Signs and Symptoms of Overtraining Syndrome in Atleti

U sindromu overtraining spessu occur in athletes chì sò furmazione per a cuncorsu o un avvenimentu specificu è furmà fora di a capacità di u corpu di ricuperà. L'atleti spessu s'impegna più u più duru perch'elli ponu migliurà. Ma senza u restu riabilitatu è a ripertazione, questi rigimi di furmazione ponu pate u focu, è devenu spiegà u rendiment.

A situazione hè bisognu di equilibriu entre sopraghje è ricuperazione.

Perchè soprave e / o pocu pocu di ricuperazione pò esse un sintomi fisichi è psiculogi di u sindromu sottovalente .

Signuri Avvisarii Spuntivi è Sintomi

Ricunniscennu a Sindrome d'Overtraining

Ci hè parechje manere di pudè mette in modu objettivu qualchì miràggiu di sottolineamentu. Un hè documentendu i vostri ritmi core in u tempu. Piglia a vostra ritenza di u ritrattu aerobbu in intensità d'esercitu specifica è veloce in tuttu u vostru furmazione è scrivite. Se u vostru ritimu cumencia à lentu, a vostra ritenza di u caccià addirittura aumenta è avete l'altru sintomi, puderete in cussu in u sindrome d'allargamentu.

Pudete ancu seguità a to freccia di u core di u mercatu. Qualessu sviluppu marcatu da a norma ponu indicà chì ùn sia micca ripresa cumplete.

Un'altra manera di pruvà una recuperazione di utilizà qualcosa chjamata a prova di freccia di u corpu ortostaticu, sviluppata da Heikki Rusko mentre travaglia cù esqui di croce. Per ottene st'tambramentu:

Oghje atleti restati mostraranu una freccia corpu cunzistenti entre mette, ma Rusko hà truvatu un adupratu accentu (10 beats / minuti o più) in a 120 metri second-post-standing di l'atleti in versu di sottolineamentu. Stu cambiamentu pò indicà chì ùn avete micca ricuperatu da un furmatu previ, sò fatigati, o altrimenti sternati è pò esse utili per reducià a formazione o reste un altru ghjornu prima di fà un altru furmulariu.

Un logu di furmazione chì cumpone una nota di cumu si sente ogni ghjornu pò aiutà avà avutu i tendenzi di u passatu è l'entusiasmu diminuitu. Hè mpurtanti d'esse à i vostri signali di u corpu è u restu quandu si sentenu stanchi.

Pudete dumandà à quelli chì intornu à voi si pensanu chì esercite troppu.

Mentre chì ci sò parechje mane di prupusà per prughjettivi per sottoprenezioni, i medichi più precisii è sensittivi sò sinistra siculogichi è sintomi è cambiamenti in u statu mentale d'atleta.

A diminuite sentimenti positivi per l'esercitu è ​​u sensu negativu, cum'è a dipressione, l'ingerimentu, a fatigue, è l'irritabilità sò spessu appendate dopu à pocu di ghjorni di intensione di sottorferimentu. I studienti anu aghjustatu qualificazioni aumentati di esercitu perciutu durante l'esercitu dopu à trè ghjorni di caricatura.

Trattamentu

Se suspettate chì sò overtraining, principià cù e seguenti:

A ricerca à u sindromu sottuponutatu cuntene un sustegnu adimeneru hè u pianu di trattamentu primariu. A novi evidenza chì indicanu chì i nividi di l'esercitivu, o ripresa attiva , durante u periodu di reste ritene la recuperazione, è l'esercitu moderatu aumenta l'immunità.

A ricuperazione tutali di sopraplagiu pò piglia assai parechji è deve nutra nutizie propria è riduzzione.

Prevenzione

Hè difficile per proniccimentu di sottuponutazione, perchè ogni atleti responde de manera diversa à certe rutini di furmazione. Hè impurtante, in ogni casu, di varià a furmazione à l'annu è di schedari in u restu significatu.

Sì avete ricanusciutu signali avvisi di sottuponimentu, hè impurtante per mette in modu uriginale di a vostra furmazione di furmazione è fà aghjustà davanti à vende sulchite o ferite.

Sources:

Uusitalo, ALT, Tahvanainen, KUO, Uusitalo, AJ, Rusko, HK: Hè l'aumentu di l'intensità di furmazione versus u voluminu influenza di a valenza di u cori di u fucu è a valuta di u cori di u fucunu. Overtraining and Overreaching in Sport - Congress, Memphis, Tennessee, 1996.

Uusitalo, A., Hanin, Y., Rusko, H .: Effettu di furmazioni exhaustiva di u statu mentale, regulazione autonoma, è paràmetri hematologicu. Int. Cungressu nantu à a ricerca appiicata in u sport, Helsinki, 1994.

Kirwan JP, Costill DL, Flynn MG, et al: Risultati fisiològii à i ghjorni successivi di intensiu furmazione in rinumati bagnanti. Meditazione è Scienza in Sport è Esercitu 1988; 20 (3): 255-259.