Elephant's Trunk Pose - Eka Hasta Bhujasana

Instructions

  1. Cumincià à pusendu à un postu confettu è di leggente, cum'è sukhasana (pettu simplici) , cù a spine longa è i spalle è stazzatu nantu à i maletti. Pigliate parechji sopranimi quì.
  2. Ascultà u to right shin off the floor cù e to mani. Cradle a bassa per di e vostre bracce, mantene a spina parolle di u pianu. Pudete fà per questu u so ghjinochju ghjucu in u culu di u codice ghjuvellu è u to pettu da u pede di u coli left, in casu. Comu alternativa, tenite u ghjinochju ghjucatu cù a to manu diritta è u ghjinochju u ghjornu chì manca cù a manu manca o slide i dui brazze sottu a so vitedda è sustene a via più stretta. Chjamate a cunfigurazione chì sceglite, frette u pede periutu è pruvate à mantene a vostra volta sughjatu diretta è alta. Evita redoncheghjaru a spine o avvicina nentru à tantu ritornu.
  1. Roca u cuddled right bille cugliu in u cuscuzu di cadenza per allisà u to palla.
  2. Dopu passà un pocu di respiru movendu a lega, torna à u centru. Trasmissione u bravu drittu da u ghjornu di u ghjornu.
  3. Fate u dirittu à u bravu dirittu sottu u ghjornu di u ghjornu, pusendu a manu diritta nantu à a terra à u ghjornu à u buttigliatu right. Mantene bent à u bravu u dirittu à u codu è a spalle di u ghjinochju ghjucatu nantu à a vostra parte superiore.
  4. Pudete aduprà a vostra manu upposta nantu à u pedianu per travaglià u vientu cusì vicinu per u to spadire à a spalla. A dritta di a to berva ghjusta seranu nantu à u spinu di u diritta giustu u dirittu. Ci hè più ghjustu chì pudete piglià u so vintu annantu à u to bracciu, u più allu u restu di l'impegnu sarà.
  5. Ricerche è allargate a to pierita à u latu in u pianu davanti à voi, cum'è in un medio staff pose (dandasana) .
  6. Fate liberà u bravu mancu è ponu a vostra manu manca in u pavimentu fora da a manca left. I vostri dui mani sò in quasi a stessa postu in relazione à i so cadenti canti.
  1. Inhale prufundamenti è impatrunite u vostru core è e per e so pere, affermà per fracicà i pede. À l'exhalazione, presioni in i dui palmone è alzate a buttula è a pallita di u pianu. U palme di i vostri mani sò l'unichi puntu di cuntattu cun u pianu.
  2. Stay up for several breaths. A mantenimentu di i musculi di a pierna u ghjornu à l'abbandunà à l'ossu è u pede eseguitu fermu flexedà facenu facilità per guardà sta legche neia di u pianu.
  1. Trasferisce u to butt à a terra nantu à una exhalazione.
  2. Riturnà à aghjustà i piacè è piglià almenu cinque pranzu prima di pruvà l'altra parte. Perchè l'impurtanza hè dipindenti da a vostra flexibule è a groppa in viaghja a vostra stima in u vostru armu, puderete truvà chì una parte hè più faciule ch'è l'altra. Pruvate avè avutu questa differenza, ma micca fà ghjudicali nantu à questu.

Cunsigli di principianti

Sì site un novu, stu planteu pò esse imprudente. Ma se u scontru in una classa di mistieru, per esempiu, hè d'utilità per seguità cum'è in ogni passu, crea a flessibilità è a forza chì avete bisognu di a eventuala postura finali. Fighjendu i primi trè passeggiati quì nantu à quì avaristi sò assai appruvati per un principianti è facenu assai per apre u cipolle. Quandu avete prugressu, pruvate à rinfurzà a vostra forza core .

Avanzate Avanzate

Dopu piglià eka à bhujasana per parechje breaths, transizione à ottu puseri angulari (astavakrasana) o eka pada koundinyasana II .