Quante fèrminu resistente hè stallatu in Dietu di Carb di Carbone

Un amori resistente chì ùn sanu fatta ùn hè dura quandu pudite avè paragunate cù ciò chì sapete di starches. Sapemu chì u fucu chì manghjaremu hè digestionatu in tartare distinti. Per esempiu, u fucu in patate, i cereali è i manci di furmagli digesti assai rapidamenti. Eppuru altri alimenti fugliati, cum'è fagioli, cebi, o rossu rossu largu, sò digeruti più lentamente è causanu un risque assai più lento è bassu.

U fucu risistendu oghje in tuttu u passaghju per l'intestinu piccu senza esse digeritivi à tuttu. In questu modu, hè più piace cum'è fibra, è in qualchì casu hè classificatu è tichittatu com'è fibra.

Ciò chì fessi arcuni fugliale resistente?

Ci sò quattro tipi di fècules resistenti:

  1. Amicu chì hè difficiule per u prucessu digestivu per arrivà, spessu deguttu per una "castagna" fibrue. I prudutti è legumi chì sò stati cocchi intactu sò un esempiu. Inoltre, alcuni alcumi amichi alterati, cum'è Hi-Maize corn starch, sò in questa categuria è l'appressu.
  2. Alcune alcolu, cum'è banane grecu, patata prima, è u piacatu, anu un tipu di fècheru chì e nostre enzimi digestivu ùn ponu micca furmà.
  3. U piccu quantità di fucus resistente (circa un 5% di u totalità) si sò pruduciùtu quandu qualchissimi manufatti cugliuni, cum'è patate è u risu, sò permessi di coghju prima di manghjà.
  4. Fagott resistente fabricatu, fatta da diversi prucessi chimichi. Ùn si cunnosce micca sete sti fècime pussanu e so benefizii cum'è quelli in l'altri trè gruppi.

A maiò parte di l'alimenti fugliati anu almenu una petite quantità di fucus resistente in elli.

A fèrra resistente possu calori?

Sì, ma micca in a manera ch'è avete pensatu, è menu di fècula rigulari. Quandu u fucu resistente righjunghja u colon, hè utilizatu per u combustible da u battimentu. Stu prucessu, chjamatu fermentazioni, pruduce un certu tipu di grassu chjamatu àcitu grassimi chjuchi di corta (SCFA).

Hè quessi anu fatta chì producenu a maiò parte di i calori di u fucu resistente, è assai di i beneficii. SCFA hè ancu produttu da fibra sulificata è oligosaccharidi - questa hè a raghjoni perchè da qualchi discoppetti alimentarii , qualchì fibra vene cumposta com'è calorii assuciati cun ellu, ma si sti calori ùn sullenu in glucose di sangue.

Beneficii

Sembra chì quantu hè studiatu, l'effetti più pusittivi si trovanu. Parechji di quessi sò cumuni à i oligosaccharidi è a fibra fermentable.

Alimentarii cù fucili risistente

Fasgi sò a prima fonti alimentariu. Eppuru u tipu di fasgioli è metudi di metudiare custruiscenu quantità di fugliale resistente (fasgioli cunsacrati sò più glucicemi), in generale, u fècheru in fasgiolu hè spese da dividitamente split entre fècheru digià digerutu è fucu resistente.

Nota, però, chì i prudutti such as Beano, chì aumenta a digestibilità di fagioli, diminuinu ancu l'ammontu di fucu resistente.

Tutti, i granci inatti sò ricenti fonte di fugliale resistente. U fucu in l'ordi di pearl hè di circa 12% di resistenza è 43% di lentamente. Bulguale è rossu biancu hè assai simili.

U fècheru in fettelli shiratakichjubitu cum'è fibra solubbila, ma pare micca abbastanza propiu à l'amori resistenti in cumpunimentu, da qual'e possu dì.

U fèchinu di mace di ma-maize hè ancu una pussibilità. Pò esse adupratu per sustituisce a parte di a farina in bè fugliale. Hè una pruduzione ligeramente più ligera. Una sola fonte hè dispunibule in King Arthur Flour. Ci hè ancu un amuri di trigliale resistente è altri prudutti ligati. Ùn avete micca leghje assai ricerca nantu à l'effetti.

Source:

Brighenti, Furio et al. "A fermentazione di l'aromaticu di carbuidrati indigestibili cuntribuisce à l'effettu di l'oghje." Reunione Americana di Nutrition Clinical 83.4 (2006): 817-822.

Cummings, JH. "Intestininu Intarpinaghju in Nutrition and Disease: (monografu), dicembre 1996, ISBN 2-930151-02-1.

Englyst, Klaus è Englyst, Hans. "Dispunibilità di carattata". British Journal of Nutrition 94 (2005): 1-11.

Englyst, Klaus, et al. "Indici Glycemic of cereal products spjegati da u so cuntenutu di glucose rapidamente è lentamente dispunibule". British Journal of Nutrition. 89 (2003): 329-339.

Higgins, Janine. "Starch Resistant: Eghjetti Di Metacolòichi è Avvisu Potenzali Salute". Journal of AOAC International 87 (2004): 761-8.

Higgins, Janine, et al. "U cunsumu risistenti di fiocchera favore l'oxidazione lipidali" Nutrition and Metabolism 1.8 (2004): 1743-7075.

Robertson, MD et al. "Cun cunsumu curretu di u Tempu di Starchu Resistante Ghjustu a Sensibilizazione di Insulina Postprandiale in Assicenzi sani". Diabetologia 46 (2003): 659-665.