Cumu possu Scogliu Ponte in Pilates

Istruzzioni step-by-step per stu sforzu avanzatu

Ponte di u Simu hè un exercitu di Pilates chì chjama a forza da l'abdominali è i muschi: Questi gruppi musculari bisognu di incendà per impediscenu a pelvis di cullà in u passiu stenditu. In una classica di Pilates, u ponte di l'espurtamente hè ghjuntu dopu à a bicyclette è seguità da volta spine . Pudete sviluppà e cumpetenze è a forza chì hà bisognu di u ponte di l'ombra in e fasi. Partenza da praticanti a ghjustu l'alzu di caduta (u prutettore), prima di trasfurmà à astinà un pede da a matina. Cumu puderebbe forza è forza di forza musulmana, puderà esse realizatu tutta a mugnera. A pelle curl hè una bona manera di calenderà per u ponte di l'ombra.

1 - Prununza di u Simone

Steve Debenport / E + / Getty Images

Fate nantu à a spalle nantu à a spina neutru, cù i vostri ghjinochje chjosa è pedi in u matru è i vostri culi ani distanza è paralilla . Stende i vostri braccia beside i vostri palme di corpu mi rivistendu. Pulsà e spalle di i vostri braccia in a matina.

In una inzale, presse per e vostre pedi per allungà a vostra spine è epoi u pelvis versu u tettu. Venite à un ponu nantu à i vostri spalle cù i vostri ghjinochji, i malanni, è e spalle in una fila. Firm your abdominals and hamstrings.

Pause à u cima di u ponte per praticà a righjittà una perna, dopu l'altru, fora di a matina. Se pudete stà stabile mentre fa questu, trasfiriu allargà è stendu una stesa. Se no avete, pratice questu parte di l'esercitiu finu à chì hà custruitu più forza in u core è e spalle di e so gemme.

2 - Passo 1: Amparate una pate

copyright Marguerite Ogle

Dopu a pusizione di u ponte di l'espatula, inhale è dàdene u to dòrmene u ghjornu è purtate à u vostru pettu, è allargate u to legu in ghjornu versu u suffittu. Engene i vostri muski addominali è i vostri ciacchi; averebbe fà esse u travagliu di mantene a vostra pelvis stabile è elevata. Mantene a so spalle è u coddu rilassatu.

3 - U 2 Passione: Una Baaghja Unica

copyright Marguerite Ogle

Da u passu 2, sparghje è bassu a perna ghjusta, vai per quantità larga cum'è pudete gestionà, finu à i vostri ghjinochji sò alliniati. Reachu versu u muru in fronte à voi cù u ghjinochju di a vostra cerva, u to pinnimentu estensivu, è u to cutru, mentre chì in a stessa stese a versione di a testa in a direta opposta.

Sì avete sentutu forte è a vostra pusizione hè stabile cù u to pettu bè, u malanni, è a pelvis levita, vai per u pass 3. Cumu si trovi un pocu tremu quì, questu hè un bonu tempu per doblegà a to cuttivà u so vinu, restu, è ritendu i passi 1 è 2 cù a to legnata.

4 - U Stage 3: Flex Kick Up

copyright Marguerite Ogle

Da u passu 3, nantu à una inziccata flexu u to pianu u pede di u ghjornu è pattite a to crescita versu u tettu. Mantene e vostre malfattenu: ùn permettenu micca a cadenza à u latu di a vostra forza di travagliu pè ascultà quandu avete pidatu.

Exhale è rinviate u vostru periu à un ligne puntu, fate à u to ghjacciu versu u vostru pettu, è poi calce u vostru pede à u pavone. Trascinate per a spina per tornà à a vostra pusitiva di partenza.

5 - Notte Bridge di l'ombrezu

copyright Marguerite Ogle

I muvimenti in u ponte di l'ombra sò da cuntrullati, cuntinui è coordenati cù a vostra respirazione. Cumu hè un avanzatu d'esercitu, pò esse una bona idea per rivisione i principii Pilates . Per una diversione divertida, pruvate a bocca à u ponte cù a bola di medicina .