Amaranth Nutrizional Information, Carbi è Calorie

Avete sentiri di amaranth? Hè un granu chì hè stata prublemi a prumuzione chì a persone pruvate di cunsumà granuli sani è cercanu una nova cosa.

In assai manere, amaranth hà pare pare parechje à quinoa , anche chì i dui ùn sò micca alluminati. Mentre chì i pirsiani indigini di l'Andes in Sudamerica anu collatu quichua milla d'anni fà, u populu Aztele di u Messicu avianu fattu a listessa cù amaranth.

Tanti Amaranth è Quinoa sò e zoni chì anu più di l' aminocinu Lysine chì altri alti, chì face a prutetta più "completa", chì significheghja u corpu pò piglià tutti i aminòcidi impresosali da l'amarantu. Anu ancu parechji prufilmini vitamin è minerale, ancu chì amaranth hè più altu in parechji minerali. (Ùn sò tècnicamente grani, cum'è granulinu sò e manciari di grasses cereali cum'è u granu, l'avena, u rossu, etc. In quasi tutti l'altri viaghji chì pudemu pensà di elle cum'è granuli.)

Nota: In ocasu hè proclamatu chì amaranth è quinoa sò "alta in proteina". In ogni casu, à circa 4 o 5 grammi di prutezione per mità servitore, ùn hè micca un modu efficae à scuntrà di a vostra dumanda di prute.

A foglie di a pianta amarantina pò esse cunsumata com una verdura.

Salute Benefiċċji di l'Amaranth

Amaranth hè una excelentesa fonte di manganese, una bona fonti di magnesiu, è una bona fonti di ferru, vitamina B6, folate, seleniu è zincu.

Carbohydrate and Fiber Counts for Amaranth

Glycemic Index for Amaranth

Ùn sò micca stati capaci di truvà un studiu di l' indici glycémicu di amaranth di u primu coccu.

A terra à a farina, pare chì hè un pocu più glucemia da a farina di granu, possibbilmente simili à a farina di rossu. Pudete ancu esse stati popcorn, in quale casu l'indici glicemèticu hè vicinu à u cima di u cartellu, quasi 100.

Glycemic Load of Amaranth

Se assicurendu chì a carrega glucemica di amaranth seria simili à quinoa, sarìa:


Sources:
Chaturvedi, A. et al. Indici Glycemic di grano amaranth, tridu è arroz in temi NIDDM. Plant Foods for Human Nutrition. 1997; 50 (2): 171-8.
USDA National Nutrient Database di Standard Reference, Release 21.