Nutrition Facts of Cauliflower

Calorie in Coliflor è i so Salute

Cù u risu di culore di carb, cetogenicu è di Paleu , a colifore hà diventatu una verdura di più propria è versatili. L'acula sò spessu referita cum'è u re di a Brassica o famiglia di col. I so zicchini pruducini fiore bianchi cremosi chì ponu culloca in u culore, spessu sali in pochi e purpura.

L'acelli si pò esse coperto sanu, puliticanti, o cut in fiori pè steaming, blanching, stru-frittura è torna.

Pudite facilmente sustituisce l'alimenti cèffè, cum'è e patate è u rossu, è hè più nutrittivo, chì aghjunghjenu vitamini, minerali, antioxidanti è fibbra. Si fate colti "risu" com'è una sustituzzioni di u granu di risu, hè facilmente aghjustatu un verdura extra à u to manghjatu per i so calori è carbohydrate.

U culleghju hè dispunibili tutta l'annata, in particulare tardi passendi à a primavera.

Furmagliu di Nutizie Cauliflower
Dimore 1/2 dispusizione vetru (1 "pezzi) (62 g)
Per Perdu % Value Di Valore
Calorie 14
Calorie di grassu 3
Total Fat 0.3g 0%
Saturatu Fat 0g 0%
Fat Polyunsaturated 0.1g
Maturu saturatu 0g
U colesterolu 0mg 0%
Sodium 150mg 6%
Potassiu 88.04mg 3%
Carbuidrati 2.5g 1%
Fibra Dietetica 1.4g 6%
Sugars 1.2g
Proteinicu 1.1g
Vitamina A 0% · Vitamina C 46%
Calcium 1% · Ferru 1%

* Basatu nantu à una dieta di 2000 caloria

L'acelli è un calore bassa, bassa culatta, chì cuntene una mera 14 calorie è 0.3 g di grassu in una vittura half cupola.

Avezimi di Salute di Coliflor

A coliflora hè una bona fonte di a fibra, l'indigestible parte di carbuidrati chì aiuta à mantene tene pieno, tira di u colesterulu fora di u vostru coriu è u colesterulu. E persone chì manghjanu di règula di fibra ottene tendenu à mantene un pesu più sanu è sò ridduzione di risichi per sviluppà a malatia di u cori è a diabetes.

L'acelli è ancu una prima fonti d'immune stimulating vitamin C. Vitamina C hè ancu un fattore impurtante in anti-aging e reparazione cellula.

Inoltre, a colore hè una bona fonte di vitamina K è u folate è una bona fonti di vitamina B6 è u putassiu.

Infine, a colza hè una di e vernici cruciferous chì sò statu dimustrati per avè pussibuli anti-cancer. Hè dinò un livellu assai altu di i phytonutrients antioxidanti è ci sò evidenza chì e sti sustegni cuntribuiscenu à a colifore chì anu pussibule prupietà anti-inflinatori, invece ancu esse utili in prevenzione di prublemi cardiovascular è gastrointestinali.

Chì Ca l'acqua Spòttu in i Capuletti |

A decolorazione chì spessu s'assumiglia pallida pallida spots hè per l'oxidazione. A l'oxidazione succede per risultatu di l'esposi longu à u lume è l'aria, chì si saranu naturalmente u più colifore hè guardatu. Sì i spots sò pocu freti, pudete solu cutte cù un cutiddanti. In ogni casu, se ci sò più belli marroni scuru à u culore negru è a so texturita hè cuticata o se u colifore oghje l'oliu off-putulentiu, hè megliu scumpressà a coliflor cum'è questu l'indetta chì hè spoiling.

Picking and Storing Colubris

L'acchianava cù a capulavanu cù i cappi fermi, compacti chì sò fermamente chjusu.

I blocchi ùn anu micca bisognu di grogne, perchè questu hè un indice chì a colza hè moltu maturu. Ogni foglie anche anche aghjustatu è veru è brusgiate. Ùn rimpite qualcunu capi chì ponenu signalà di dulcezza, perchè hè l'u principiu di u minurizatu.

A coliflora hè summamente estremamente curabile, perchè ùn deve esse affissatu è frappunata. Amicate in a frigorifera in u so embutuu originale. S'ellu ùn hè statu impannillatu, impruduce cù fiertà l'ingussu chjaru prima di ricerche. Ùn laveva micca finu à quandu sò prontu per cocchi.

Camini sano di preparanu a coliflor

Sapori di Roast per un gustu dolce, cremoso para servir como platillo lateral a su percorso principal, cum'è un soplante sandwich, o per aghjunà voluminu è texturizatu à sopop.

Salsicate, vaporizate o simule manghjenu a brùzzu crudo per aghjunghje vitamini, minerali, volumine, è fibbra à e vostre cena.

Pudete ancu aduprà a brùchila cum'è una sustituzione per purcina di patate è u risu .

> Sources:

> Labensky, SR, Hause, AM. Nantu à a cucina: un libru docu di fundamenti culinarii. 3rd ed. U fiumu Sadle, NJ: Prentice Hall, 2003: 616-617.