in tutta a menstruazione. À l'altru fiatu sò e persone chì dite chì ùn deve micca fà nunda, ma u postu più restu mentariu nantu à u vostru periodu. In Light on Yoga (cunnisciuta a Bibbia di Yoga), BKS Iyengar scrite in no termi incertu: "Evita asanas durante u periodu menstruali. In micca cuntendu nantu à a testa in u periodu menstruali". In Ashtanga yoga , ci hè ancu un termini per questa: festa di i missi. Ma induve sta idea vene da?

A prubbabbilità probabilizeghja da a tradizione in certi rami di l'Induismu di segregating menstruating women da u restu di a casa.

In i tempi muderni, certi sustate chì l'invirtimentu durante u vostru periodu pò riducerà in a menstruazione retrògrada, chì hè stata triturata per causà endometriosi. In ogni modu, l' editore medico di u Yoga Journal, Dr. Timothy McCall hà scrittu chì l'inversioni di un minutu o menu sò improbabulevanu esse problematicu. Allora dunni questu avà?

Sulu Sù Cumu Sentu Quandu Avè U vostru Periodu

Ioga hè sempre à insignà chì a più impurtante hè di sente à u vostru corpu. Ogni donna hà una sperienza diffarenti cù u so periudu, per mancu una regula di manta farà sensu à tutti. S'ellu fai una praticata vigorosa senza mancu mudificazione, faci senti piacevule quandu si trovanu menstruate, da quì, per tutti i medie, fà ciò chì. Invece, dà l'autorizazione per piglià a facilità quandu avete u vostru periodu se u sensu in u vostru corpu. Se vulete saltate l'inversioni duranti i ghjorni di pruduzzione pesante però fate nantu à i ghjorni lighjini, chì travaglia ancu.

Ci hè una tendenza à vulemu rrespundir rispunniu per esse dichjaratu chì ùn pudemu micca fà qualcosa perchè noi femicili. Per pruvà un puntu, vulete fà esse cumu chì si dicenu chì ùn pudemu fà è fà cum'è forte forte. Pruvate micca per esse di sta retazioni in u favore di dumandà sè cumu, cumu si senti per quandu aghju menstruate? Se a risposta hè "Emu soru, mi sentu forte, sò prontu per qualcosa", puderà fà tuttu è tuttu. Ma se a risposta hè "Sughjurnu, ùn vogliu tènniricci, a me mezza riduce sèntinu cum'è un globu chjucu è l'ultimu questu in u mondu chì vogliu fessi per vèchinu nantu à u mio capu", a megliu risposta hè di rispettu u sensu.

L'accetta onesta hè di chì u vostru corpu ci dite ciò chì voli è ùn si pò micca sentu male per elli. Questu hè per qualsiasi ghjornu, veramente, micca solu quelli chì site menstruate. I corpi di e donne passanu per un cicleu hormonali pò piglià l'ailure è u nivellu d'energia in ogni mumentu in u mese.

Cosa da fà invece

Sì ùn vi vulete chjamà à sente cun tèmpiu "Avete u mio periodu!" Quandu u maestru urdinò à a classe per fà un invistitu, presa supta baddha konasana , in u quale si trovi nantu à a spalle cù i chjappi di i vostri piedi è i vostri ghjinochjati chì culpiscenu da ogni uccisu. E se vulete ancu u benefiziu di l'invistitu, pruvate a pierri à u muru, in u quale si trovi nantu à a spalle cù u to buttru right in una parete è i vostri pierri chì culloca u muru.