I pruprietà neurologichi di Creatine

Aiutu per a malatia neurologica

Creatine hè unu di i supplièmenti più ricchiati è più largamente usati per favurizà u crescente musculale è forza. Hè assai populari trà l'atleti, culturisti è quelli chì volenu migliurà a splutazioni athletic. Creatine hè indicatu per esse unu di i suppli basi chì sò basati nantu à evidenza in nutrimentu sportale . Ancu s'ella hà indicatu per migliurà u sviluppu musculu, a creatina hè suggerita per esse uttassi per quelli chì patevi di malatia neurologgiana.

Ricerca Chronicu cuntinua a sustinienzia di creatina tocca à un rolu benèvulu in u sistema nervatu cintrali (CNS). Appena suppliimentazione di creatina pò esse ridutta i sintomi di malati neurodegenerati, such as Alzheimer's, Parkinson's, ALS e Huntington's.

Qual è Creatina?

Creatine mellora a funzione di u mutore neurològgicu. Cecilie_Arcurs / Getty Images

A creatina hè una sustanzita di naturale chì hè fatta da aminoazidi, glicina, arginina è metioni. L'amminutori sò l'elementi di prute. A creatina hè produtta in u fianu, rinu, u prugrano è si cuncentra principarmenti in tissutu musculari. Ammisani più curtimi sò distribuiti via u nostru sangue à u mo culori è altri tessuti.

A creatina hè ancu trova in fonti di proteini d'animali, cum'è carne è pisci, in più di pruduzzione in u corpu.

Cumu travaglia in u nostru corpu

A creatina hè rispunzabili di furnisce l'energia à e caghjuli di u corpu è a mantene e funzioni celular in equilibriu. Hè fattu di manera naturali è hè ancu suminduta aduprendu cunsumazione di certi alimenti è suppulu.

Quandu a creatina entra o hè prodotta da u corpu, passa per un prucessu chimicu è forma creatina fosfata . Sta molécula almacenada provene l'energia instantània à e cèl·lula chì anu aghjustatu durante un intensu sforzu fisicu o neuronal.

U fosfatatu di creatina hè ancu cunnisciuta per a fosfocreatina (PCr). A creatina mellora l-operatu di l'esercitu crescente a PCr editatu o ATP (adenosine tri-phosphate). L'ATP hè una altra fonte d'energia utilizata duranti i scherzi rapidi di energia, cum'è sprinting o pisu di lifting.

A forma di almacenamiento di creatina (fosfocreatina) hè a fonte primurale d'energia invucatu à pumparice sparghje sparghje di livellu d'intensità alta. Atleti si supplienu cù creatina per via di a so capacità di furnisce l'energia è aumentate a tene di musculu.

A creatina s'hè addivintata più cà un cumpurtamentu di cumpitenzi athletic . Ricerche hà dimustratu creatina per avè valuru significativu per trattà a malatia neurodegenerativa. Hè a crescita terapèutica di destinazione di l'impurtante energia energetica pò esse reducirà i sintomi di trastorni neurologichi in i pattu.

Creatine and Neurological Research

Sicondu a ricerca investigata in a Journal of Neuromolecular Medicine, a creatina hè indicatu per esse un trattamentu efficace per a malatia di Huntington e Parkinson. Puderia creatina cuducta u dèficitali di energia energica in u tessili di u centru chì reduce i sintomi di issi disordini neurodegenerati.

A ricerca nantu à a supplementazione di creatina fitica nantu à e maiori chì analizanu l'effetti sekundanti hè statu ancu realizatu. Seventie di santi pazienti ani monitoratu per un periudu di 2 anni è ricivutu o 4g / d di creatina o placebo. U focu principalu era per assicurà a funzione renali cusì supplita cù creatina per a malatia neurologica. A creatina hè stata indicata per esse tollerata bè in i patetti anzeddi chì anu da malatia di Parkinson. Lu rinu o a funzione renali si mantenu n termini di limiti normali è l'unicu effettu effetti negligenti parevanu esse stomacu disprezzo.

Un altru studiu amrule a supplementazione di creatina da migliurà a concentrazione mentale è a memoria di l'individui salutati è i primi tempi in i malati di Alzheimer's Disease.

A ricerca di creatina hè stata cunversata in i malati chì pacenanu a malatia di Lou Gehring. Stu malu neurologicu degenevule i neuroni di u sistema nervatu cintrali. Creatina hè stata indicata per furnisce un efectu neuroprottuore.

In generale, a supplementazione di creatina hè statu muruta per furnisce a prutezzione neurologica di i celi. Studii cròniques indican creatina per esse un agentu neuropugittivu efficace. I Pacienti chì ripiscenu a creatina ani pruvucatu a funzione di muturà improvedu è una qualità di vita.

Hope per a malatia neurologica

Ci hè una speranza per i patroni di malatiei neurologichi, com Parkinson, Alzheimer, esclerosi ottendu di l'Amiotrophie (ALS) è Huntington's.

A creatina face cumpagnie un rolu impurtante in u mantellu d'equilibriu energetica celular. A ricerca ha manifestatu riprisentanti risultati in a ralentazione di u progressione di qualchì malatia neurologica.

Ci hè parechje una forte indiciatura di supplementazione di creatina da u metu terapicuutu per trattà a malatia neurologica. I preghjeti pusitivi sustene a più ricerca.

Ogni malatia neurolégica presenta preseza di difetti di l'energia chì pò esse di benefiziu di creazione supplementazione. A malatia di Alzheimer (AD) per esempiu era stata trovani mellutus cù supplementazione di creatina solu in i primi tempi. A tarentula più tardi di l'AD ùn era micca efficace per i dipositi di creatina truvati in u core.

Pruvenza clinica di Parkinson's (PD) analizia u prugrammu cù suppulienti di creatina per sminu a progressione di PD. A creatina altru si pò avè un benefici longu per i persone chì sò oghji affettati di PD.

L'esclerosis multilale Amiotrophic (ALS) sfurtunatamenti è di modu simili à a malatia d'Alzheimer (AD) ùn anu micca respondendu in modu efficace à supplementazione di creatina.

A supplementazione di creatina ampara assai putenziali in u trattamentu di a malatia di Huntington (HD). Ricerche indica indispensabile evidenza à favore di creatina per un agentu neuropugittivu efficace per questa malatia. Creatine pò ultimamente aduprà è / o allargà a qualità di a vita per i particeddi chì soffrenu di HD.

> Sources:

> Andreas Bender et al., A supplementazione di creatina longa hè segura in i sureddi anziani cù a maladie di Parkinson, Nutrition Research , 2008

> Journal of Biomedicine and Biotechnology, US National Library of Medicine, Instituti National di Salute, Creatine Kinase / Creatine Connection to Alzheimer's Disease: CK Inactivation, APP-CK Complexes, and Focal Creatine Deposits, Tanja S. Bürklen et al., 2006

> U Journal of the American Academy of Neurology, neurology.org, PRECREST: Una fase II prevenzione è biomarchatore di prucessa di creatina in in-risk Huntington disease, Herminia D. Rosas, MD et al., 11/3/14

> U Journal of the American Academy of Neurology, neurology.org, Una prova aleatorizata, doppia ceca, futilata di creatina e minociclina in early Parkinson disease, Dr. Bernard Ravina, 3/14/06

> Biblioteca Nazionale di i Meditazioni Nazionale, Instituti Naziunali di Salute, Bioquilimica Subcellula, U rolu neuroprottuvule di creatina, Klein AM, Ferrante RJ, 2007