15 Minute CorePower Yoga Flow pudete fà in casa

1 - Perchè Perchè Betassi Per U vostru Day Con Yoga

Tetra Images / Getty Images

A matina sò aspetti. Waking up and going away are two of the things that you will tackle all day. I matinaghji sò tendenu à esse aghjustati da listesse di listessa è snafus d'ultima minuta praticamenti apposta per frazzle u vostru sensu.

Una bona nutizie ... Ci hè un modu megliu. Se pò pudè esce di 15 minuti di tempu per passà un 10 minuti di CorePower Yoga flussiu seguitatu da una meditazione assicurata da trè minuti, puderebbe esse più mentale è fisicamenti preparatu per affrurà u vostru ghjornu incù gusto. Un pocu minuti di esercitivu di intensità pò aiutà à u sangue pumping, mentre chì studii, cumpresa una seria publicata in a Journal of Alternative and Complementary Medicine in u 2005, indicanu chì iogghichi respiru è tecniche cuntribuiscenu à i risultati di a salute mentale positiva cum'è una megliu di tolerenza di l'stress è focu mentale.

CorePower I Surghjenti di u Pruggillu di Programazione di l'Ioga, Heather Peterson, hà creatu stu flussu di 10 minuti di persone per un perfect morning pick-me-up, allughjatu cù una meditazione assicurazione assicurata da trè minuti. Sicondu Peterson, "Tliet minuti di meditazione hè statu pruvatu à regulà l'umore è à migliurà u pensamentu criticu, perchè cuminciate u ghjornu cun un pocu u tempu silenziu l'aiuta à appuntamentu per u pensamentu chjaru cum'è facete in fronte à i sfidi di u ghjornu".

2 - Sun Custom B

CorePower Yoga / Heather Peterson

Cumincianu à ghjucalizeghja per avè pressu à e vostre palme è e pilone di i vostri pedi cum'è utilizate i vostri situ abdominale per elevà e so cattivi versu u tettu, cum'è se stanu furmendu una viloria "V", priabilitendu una longa spine per i peri recta. Reachu a vostra straggiate ghjusta à darrè, per entra un cane di trè capelli , poi piglià un gran passu avanti cù u so pede di u lamentu, chì cresce entre e vostre palme per entra in un attualità di lunge.

Assicuratevi chì i vostri pedunzii davanti ponanu avanti è chì u to talonariu hè allinatu cù u to talonu o l'arcu di u to pede. Rotate u to pede da un pianu à u lindustru davant'àveru. Fendite u to pettu di u ghjornu chì hè postu direttamente nantu à u to tale davanti à un angolo di 90 gradi. Aprizzate u vostru core è mantene a so cima finamente in u locu cumu rialighjate e mani di u matru è vene in una pusizione standu in u guirreru II . Alignate e so spalle nantu à i vostri mal alle bagnate è strinche i vostri lepali cumani prima di righjunghjini un bracciu à a fronte di l'abitazione, è l'altru à u spinu di a stanza.

Pettite e mani in daretu in u matru prima di passà u to pettu rightu à u tornu à u cane. Ripetite in u latu contrariu, tennulu ogni pusizzioni in a serie per dui à trè respira.

3 - Piane d'antu

CorePower Yoga / Heather Peterson

Sicondu Peterson, "U pianu di l'avant- partitu hè unu di l' eserciti fundamentali " perfetti "chì tune tutti i musculi di u vostru core cumu i vostri vapeur, back, è i maletti, mentri custruiscenu ancu a spalla è a forza di u corpu. principiu, è custituiscenu à un minutu chì avete più forte.

Kneel nantu à a vostra matta è intersezza i vostri mani cum'è postu i vostri coddi sottu e so spalle è i vostri avant-flat nantu à a matina. Pascia e tote per e cose chì i vostri caduti sò alliniati cù i vostri tacchi è a testa, u vostru corpu furmendu una ligna. Tuck your hips under and draw your belly button towards your spine to ignite your core. Senza sempre mentre puderete cun una bona forma.

4 - Standing Figure Four

CorePower Yoga / Heather Peterson

Peterson dice: "Questa posture chì sguassate è apertu u cantu è u spinu di i vostri maletti è u tonu a vostra testa è i musculus glutus. Aggiunate a posture per dui o trè persone".

Altìssimu, i vostri pezzi pezziati à l'ore à distanza distanti, i vostri ghjinochje chjucchi. Scambià u vostru pesu à a manca, è presse i vostri malonati retrocedi un pozzu per abrandà u vostru centru di gravità. Ammuva u to pettu da u pianu è usa e mani per guidà u so testa da u mari, è crea una "4" cù i vostri zicchini cumu permette à u to squadra di u to squadra aperta. Da questa position, presse a to cuda in più di più à quì aghjunghjenu u to āmellu aghjustatu, svantaghju in un modellu modulatu di a stuppa. Quandu si senti un strisu in tutta a toca ghjusta è glute, mantene a pusizione, è se puderete, portanu e to palme à una pusizione di preghiera davanti à u vostru pettu. Doppu dui o trè persone, rinviate attualmente u muvimentu per rinvià à stà. Ripetizione in u latu contrariu.

5 - Ponte di Pose

CorePower Yoga / Heather Peterson

Si avete mai cumbattini perchè u ponenu à pona vale a pena, Peterson quasi ferma quantumu "U Pose di Ponte hè un invistitu chì aiuta à recalibrarà u vostru sistema nervoso, apertura d'e spalle è torna supérieure. Manteva a puscia per dui o trè persone , è mentre fate più forte, custruisce à 10 suzzine ".

Fate nantu à a spalle cù i vostri ghjinochje, i vostri pezzi pittati nantu à a chjappata di l'ombra, distanza distanti. Utilizà i vostri glutichi è core per elevà e to cattivi, pressu à u limitu. "Spiranza" i vostri lepisani più vicinu à l'altri sottu à u vostru corpu, Arpeggiate e mani sottu à sottumettenu à sferisce l'ingaghjamentu di i vostri músculale. Mantene a pusizione mentre respira lentamente, da liberazione.

6 - Classic Supine Twist

CorePower Yoga / Heather Peterson

Se ùn avete mai pruvatu un cantu supine classicu, vo ùn averebbe ghjutu. "[Questu serceranu] allibule i musculi petite entre i segmenti di a spina chì traduce in u vostru sistema nervoso è liberate i vostri malmignate è i ritorni", explica Peterson.

Fate nantu à a spalle, i so stesi allargate, i vostri braccia s'estinnati à ogni upposta, i vostri pali in u pianu. Sceta i dui ghjorni in a so tòta, i ghjinochji in ghjiru, è cum'è facite, avè a reachu u so bracciu u dirittu nantu à u vostru corpu, chì culloca u to palme à l'esternu di a braccio da a manca. Assicuratevi di mantene a to spalla à u spalle in cuntattu cù a matta, cugliate cù cura di i ghjinochji in u vostru corpu à u dirittu, cresciute un spinu cusì chì si usa u so bracciu ghjucu per aiutà guidà a mozzia. È bellu chì i vostri ghjinochji ùn tocchi in u pavimentu. Quand'avete torciggutu quantu pudere, vultà a testa per vede u so spallezzu oghje. Senza da dui o trè persone, prima di ripetiri in u latu oppostu.

7 - Savasana

CorePower Yoga / Heather Peterson

L'attuale finale in u vostru flussu di 10 ioghi di yoga hè u savasana , o corpse pose. Sicondu Peterson, sta simplicità plantehenu "Treni in u restu attivu è travaglià di calmà a mente cum'è chì u vostru corpu integra u patruni di u circulu di u flussu è i cambiamenti chì creatu in a vostra pratica".

Tuttu ciò chì hai bisognu di fà hè ghjustu chjappu nantu à a vostra sporta, i vostri pezzi rivoluzionusi è e to palme di menti stantatu è aperti. Rispira naturali è diventa a calma per 30 sicondi.

8 - Meditazione Sette Settimana

CorePower Yoga / Heather Peterson

Dopu liberatu da savasana, hè u tempu per a vostra meditazione simplici di tri anni. Partenza da scagnate un cronice perchè ùn finisce micca u ghjornu. Quand'ellu hè fatta, pusendu nantu à una cuscinetta o una pettina di sicugna cù a spalle è i malanni contr'à un muru. Crucciate i vostri zicchini in posanu postu assicuratu , restendu e to mani è nantu à e cosce, è cercanu l'ùacchi. Per fucalizza a mente, Peterson suggerisce: "Aghjunghjene a so respira è in silenziu contà a quattru, cù ogni inzignate è l'exhalate. Remendar durante 3 minuti o finu à chì u chjoccu fala, fate prestu per un ghjornu incridibile!

> Sources:

> Brown RP, et al. "Sudarshan Kriya Yogic Ansalonii in u Trattamentu di Stress, Ansiette è Depressione: Part I - Model Neurofisiologicu" Journal of Alternative and Complementary Medicine (Feb. 2005): Vol. 11, N ° 1, pp. 189-201.

> Brown RP, et al. "Sudarshan Kriya Yogic Breathing in u Trattamentu di Stress, Ansiedad, è Depressione: Part II - Appentamenti clinichi è Guidelines," Journal of Alternative and Complementary Medicine (Aug. 2005): Vol. 11, No. 4, pp. 711-17.

> Kirkwood G, et al. "Ioga per l'Ansietà: Una Revista Sistemàtica di a Ricerca", Revista Britannica di Medicina Sports (Dic.2005): Vol. 39, No. 12, pp. 884-91.