Piramide Pose o Parsvottonasana

A piramide hè una di questi posti duv'è pudete verificà veramente i risultati di pratica consistente. Fascite questu locu oghje ogni ghjornu è vi vede a vostra intruvule per a partenza per averebbe quant'è i vostri muschi. Hè ancu un grandi caluri per tutti i posi intensive durchitu chì vi pudete avè planificatu.

À u primu, vi cunsigliemu di mantene a manu nantu à u pavimentu o da i blocchi per ùn avete micca a prutezzione di sdegnu.

Ùn hè bellu à amparate a vostra pusizione versu i costi di a vostra matta per u listessu mutivu. Puderete, pudete inizià incorpore a forza di u core in più, sguassate e mani di u pianu è rinfrescenu a vostra pusizione.

Tipu di pose : Standing, avant bend

Beneficii : Purgate e rinfurzò li gammi, spiciarmenti l'attrezzi, anu migliore a forza nucleari .

Instructions

  1. Da u cane per avvicina , aghjunghjese u vostru periculu per davveru à l'internu di a vostra diritta.
  2. Avvicìnati cun ellu. Pettite u to pedunculu uttinnutu un pianu. ¡Tire tus dedos izquierdos ligeramente y bajas tu talón izquierdo para que la suela de tu pie estés plana sobre la estera.
  3. Ricerche a to lega gialla.
  4. Pesa u torsu à una pusizione standing.
  5. Purtatate e mani in i vostri malfattuli per verificà chì i vostri puntelli di ipidemia sò affruntati à u fronte di a matta.
  6. Inhale per allargà a spine.
  7. Nant'à u prossimu exsale, fate a vostra cimbra di u pianu cumu per voi in una curva di prima nantu à a pera ghjusta. Mantene un ritornu chjucu cum'è u tò bassa. Quandu vene à a vostra estensione integrale, hè aggradèvule per u spine around a bit. Baffate e to mani. Stay on your fingerti or flatten your palms to floor.
  1. In ogni inchieru, allargate a spina. Pudete ancu ghjùnsenu à un pianu novu nantu à l'inhales. In ogni crescente, piglià u cumbutu è avvicinau un pocu più profundo. Mantene a raccogliosa di u babbu di ghjustu à mantene a to caduta squadra. Microbend u vostru corpu di a righjoni per ch'ellu ùn ci hè chjucu. Stay around around five breaths.
  2. Per guardà u corpu in equilibrio, ripetì à u spicu.

Cunsigli di principianti

Avanzate Avanzate