Cumu fà l'arbre Pose o Vrksasana

Una di e benefizièle più grande di yoga hè chì aiuta à custruttà un equilibru più altu, chì aiuta cù qualchi numaru d'altre attività fisica. È spessu prumuzione per atleti prufessiunali cum'è l'avantura di yoga. Hè diventata dinò un impurtante mumentu quantu pare u vostru corpu. Un bon equilibru è un core forte hà una bella persone per aiutà à stà attiva è sana.

Arburetu di pose hè solu u primu stabilitu equilibratu chì hè studiatu à i principianti di yoga perchè hè a più sèmplice.

U più impurtante di travaglià in l'arburu è assicurendu chì a prissioni di u vostru pianu elevatu nantu à a perpende è ùn ponu micca a causa di a cima di u spusore. I cadaveri sò sempre quì u quadru, da pudè esse tene i pene nantu à u pianu in montagna pose. U sicondu più impurtante hè di mantene u sensu di l'umuri nantu à l'appendiziu à stà nantu à una perna. Hè cchiu difficili più ca questa prima è serà diversu ogni ghjornu. Ùn fate fruste per esse si sperà è si falà in prima. Hè tuttu parte di u prucessu è duvete esse migliurà u tempu, ancu s'ellu ùn sempre ùn senti cusì.

Tipu di pose : Balancing, standing

Beneficii : Strengthens pierre è core, mute l'equilibriu.

Instructions

1. Venite à stand in mountain pose - tadasana cù e vostre mani in Anjali mudra à u vostru centru core.

2. Pigliate un momentu per sente i vostri pienze i razzi in u pianu cun u pesu distribuzenu ugualmente in i quattru scorni di ogni pedi.

3. Cumperenza à cambià u vostru pesu à u to pettu leianu, facendu u to passatu u pede. Mantene a to legu dirittu direttu ma ùn firmà micca u ghjinochju.

4. Aggiugà u to āmellu aghju u purtatu u sole di u to pedunculu uttene nantu à a to còscia interna giustu.

5. Paghjate u to pede in a còscia è a còscia in u vostru pede cù presenza ugguali.

Questu avete aiutu à mantene e dui cadenti squadra versu u front per chì u to squadra di a ghjuste ùn hè micca ghjustu.

6. Focusle u vostru persone ( Drishti ) in qualcosa chì ùn si move micca per aiutà à mantene u vostru equilibriu.

7. Pigliate cincu à deci ete, perchè abbiate u so pede à u pianu è fate l'altra parte.

Cunsigli di principianti

1. Se u to passà u to passà u to pianu u manicu ùn sò micca ghjunghje à a crosta ghjudiziana righjina, fate mette sottu à a perna ghjusta. U vientu bellu hè una bona opzione. Attentu à evangeliserà u pede eseguitu direttamente à u latu di u ghjinochju ghjucatu da quellu chì posa a vostra cumunità in una pusizione vulnerable. Pudete ancu mette u pede nantu à u tozzu in u so fianc'à u tozzu right è mantene a totappica in u pianu comu un picciottu spartutu se questu hè u migliore per u vostru corpu.

2. Aduprate u muru à equilibriu se necessariu. Pudete impiccà u buttone nantu à u muru o vultate per voi chì u to quellu chì voglia u ghjallu à u bughjettu in u muru da quandu hè in u so postu elevatu.

3. Assicuratevi chì u to āmellu aghju ùn creep forward versu a linea centrale. Mantene a pointing to the left.

Avanzate Avanzate

1. Amuntate i vostri brazilli versu u tettu. Pudete cuntribuisce à e palmi per tuccallu o mantene e mani separati. Fà una forma V cun l'armata sèntinu bè.

2. Si senti assai cunfortu in l'attitudine, pruvate à chjude l'ochji è vede s'ellu pò esse equilibrati.

Averà bè cumu rimette è rinviò.

3. Purtatate a perna in una pusizzioni di u mità di lotu pressu a cima di u pede suluzione in a to squadra di a cima di u pio. Piglià ancu un passu più allora, aghjunghje a to manu dritta sottu a volta è piglià un attachete cù u toettu u passatu.