Techniques à rinfurzà u Dolore Abdominal Transientu Induzivu In Esercitivu
Un punteddu latinu hè un dulce intensu è intensu sottu a vilata infermale di a cia risturale, più spessu à u sole. Sò cumuni in cumitanti principianti. Punti latte sò cunnisciuti più ufficialmenti com pain abdominal transitori (ETAP). Scuprite u pussibule cuncetta un puntatu latinu, cumu si dispensa d'una quandu chjica, è cumu per impedisce.
Cause di punta di punta cume Running
A vera causa di i cosi hè un tema chì hè statu studiatu è debati, è ùn ci hè sempre una risposta definita.
Certi persunaggi avè avè ottene quandu manghjanu troppu vicinu à a so scurriera o si partenu da a so scorri troppu rapidamente, senza un warmup propiu. Certi investigazioni anu dimustratu chì drentu ghjalfi altri zuccherera prima di l'esercitu aumenta a probabilitati di ponti. Un studiu hà truvatu un ligami trà i punti di u pezzu è una curvatura più grande di a spina. Qualchi esperimenti attribuiscenu à a respirazione improprente mentre ghjunta. In contru à a credenita populari, drentu mentre runa ùn lasciava micca. Curiosamente, un studiu perchè ùn anu truvatu nudda differenza in l'attività elettrica in i musculi in una punta di punta, chì suggerenu un cornelli di musculu hè micca a causa.
Prevention of Side Stitches
Indipendente di ciò chì veramente fa causate latte sulitori, ci sò parechje cose chì pudete fà per aiutà à prevene.
- Sì avè tende di suffrì da i cositi in punta, pruvate micca di manghjà dopu l'ora di ghjornu . Stufa à acqua chjaru per pre-hydration-evite sucre, in particulare carbonate, bevi.
- Assicuratevi chì sempre s'alevenu davanti à i vostri run. Fai certi stratti dinamichi è cumincianu cù un caminu di cinque minuti o cuddà simplice. Avete da principià u vostru scuru risparmiatu è tranquillamente.
- A manera più efficafogliu per impedisce a punta di punta hè di evità a respirazione superficiala. Assicuratevi chì vi pudete respirar è da a bocca per questu questu questu. Sore responde da u to bocca , micca u to pettu. A respirazione di u ventu di u ventu permette di piglià in più l'aria. A facenu u iogha pò aiutà u travagliu nantu à u so vientu dilicatu.
- Incarcerate in temperatures extremes friddi pò induce puntei da uitu, chì hè menu cusitu à piglià in pulmuni prufunnu chjovu di l'aire frigiddu finu à chì sò sparati in calore. Sì trovi nantu à u clima fretu, pruvate a respira à u piuvitore o u collu più calori.
- Infine, assicuratevi di esse practiced good running form and maintain a good posture, perchè ùn serebbe sfughjatu in corruzzione. Sì ditevute, hè difficiule di piglià in issi suspiru.
Trattamentu di i cosi stridenti mentre chì correre
Aduprate sti tècnii per alleviate una punta bianca:
- Prima, accogliu cù dettenduli i dete finu à l'area induve si sentenu u stitch-chì deve esse aiutà u so dulore. Allora, per derrota di u puntò di u liceu, pruvate alterendu u vostru rispettu paese.
- Piglia un infernu in un antru in a so rapidità di puderà, per furzà u diafragma. Senza a so alte pè un sicondu parechji è da esse cundiscente per cundivà à i labbra persone.
- Sì avete un ciuciù in u centru di un corpu, pudete fà vulemu pruvà à cambià u to respiro / striding pattern. Sì sempre s'exhale quandu u to pettu davanti u fugliale, pruvate a sciurione cù u strajk in u pedicinu.
- Se tutti l'altri pò micca, pudete avè uveru di firmà è camminate veloci per un qualchì sicondu secondu e so concentrazione di respirazione profunda. Continue running after the stitch goes away.
Sources:
> Morton DP, Callister R. L'attività EMG ùn hè micca elevata durante u duru di u prugu abdominal transitori. Journal of Science and Medicine in Sport . 2008; 11 (6): 569-574. doi: 10.1016 / j.jsams.2007.06.006.
> Morton D, Callister R. Dolore Abdominal Transitante Relacionado con Exercise (ETAP). Sports Medicine . 2014; 45 (1): 23-35. doi: 10.1007 / s40279-014-0245-z.
> Morton DP, Callister R. Influenza di a postura è u tipu di corpu in a sperienza di u malu abdominal transitorii di l'exercitamentu. Journal of Science and Medicine in Sport . 2010; 13 (5): 485-488. Doi: 10.1016 / j.jsams.2009.10.487.