Chì Esporte ùn deve sapà da Hyponatremia

A Hyponatremia, chì hè chjamata acqua, hè in generale u risultatu d'esse u cummerciu di quantità eccessiva di acqua chjaru chì face una salda di sodium in u sangue. Quandu l'occurrence rara in avvenimenti sportivi, hè divinità più prevalenti cumu a participazione crescita è più eccitanti novi partenu ingressu avvenimenti di resistenza.

Cause

Duranti l'esercitu d'intensità alta, u sodiu hè persu duratu cù sudore.

Un atleta chì solu sustituisci u fluidu persu cù l'acqua pussite una concentrazione di sodiu in sangue diminuite. Per esempiu, cunsidereghja un vetru chinu d'acqua di salitu. Sì dump out mezzo di u cuntenutu di u vetru (perchè persu in suoru) è sustituì chì solu cù l'acqua, a concentrazione di sodiu in u vetru hè assai menu è l'acqua hè più dilute. Questu pò esse in u sangue da un atleta chì si hydrata cù l'acqua durante u ghjornu supretu. U risultatu hè itiatremia.

L'equilibriu sodiu adattatu hè necessariu per a trasmettezione di l'impulsi nervi è di a funzione musculara propria, è ancu un sforzu limitatu di sta cuncentrazione pò causà prublemi. I studii anu dimostratu chì atleti d'alta intensità pò spiccà finu à 2 grammi di salinu per litru di suduri. Sottituisce questu durante l'avvenimentu hè criticu à u spettaculu è a salvezza.

Endurance Events

A sonda prolongada è a sudariosa aumenta u risicu chì un atleta cambia l'equilibru delicatu di cuncentrazione di sodium sangue.

Perchè u sodiu hè persu in u suore, hè impurtante per quelli chì esercanu à intensità alta durante longi periudi per rimpiazzà qualsiasi pèrdite.

A ricerca hà caputu chì e persone di longa durata di resistenza, cum'è i triathlons à distanza di Ironman, sò spessu sottumette à settimane cù cuntenuti di sodiu di sangue. Quelli chì anu più riscate sò quelli chì sò nantu à u cursu a più longa, perchè tendenu a bè a più acqua durante l'eventuali.

I Corsi chì vìdanu fluidi extra in i ghjorni prima di a razza o quelli chì si firmanu in una stanza d'acqua durante a cursa sò ancu à risicu di risurtatu di hyponatremia.

In fattu, un studiu publicatu in u New England Journal of Medicine hà sappiutu chì u 13 percentu di i corridori di Maratona di Boston scrivanu l'iponatremia per esse drentu assai acqua. Mentre chì un altru studiu pubblicatu in u listessu ghjurnale hà truvatu chì u 10,6 per centu di i participanti di auropeu di Ironman europeu avutu l'embali di l'acqua. Specificamenti, i triathletes femminili cun una carrera di 9 ore o pare pare u più propiu per iponatremia.

Sintomi

I signali d'avvirtimenti temperatu sò spessu sottili è pò esse parechji simili à a desidratazione è include nuvuli, cramps musculari, disorientazione, parolle slurred è confusion. À questu puntu, assai atleti drude acqua più, perchè pensanu chì sò di secutu. Sfortunatamente, l'acqua sola aghjusta u prublema di a hyponatremia. À u più estremu athlete pò spirimassi cunniscizzi, com'è o morte.

Trattamentu

À u primu signu di sintomi, un atleta devia tene un sodiu chì cuntene un beato sportiu o manghja i salate. Idealmentu, l'atleti deve piacè di pattighjà è estimà a so perdita di u fluidu è esse bisognu di sustitutu di sodiu durante l'eventuali, è stà nantu à un schedariu d'urratori durante a cursa.

Sì i sintomi sò estremi, un prufessore medico per esse vistu.

Prevenzione

U megliu modu per un atleta per evità di sti prugetti hè di pruggà u prugettu di furmazione in i stessi cundizioni chì vi scontru in u ghjornu di a vita. A cunsiglii di i hydration include:

Pigliate in mente chì tutti l'atleti rispundenu in modu differenti per esercitarete; chì ancu significa chì e necessità di fluidu è sodiu sò individuali.

Comu sempre, hè impurtante di cunsultà u vostru meditru per cunsultazioni spéciale si avete una storia di qualchì problema di salute o si piglianu ogni medicazione per un situ di salute.

Sources:

Ambrure CS, Shin AY, Fortescue EB, et al. Hyponatremia trà i corridori in a Maratona di Boston. N Engl J Med 2005; 352: 1550-1556.

A Consensus Statement of the 1st International Hyponatremia Associated With Exercise, Consensus Development Conference, Cape Town, Sud Africa 2005. Clinical Journal of Sports Medicine. 15 (4): 208-213, Luglio 2005.

Danz M, Pöttgen K, Tönjes PM, Hinkelbein J, Braunecker S. Hyponatremia trà Triathletes in u Campionatu Europeu Ironman. N Engl J Med. 2016 mar 10; 374 (10): 997-8.