Seated Forward Bend - Paschimottanasana

Circundendu o micca per circundà, questa hè una quistione. Ùn hè micca solu in paschimottanasana ma in corbeati in pusessu allughjenu in generale. Ci sò dui scole di penseru nantu à issu sugettu. Ogni chjode accunscenu chì avete da fà a prima parte di u vostru curvimentu avanti cù a volta ind'è u dirittu ciò chì hè pussibile per chì u to quellu chì vene da l'approfugghiate i vostri fasgianu di cadenza, senza sfondate e vostre spalle.

Stu metuu dapoi d'esse ghjustu à u puntu chì ùn pudere micca fà più avanzà, senza mancà a to spina annunziata. Qualchì parechji maestri cresce chì questu hè esattamente induve avete iessiri a vostra trajectoria. Mantene a spine a longa, a to respira è accustà. L'altru accostu hè di deverà a to spina annantu à questu puntu. Questu solitu ci ponu à una curva di fronte, o à u minimu un locu induve pudete rilassate un pocu. Hè veramente u cruci di a diffarenza. U primu mètudu chjappà in un locu incù un incantu locu. U secunnu dà permessu di fà per allà.

Ùn avete micca à prumessioni a vostra fideltà à un campu o l'altru. Pruvate dui per a grandària è vedeti chì unu faci più sensu per voi. Pudete fà un modu in qualchì volta è cambià in l'altri.

Eventualmente (o sè vo site assai aperta in i muschi) ora, pudete avè ottinutu à un locu induv'ellu vulete passà a so bocca perchè u vostru torsu hè stendu nantu à i vostri zuttati incù a to spina direttamente di qualchì manera.

Instructions

  1. Empiece per venite à pusà à staff pose - dandasana .
  2. Purtate i vostri brazzi in diretta à i costi è per sopra a testa, righjunghjendu versu u tettu.
  3. Inhale è dà a spine finu à longa.
  4. Cumu spiranza, cumenciu per vene, avèndulu in i vostri ciri. Pensa a vostra pelvis cum'è una tazzuletta di acqua chì hè imminata.
  1. In ogni tirone, allargate a vostra spine pudete vene un pocu di a vostra bendenza per fà questu. In ogni crescente, facia in a vostra curva di fronte.
  2. Mantene u collu cum'è l'estensione naturali di a spina, senza ciseau à vedende o cede micca.
  3. Quandu avete vintu à a vostra estensione integrale cù a spine longa, decide si vulete firmà quì o permette a to spina annantu à vena (vede a discussione detallata).
  4. Aghjunghjite i vostri turmigni o pene, quellu chì pudete alcuni. Pudete ancu aduprà una strapata à i vostri pedi . Mantene i vostri pedi flexosamente in tuttu.

Cunsigli di principianti

Avanzate Avanzate