Cumu principiu per rinfrescante prima di una Cumpagnia di Endurance

Esempii di Cunsigliu favuritu per a Competizioni

Per l'atleti di resistenza, "tapering" riferisce à una diminuzione di u voluminu di furmazione (quantità) chì porta à i competizioni. In u passatu, a maiò parte di l'autobus avia atleti reduci u pesu è a intensità (sforzu) di furmazione prima di a cumpetizione, ma tutte ciò chì cambia dopu chì un gruppu di ricchieri in McMaster University in Canada realizanu un studiu innovadoru à l'effetti di varie strategie aspicante .

I risultati di stu travagliu è più chì seguitanu premiere prestazioni dramaticamenti in corridenti chì dèttileu u cutru di u volumu di furmazione, ma agghiunce sessione di furmazione di intervalli d'intensità alta in a settima prima di a cuncurrenza.

L'estrate strategie più sguardu utilizanu issa ricerca com'è fundamentu, ma ci sò una varietà di metudi è di schedules dispunibilii per ogni atleti è ogni cumpetizione. Per simplificà a vostra pre-corsa, utilizate a seguità cum guidenza, è mudificate u vostru pianu à aghjustà i vostri bisogni.

Cumu per Taper

A larghezza di a cinghule depende da u vostru attuali di fitness è l'espirienza, ma una bona regula di u pulgatori hè a regula d'una sola ora. Questu significa chì se u vostru avvenimentu durà una ora o menu, utilizate un cimientu di una settimana. Sì avvene avarà da durà più di una ora, a vostra cingola pò esse duoppule à duie simane dopu à l'avvenimentu.

Guidelines for a One-Week Taper

Se a tò razza o a cuncorsu dura una ora o menu, utilizate stu pianu di sguardu:

Guidelines for a Two-Week Taper

Se a vostra razza o a cuncorsu durà una ora o più, cuminciate à reduciru u vostru volume di furmazione (un militate) da 50 à 70 per centu duie settei prima di a ghjurnata di corsa. Questa settimana vi mantene a vostra intensità di furmazione, ma tagliate u vostru vulumu, aghju più restu, hydrate è manghjanu bè è preparanu mentalmente per l'avvenimentu. Questu hè ancu una bona semana per trattà cù qualsiasi modi di gear, rovine o equipaggiu, è faci sicuru chì ùn avete micca l'averebbe meccanici di l'ultima minuta o 'malfunzione di l'armarii.

Cu una settimana per andà, avete da cumincià à seguità a stratiggia rinforza di una settimana di l'argentu.

Ricerca à rinforzu

U studiu più notu di rinforzu di i corridori hè stata cunducta da Duncan MacDougall à l'Università McMaster. Stu studiu cumparatu trè strategie di smintazioni diffusulenti in corelli sani chì currenu circa 50 miles à settimana. E trè strategie favuritu inclusi u seguente:

  1. Un gruppu solu di rinfriscà (ROT). Stu gruppu ùn hà fattu esse per a simana.
  1. Un gruppu di intensità moderata di volumine (LIT). Stu gruppu reduciu a mila di ricerca à 18 chilomitri à un passu tranquillu è ripusonu u ultime ghjornu.
  2. Un gruppu piccatore di volumetricu di intensità alta (HIT). Stu gruppu diminuinu à u miliu cumunu à 6 miliati pè a settimana, ma aumentò a so intensità di l'esercitu. A routine specifica hà include:
    • Un ghjornu: run 5 x 500 intervalli d'intensità alta
    • U ghjornu dui: Executanu 4 intervalli d'500 interventi d'intensità alta
    • Tre ghjorni: Executanu 3 intervalli d'incertezzii 500 d 'intensità alta
    • Quattru ghjorni: Executà 2 intervalli d'intruvalenza di 500
    • 5 ghjorni: Executà 1 intervalu di 500 un intervallu d'intensità alta.
    • Sittu ghjornu: restu ghjornu.

Studiu Risultati

I risultati di e trè strategie cunsigliu eranu notori.

A durabilità di u gruppu di taperu d'alta intensità alta hà otturatu 22 percent. U gruppu d'intensità moderata di volumine (LIT) hà otturatu 6 percentuale, è u gruppu restu ùn era cambiatu.

I risultati di stu studiu asfaltatu u modu per un novu appruvamentu di rinforza di cumpetizione. Ancu l'atleti è i autobus sò sempri a ricerca di a stratiggia "perfetta", a più cunvinta chì una bona stima tonica comprende una reduczione in u voluminu di furmazione cumminata cù sessione di furmazione di intensità intensità in a settima chì guidanu à a cuncurrenza.

Source

Shepley B, MacDougall JD, Ciprianu N, Sutton JR, Tarnopolsky MA, Coates G., Eghjettamenti fisiulogichi di cunsiglii in atleti ghjiniralisti. [http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1559951]. J Appl Physiol. 1992 Feb; 72 (2): 706-11.