Cumu u Sucellu di Tomato Impera l'Attenzione Atlantica

L'eserciziunamentu regulare hè un grande modu di stari in forma è mantene a nostra salute. A ricerca riflette a furmazione consistente chì migliurà a funzione fisica è diminuite u risicu di variate tipi di malatie. L'attività fisica hè ricumandata à u minimu minimu di duie volte per simana è di almenu 30 minuti.

Questu hè ragurdatu, ma sfurtunatamenti, un gran percentimu di e persone ùn fate micca l'abitudine.

A grande ragione si pò esse disgrazia musculare è fatigue sintendu durante i entrenamentu. Inoltre, molti chjappani nantu à u pardu dopu à l'esercitivu o un ritornu devastated musculus soreness (DOMS) .

Sì fatigue musculare pò esse ridutta più persone fugliate per un programa di eserciziu regulare sicondu studii. Questu hè u ghjocu di u tomate pò esse aiutu à aiutà. A ricerca clinica hà dimustrava u zùccheru di tomate prima di l'exercitamentu reduci u doloru musculu è a fatigue, potenzalmentu migliurà a splutazioni athletic.

Perchè l'Eterna?

L'Esercitu ponu accentu nnâ nostri tessuti musculari, i celluli è u sistema nervatu cintrali (CNS). L'Adulti Attivali è l'atleti anu da migliurà diverse gradi d'estressi in forza di l'esercitivu secondu l'intensità di l'intrattenimentu.

U nostru musculinu u tissuti è e caghesi sottuponghenu stressu oxidativu duranti un furmatu. L'estressi oxidativu hè u risultatu direttu di l'esercitiu fìsicu causannu un desequilibri è cumprumezza di funzioni corpu normale.

Ciò chì avemu sentitu hè un aghjunamentu di l'energia è di u dulore da l'accentu di l'acidu lattiku . Chì ghjè ciò chì avarà in una rispunsabilità nurmale à l'esercitiu ci induve assai di noi per esse distrugghjenu da l'incommode.

U cullegiu di u ziddu di Tomate hè statu attistatu per aiutà cù l'estressi oxidativu è per migliurà a nostra capacità à u feritu più longu è forte.

U Succhju di Tomate pò aiuto

U pumu u zucchininu cuntenenu una putenza di nutrimentu .

U pumu sò attualmente un fruttu ma sò spessu invintati cum'è una verdura. Hè una ricca fonte di vitamini, minerali è antimbitanti chì includenu licopenu.

U licopenu hè un antioxidante putente chì furnisce parechji benefizii di salute. Hè amparatu à cumprenderà un esercitu athletticu è migliurà a salute generale è l'fitness U fermentazione cù u zuccadoru di prenu prima di i travaglii hè statu per riduce i sustanzi chìciuti periculosi per un estruenti oxidativu.

Pensate à u licopenu quant'è l'invintata di nuvole di inflamazioni quandu anu realizatu. I esercitivi esigenti aghjunghjenu i livelli di l'ossigenu (l'estressu oxidativu) è l'altri sustanzi chimichi in potenziale dannighjate à u tissuti musculari, a cèl·lula, è ancu a DNA. E antioxidanti, sopratuttu u licopenu, anu dimustratu per rinfurzà dinò reacci quiche chì anu infieru.

U Lycopene

U licopenu hè un phytonutrient chì si trovanu naturali in i pumati è l'altri legumi. Hè ancu un pigmentu in manciari è rispunsevuli di u culore rossu di u tomate. U licopenu hè ancu registratu cum'è una culore di culore in i Stati Uniti.

U licopenu hè unu di i antioxidanti più putenti assai ricerchi per i so benefizii di salute. U pumu sò una ricca fonte di liccopene è l'atleti utilizanu u zucchero per migliurà u so exercitu.

A Ricerca

Sicondu a ricerca scientifica, u zuccu di u tomate hà statu dimustratu per reducirà a fatigue induvata da l'esercitivu. Un studiu chjucu hè statu guvernatu à l'omicchi è i rè per pruvà sta teoria. Eight masculine sani è duie donne d'età 24 à 29 volontaru à participà. U pezzu di prucessu durò du dui ghjorni è i participanti anu seguitu i guida di ricerca clinica.

U studiu umanu: In particulare eranu in un state fasted (senza mancu) è hà sappiutu duie sessione d'esercitivu di 30 minuti . Una sola sessione di teste hè statu trasmissione cù i participanti chì suffucanu solu acqua minerale. A sesta prughjettu dumandassi voluntieri per bevi 320 g di u zitellu di tomate quarchi ora prima l'esercitu.

Fùbbenu vigilicati per u rate of perceived exertion (RPE) o quantu difficili l'assesti eranu per ogni participant.

E risultati di ricerca indicanu un percentile mettendu di u puntu di percepzione (RPE) cun u cunsumu di zucchero. I partitanti puderanu esercitarete più cù livelli di fatigue ridutta.

Studi di i riti : A ricerca chì anu realizatu nantu à i rè includeu più prucessione clinica. E staghjunati sò stati studi di sangue di u studiu per studià u nivellu plurali di corticosterone è u factor di creazione (TGF-β1). A corticosterone hè una hormona secreti da a glàndula adrenale chì aiuta à regulà l'energia, ma dinò l'elevate cum'è una risposta d'estresse. Questu hè stata cosa di cuntrolla i corsi di cortisol in un umanu. TGF-β1 hè una protezzione secreata chì aiuta à a funzione cellulare.

I misgi sò diventati in parechje gruppi è dà u zitellu o l'acqua. Puderanu annantu à una cinta treadmill per 60 minuti, mentre i circunsidenti cuntrullaru i so funzioni di u mutore. Inoltre, u sangue hè stata disciplinatu sei ore dopu a realizazione di l'esercitu.

I nivelli di fatigue di esercitivu fussenu significativamente diminuitu in i sappressu chì cunsuma u zitellu di tomate in quantu à u gruppu di l'acqua. Li nivuli di sangue di corticosterone è TGF-β1 anududu assai ridduzzatu per u gruppu di surci di ingesting juice di tomate. Questu significa chì i sappeddi u zitellu di u fruttu di u fruttu di u zitellu sappiutu sottu stressi internu à u livellu chimicu durante l'esercitu.

More Evidence

Un altru studiu hè statu guvernatu in l'atleti selezziunati per esaminà si u zitellu di tomate aiutari à aiutà l'estressi oxidativu. Ricurdativi, l'estressu oxidativu hè una risposta per l'eserciziu, potenzalmentu causannu dolce à u nostru musculinu u tissuti e cèl·loli.

Cinquanta atleti di scatuli masci anni 20 à 25 anni participonu à a ricerca. Eranu divisu in dui gruppi di 25 induve un gruppu bevia 75ml di u zuccu di u tomate dopu l'entrenamentu fisicu per un periudu di 60 ghjorni. E chjucu di sanguine esaminazioni eranu tracciati prima di suppliimentu di u zucchero è di novu à a fine di u periodu di ricerca.

Li liveri chimichi ininflamativi liberati durante l'esercitu eranu migliuratu significativamente per u gruppu inghjennendu u zitellu di tomate. L'atleti anu ancu capaci di cresce a distanza di correru è u cumpurtamentu atlànticu cumparatu cum'è per quelli chì ùn consumenu u zitellu di tomate. E risultati signalani chì u licopiu in u zucchinu di u tomate si prutge una cura di antioxidante, aiutanu à reducir l'estressi oxidativu causatu da l'esercitu.

A altre ricerca hè stata cunducta in l'adulti senza capacità chì analizanu l'effetti di u zuccu di u tomate nantu à e spezie di l'ossigenu reattivu (ROS). ROS sò i sustanzi chimichi formati quandu avemu usatu in l'ossigenu. Quessi chimichi sò metabolizati è ghjucanu un rolu impurtante in u sianu cellulare. U nivellu di ROS pò esse ghjuvanu altu da u stress esterniu o un esercitiu fisicu extensiu potenzalmentu periculanu à u corpu. Una accumulazione di quessi chimichi più numerichi hè cunnisciuta ancu com'è stress oxidativu è ponu avè effetti avversi in u nostru sangue, celluli è DNA.

Quinze anziani adulti senza sapienti participaru à u studiu. E esistini di sangue fussiru studiati prima e dopu l'attuali medichi specifichi di mette 8-oxodG. In i nostri celluli è l'DNA, 8-oxodG hè indicatu com'è biomarchu di lezzioni di danni causati da l'estressi oxidativu. U nostru mètuu hè di mantene stu biomarchu quantu bassu solu pussibule per prutezzione di u corpu è per reducir u risicu di u cancer è a malatia per età.

I participanti cumercionu dui testi di teste d'esercitamentu separatu à u 80% u massimu di pulse rate. U primu cicleu si faciva senza suppulite di tomate. A seconda test session hè statu fattu dopu chì voluntieri cunsumanu 150ml di u ghjacciu di zucchero à u ghjornu à cinque simane. Questu ammontu di zucchinu di tomate cuntene 15 mg di licopetu.

Li risultati di testi di sangue indicanu u zucchero di tomate di ghjornu durante 5 simuli reducianu significativamente 8-oxodG livelli. A ricerca sustene assai u licopinu in u zitellu di u tomate hà un antioxidante putente chì prumove i nivuli di ROS stimatu da un esercitu fisicu extensu.

Un altru studiu hà indicatu u ziddu di u tomate per rinfurzà a reduzzione di creatinine phosphokinase (CPK), lactate desidrogenase (LDH), homocysteine , è niveddi di crescenu in C-reactive in atleti potabilmente u zuccadoru di tomate. CPK è LDH sò enzimi liberati da i musculi quannu u dannu musculare hè stata fattu. L'Homocysteine ​​hè un aminòcidu non-aminogeneiu è i niveli aumentati sò spartu à impedisce a funzione corpu. A riflette C-reactiva hè una sustanza prodotta da u fianu è un indicatore di inflammazioni in u corpu. I risultati mostranu licopene in u zuccadoru di u tomate per aiutà à migliurà tutti i chjuberi chimichi rigalmente à i valori normi. U zitellu di tomate si dice chì furnisce a prutezzione antioxidante durante l'esercitu è ​​un riscu riduzzione di malatie coriu.

Altro Beneficu di Salute

U zitellu di u zitellu riccu di u licopenu face più da eseguisce u rendiment athletic. U so effettu antioxidante superior furnisci numerosi benefici di salute.

U zitellu di tomate si dicerà esse una bona succissione di prublema chì i prudutti sportivi in ​​u mercatu .

Altri Cose Richi in Licopene

U pumu sò un alimentu riisciutu in liccetu, ma ci sò più parechji per prufittà per a salute e fitness:

> Sources:
Harms-Ringdahl M et al., Intake di zuccheri di tomate rimette a suura di cuncentrazione di 8-oxodG dopu una intensa attività fisica, Journal of Nutrition, 2012.

> Mukuta K et al., Administration of Tomato Juice o Componenti Aqueous di Tomate Reduce Fatigue Induced by Acute Treadmill Exercise, Scienze Food and Nutrition, 2016.

> Ramaswamy L et al., EFFECTe di supplementazione di u zuccaru di tomate nantu à l'estressi oxidativu di atleti selezziunati, Journal of the International Society of Sports Nutrition, 2011.

> Tsitsimpikou C et al., L'amministrazione di u ziddu di u tomate melliga la lactate desidrogenase è a risultati di creatina cinea à a furmazione anerobia, Re di Journal of Food and Chemical Toxicology, 2013.