Pose Heroe (Virasana) per Meditation

Una di e cose chì i prugrammi di yoga spessu a pardala hè cuncepitu sentu pusessu . Hè difficiuli difficili per i persone chì sò assai strittu in l'area in ghjiru à i maletti. I studienti spessu senti chì quellu chì hè cunnisciutu cum'è pienghje hè cusì "yoga" chì ùn deve cruciali à a pratica, sopramente se pensa à meditar. È mentre hè bona per travaglià annantu à l'apertura di quelli musculi stritti, tuttu questu hè un modu moltu di cunsiderà chì ùn avete micca bisognu di pudè assicurà e catechju à fà ioga o ancu per meditar.

Pirchì, virasana.

Ancu si hè un stracu massiu per i quads, sieghjate in virasana hè veramente assai faciule è più cusetu per a maiò parte di a ghjente chì hà sughjutu cun leggere, soprattuttu se vene un corpu sottu u buttone. Sì pensate à pusà perchè per più di pocu minuti, cum'è per voi per una speranza di meditazione, dà un prucessu. Virasana hè ancu più prumettu à mantene a so spalle nantu à i vostri maletti, chì aiuta a spina aghjustate cusì chì a vostra spallezza ùn hè micca affuccatu mentre chì site davanti.

Ùn fate assai cura di i ghjinochje in questa pose. Sì avete qualchissia u dulore di corpu, pruvate a criari l'alpi in più da pusendu nantu à un pezzu o dui per finiscià a pressione nantu à i vostri genichi. S'ellu ùn si pò aiutà, hè oku per saltà sta posa. Ogni corpu hè diversu è avete bisognu di truvà u travagliu più bellu di u vostru.

Tipu di pose : Seated

Avezzi : Stretches the quads è i turchini, improvisa a postura.

Instructions

1. Emiscite una pusizione ghjustu ghjuchendu cù i vostri cadenti nantu à i vostri ghjinochji è e cime di i vostri pezzi nantu à a matta.

2. Mantene i vostri ghjinochjati cum'è se separate i vostri pedi à ogni banda finu à ch'elli sò à circa 18 pulg. Questa si varieghja sicuttu secondu a vostra dimenisuni, ma solu, si sparghjenu i pedi à pocu à fà spaziu per u to butt to come down the floor between them. Nota chì i petti sò siparati ma i ghjorni sò stati sughjuti.

3. Murate u to butt to sit on the floor between your feet. Pudete bisognu à movimenti manualmente e tene di i muscoli fora di u modu per fà sta succeta.

4. Assicuratevi chì ùn sò micca à pusà nantu à i vostri pedi, ma à mezu à l'altri cù e cime di i vostri pezzi nantu à u pavimentu (chì significheghja i ddi pisci ùn sò micca sgugliati sottu).

5 i vostri pezzi avissiru puntuale ritornu, ùn vveria micca nè in nanzu è nè fora.

6. Traslà i vostri spalle di i vostri ochji. Restitu e to mani in u so fugliale.

Cunsigli di principianti

1. Pigliate u padding sottu u vostru postu se ne necessariu. Utilice u bloccu di yoga o una manta piumetta , secondu cumu quantu hè bisognu à esse.

2. A pusizione di u pede in questa attesa pò causà rampi di pede.

3. Pigliate questa propria pianu pianu pianu chì pò esse sicura ch'è sentate a diffarenza entre un grande quad stretch è u doru in u corpu.

Avanzate Avanzate

1. Se ti senti assai cunfortu assulatu, movime à l' heroe reclined (supta virasana) .

2. Piegge à i vostri duveri prima è verificate chì i vostri ghjinochjati sò sempre boni prima di pruvate à minà à tuttu u ritornu.