Eterazioni pèrdati di Yoga

Ioga ùn hà micca bisognu à esse effittivu

Sì avete fattu ghjucà un ghjocu di associu di parolla è senti a parola "yoga", chì seria u primu ciò chì hè statu in a testa? A lot di persone dicenu "hè dura," ma u yutate pò esse faci sempru semprici. Sì quandu avete esce da a stuppa questa mattina, è stende e vostre bracce nantu à a testa, oghje hà fattu un ioga.

U ioga inserisci una mente à ottene cusì chì vi fate cura à a vostra alineazione è cumu si trova u pusizzioni in u vostru corpu. A lot di posti di basa di yoga sò assai familiari, ancu s'ellu hè parechji anni da l'ultima classa PE. Eccu una sequenza di deci posti chì simpaticu ma si stenderu è furtificate i vostri gruppi di musculari maiori.

1 - Pose Mountain - Tadasana

Ben Goldstein

Solu perchè sti posti sò simuli ùn significheghja micca ch'elli anu da esse faciuli. Fate una nova cuscenza à una postu chì pensate chì sapete chì si pò esse assai sfida. Pigliate una muntagna , chì pò vede cum'è quì à stà.

In un cuntestu di yoga, però, ci hè assai in questa situazione. I radichi in i sciccareddi, i musculi di i pedi sò impauriti, l'osse sò imbastite cù e spalle, direttamente nantu à i maligni, i omopuli cuddini per a volta, è a corona di u capu s'arrivela. Ùn vi scurdate di respallu!

2 - Armani ponuti Pose - Urdhva Hastansana

Ben Goldstein

Inhale è porta i vostri bracce nantu à a testa. Questa hè a vostra stretchatura matinale di u matimàticu, ma vi cuntentate à mantene a bona alineazione chì stabiliscenu in muntagna pose.

Stay at grounded in the heels and keep your springs moving from your ears at the same time that reach high through your fingertips. I vostri fighjuleti ponu accade à e mani, chì pò esse à l'anch'ellu à l'spalle è di palmi toccu.

3 - Standing Forward Bend - Uttanasana

Ben Goldstein

Exhale è doblegate i so peri in una curva di fronte. Sì i musti santeveni un pocu apertu in prima, aghjauscia i ghjinochje per chì pudete liberà a spina. Chì a cula tantu pesa. Lentate sottu à e pedi, se ti piace, ma mantene a testa sia. I piani pò esse tuccatu o a distanza da u filu di caduta, quellu chì senti megliu.

4 - Garland Pose - Malasana

Ben Goldstein

Move i pede finu à i canteri di a vostra matina è daveru i vostri genghjeva, chì venenu in una stuppa. Siccome i piddani ponu esse precisu. Sì i vostri tacchi sò micca ghjunghje à u pianu, pigliate una manta in rollu sottu à elli.

Questa hè una pusizioni chì hè abbastanza naturali per i zitelli, ma perduremu a patria per quessa cum'è adulte. Hè bella per i malati è per contrarizza l'effetti di troppu seduta in sillati è cavallieri in autum. Hè ancu un utile assai uttene si vulete ghjardinu.

5 - Lunge Pose

Ben Goldstein

Rindite e so gemme è movi i pedi in daretu sottu à u to hip, prima di passà a perna da u lattice à a spine di a vostra matina è doblegà u to geniculatu da u dirittu per una lunghizza profonda. Pruvate di furnisce u to ghjacciu nantu à u to cavu, per a so cuddetta righjina hè paralilla à u pianu.

Mantene a ria ore sia ghjusta è forte cù u to talellu per arrivandu di volta. S'ellu hè troppu intensu, pudete suldà u so ghjinochju left in a matina. Stay five breaths before returning the left foot to the front of your mat next to the right one. Allora ripite l'accadimentu cù u pede sulinnu è u rimette à u ghjornu.

6 - Plank Pose

Ben Goldstein

Dopu a vostra seconda scassa, pisu u pede neu da volta per ch'ellu hè vicinu à u pede per davveru in u spinu di a vostra matina. Questa hè a preparazione classica per un push-up. Stay five breaths here while making sure that your hips ma ùn si ponu troppu abbattutu o esce troppu altu.

Sì i vostri coddi sò tendenu spiestà, u micro curvarle . Purtate i vostri genichi in casu di necessariu. Doppu cinque rispulze, liberate i vostri ghjinochji à u matru è tornanu à pusà nantu à i vostri stile, ripusendu per un momentu.

7 - Staff Pose

Ben Goldstein

Dopu piglià u vostru contru, swing your legs around so li sò stati disposti davanti à voi. Questu hè u equivalente assuciatu di muntagnera, in quantu pari assai simplice ma hà assai in giru.

I peri sò firmati cù i pedi flexuciuti. E spalle nantu à e muntagne per chì a spine hè longu è dirittamenti. I brazzi sò rimettii o ligeri.

8 - Bend - Paschimottanasana

Ben Goldstein

In una scumessa, portanu u to torsu nantu à i vostri zuttati in una curva di fronte. E so hamstrings sò più bagnu da quandu avete fattu a vostra persunale curva prima.

U travagliu cù u vostru rispiru, allungendu a spina nantu à ogni inzuelda è di l'acrubia di u vostru pranzu postu in ogni exhale. Stay for five breaths, keeping the feet flexed.

9 - Testa versu Geniu Puse - Janu Sirsasana

Ben Goldstein

Torna à pusà per piacè è dàchanu a to pierita uttena, chì porta a sola di u pedi satu in a bracera. Aduprate a stessa tècnica scritta prima per passà aghjustà a posa in a so respirazione. Doppu cinque pranzi, pusendu à pusà è cambienu i peri.

10 - Pose Poze Felice - Ananda Balasana

Ben Goldstein

Fate nantu à e spalle è abbandunà i vostri genghjeva in u to pettu. Pigliate e vostri ghjinochji è pigliate ogni zuppina direttamentu nantu à u ghjinochju in modo chì i radichi sò perpendiculari à u pianu. Flexicà i vostri pedi è anch'elli da parte di l'esternu cum'è u to pulling oghje nantu à i vostri armpiti.

Ròttulu à u latu un pocu per u to sacrum se si senti bona. Questa hè una pusizioni chì hè familiar à qualsiasi incù i zitelli. Resistennu l'urghjunghje per fà i vostri posti in bocca. Dopu à cinque risponde, stenderà e so pieralli nantu à u pavimentu è u restu.