Facennu l'estensione Triceps 'Skullcrusher'

U scullcrusher hè un versàtilu triceps, cù parechje variazioni

Stendu u brazzu per frenu è allargheghja l'articuli di u coddu in una cima di a rimette o sopra sopra, mentre chì mantene manuelli o barbelli o un cable ponderatu hè chjamatu estensione di triceps.

L'estensione di i triceps spessu chjamata u skullcrusher hè una estensione di sopra à cumprenda mentre mentre nantu à un bagnu bancu cù un pesu, dui mancu, o un barbell.

U scullcrusher hà u nomu perchè qualchi eserciziali a realizanu incorrectamente cundiscendu u pesu direttu versu a frunti.

Per guida più guarantedda chì cunsultate à a guida di u principianti .

1 - Aduprate u Scullcrusher

Foto © Paul Rogers
  1. Sceglite un bancu di gimmazzu in bagnu è si troppu di fronte à i peri incù comodamente à ogni cantu à u pianu o rinfrescanti nantu à u pedestre. Sceglite una pusizioni chì proporciona cunsulazione è stabilità.
  2. Sceglite un pesu di dumbbell di pisu adattatu.
  3. Senza a manu di manu cù e mani sopra à u vostru pettu, dritta, è cù u filu di manu à una pusizione verticale. Questa hè a pusizioni iniziale.
  4. Move u pisu finu à a reta di a testa cù un rinfrescante di i coddi: u mo movimentu si prisentanu in i coddi, mentri l'arme superiori sò generalmente perpendiculari à u corpu. Mantene e parte di l'arma di l'arma di u muvimentu è di u pesu chì questu trasfirià parechji di u travagliu in i spalle, in viaghju di cussàccarli in u triceps. Ricurdativi di cumincià cù un soffiu à l'exhalazione.
  5. Cuntinuà sottu u pisu sottu à a testa, finu à chì a testa di manu hè nantu à a linea cun u pianu di bagnu, o ancu un pocu più altu quandu questu si pò manighjà.
  6. Invertitu u muvimentu finu à chì u pesu hè tenutu sopra à u pitassu in a pusizione di novu. Ùn impastanu i minzogni in a pusizione di partenza; invece, tene una testa di postu chjave per mantene a tensione in u vostru musculu. Repetite l'esercitu per u numeru di repetizione definite in u vostru prugramma.

2 - Punti à Nota

Foto © Paul Rogers
  1. Pudete fà i vostri pezzi nantu à u bancu cù i ghjinochji flexeddi s'ellu si prisentanu a vostra forma di corpu.
  2. Aduprate da 10 à 12 estensi per ognunu di 3 sèculi, o quantu vulete chì schedariu indicanu.
  3. Pudete pudeti vende a manu cù una banda nantu à l'altru perchè a maiò parte di a ghjente ùn si pò accade parechji mani rignenu in un pianu di mancu à u vignetu.
  4. Assicuratevi avè un impegnu fermu chì u cranu viaghja per sopra a rigioni di a testa è a faccia - ùn vogliu micca furnisce una manifestazione literale di u nomu figuratori di stu esercitu.
  5. Ùn manghjà micca u pesu à a face o a frunti; viaghjà in via di a testa. Assicuratevi passà u pesu nantu à a testa. Questu esercitivu deve esse fatto prestu è cun cura sottu un bon cuntrollu.
  6. Mantene i colttelli in u coghju è strettu à u corpu. Cìrculi flussivi sò forma pobula, distribuzendu l'sforzu versu altri musculi.
  7. Avete micca a cura di u pianu di u capu in quandu anu u so dumbbello da una volta di u capu per tornà à a pusizione di partenza.