Ashtanga Tips: Sò i vostri bracing key to Jump Through?

A zinga di yoga Learned from David Swenson About Jumping Through

Dear Aunt Yoga,

Avete una pregunta per voi nantu à a prutituzzioni di Ashtanga . Hè spettaculu di piglià un bellu pezzu per piglià l'arti di saltà [da u cane avvicina ] à sentatu?

Pensu chì puderebbenu sparghje di mè stessu per piglià questu quì è aghju frustratu chì avarà cusì faciulu per l'altre per fà; però, i pòpuli in u mo studiu chì l'avemu da dicenu chì ùn hè micca solu un gran impurtante.

U mo guess hè chì aghju falla assai più cumplessu di quellu chì hè veramente. Avete qualchì suggerimentu per sparte?

Patrick

Caro Patrick,

Permettenu di principià cù un pocu sfassi per quelli chì ùn anu micca familiarizatu cù sta transizione. U salto à mezu à voi si riferite à principesdu in ghjucalizazione. Tenevi manu chì sò piantati nantu à a terra è i vostri pierri passanu sottu à u vostru corpu è à traversu i vostri braccia destinati direttamente in una pusizione sedente, in volte cù e gammi straggiati è certi volte travagliati, secondu cumu induve hè in a secunna. In a serie primaria Ashtanga, sta transizione hè ripetuta diversi volte, chì hè cumu si dettu arrivà à ogni postura seduta. A tecnica basica hè daverde i vostri genghjeva è cresce i turmidi mentre chì venenu per l'arme è rientene i peri annantu à l'altru cantu. Ùn puderà micca micca cusì complicata finu à chì pruvà è avè capitu chì i vostri pezzi sò in u modu (o, cum'è qualcunu dici, i vostri brazzi sò troppu curta).

Aiut a pensarii di u passaghju per passà cum'è un equilibru bradu. In fattu, a versione più avanzata di sta transizzioni vi porta da u ghjocu per davveru in un poveru di purtà à lentamente sottu à i peri à una pusizione righla o sete. Cum'è tali, esiste assai forza abdominal. I travagliu di rinfurzà u vostru core per migliurà u vostru saltà.

Pèntricu pendant (lolasana) hè altru locu per travaglià. Hè fundatu in spassu u passaghju in u so momentu più crucifisso quandu i turchili sò attravirsati è i ghjinochje sò abbinni in a panna. U travagliu nantu à questa propria avà custruisce u vostru core è dà u sensu per un liggeru doming a vostra volta per fà più spartanu per i vostri pierri sottu.

Aia A Testa Ioga hà prumuvutu cun u passaghju, finu à ch'e aghju fattu un attore sculare cù u muvimentu di Ashtanga, David Swenson. Dopu dui cunsiglii chì facia tutta a diferenza per mè:

1. Invece di travaglià i peri à l'ancletu, i chjave u più altìssimu, à u spinu. Questu facenu u pacchettu chì vulete passà per e vostre armementu assai più compactu.

2. Flexi i pedi. Quista impedisce chì i vostri pezzi d'avè arristatu nantu à i braccia mentre di vende past.

Voila!

O micca. Cum'è Swenson sguardonu puntualmenti, se puderà saltà o micca hè di pocu cunsulenza. Questu hè micca u puntu di l'attrazioni d'Ashtanga, nè ùn vi feranu un megliu Ashtangi, pagà a vostra rendu, o cresce u mondu. Qualchidunu pò esse mai capaci di sguassà. Se sapete chì era unu di elli, ùn avaristi u mondu pruteggiri u yoga? Speru micca. Pruvate micca di cuntene troppu di l'acquistu di sta sapè.

E, da a strada, cù assai cume eccezzioni, i nudelli ùn sò micca troppu cortu.

Namaste ,

Aunt Yoga