Cumu fà eseguite u portu Quad Exercise

L'esercitu più faciule per a immensa Quad Forza

U muru à l'esercitu hè un veru quad quemadoru. Stu urtulimu hè generale per a custruzzione di forza isométrica è endurance in u gruppu musculus quadriceps , glutes e venti.

A wall sit hè spissu usata per a furmazione gradualmente di forza di prima di staggione per u ski depuiscia, per altri attività. Eppuru chì l'esercitu ùn sclusa i quads è pò esse uttene à stà ind'u quad fatigue, l' esercitu di sitti sèculu deve esse usatu in combinazione cù altri esercitivi di quadru rinfurzatu , cum'è a spurtiva campere è un pithometrìficu chjaru di u scienza di l'iscàpica hè a vostra scopu.

Cumu fà un perfettu Betti parete

U muru à pusà ùn hè micca un esercitu cumplicatu, ma tanti pirsuni spessu si ponu sbagliallu. Sapete chì voi eseguisce u muru si metti appuntu si formate un angulu right in i vostri malamenti è i vostri ghjinochji, a to back is flat against the wall, è e so tacchi sò in terra. Avete bisogna à pudè sienti un ligne prugettu di a quatrata. Eccu i passi per attruvaranu un muratu perfetta:

  1. Cumincianu cù a to backu in u muru (o utilisate una bola d'esercitiu si avete unu) cù i vostri anch'elli per u spalle è ani da dui piti da u muru.
  2. Pianu pianu pianu à u diaculinu à u muru finu à i vostri cosi sò paralleli à a terra.
  3. Aghjustate i vostri pedi si avete bisognu chì i vostri ghjinochje sò direttamente sopra i to cavichje (invece di più di i vostri dete).
  4. Mantene a vostra volta flat à u muru.
  5. Mantene a pusizione per 20 à 60 seconde, u restanu 30 sicondi, è ripetì l'esercitu trè volte.
  6. Aumente u vostru tempu per cinque seconde cum'è crescenu a vostra forza.
  1. Pudete sienti una sensibilita ardenti in i quads, ma si avete pain in u ghjinochju o di u gulemu, fretu l'exercitu.

Modified Wall Sit

Perchè u muru à pusà hè un avanzatu d'esercitu, pudete bisognu di mudificà a vostra pusizione o a durata di u vostru mantellu di i primi canti volte pruvate à stu sercitu per cumprà.

A mudificazione hè bella, perchè sempre aiutà à custruisce a forza, quandu travagliassi per esse capace per cumprà un muro regular.