Chì sò Amino Àcidi?

L'aminidià sò l'elementi di e prute. Proteini , à u passu, sò necessarii per parechji di e strutture è funzioni in i nostri corpi.

I nostri corpi necessitanu 20 amminogni à diversi cumerzii di tuttu u so bisognu di fà per noi di vive. Insemi, questi aminociddi sò sequencing è doblegati per cumbineghja in modu maiò. I proteini risurtati sò usati per custruisce i nostri musculi, ossi, capelli è unghji, ma questu hè solu u principiu.

L'amminate sò l'ammininate di l'ammininate chì facenu facilità a multiplicità di reazzione chimica in u nostru corpu. Portanu nutrienti è d'autri molleculi necessarii attraversu u nostru sangue è di e tinghje di e cellulei. Piglianu signalazioni da una parte di u corpu à l'altru. L'antibodies chì si pruteggianu di a malatia sò e prutezione. A cumpagnia di e prutezione sò casi parechji per contà.

Di i 20 aminòcidi chì ci necessitamu, i nostri corpi pò facenu 11 d'elle. L'altre 9 avemu bisognu à traversu i nostri priziosi: sò chjamati i aminòcidi essenzali perchè esse essenziale chì l'avemu manghjatu. A quantità chì avemu bisognu di ognuna di l'aminidià hè diversu, per esempiu, secondu i norme di l'Organizazione di Salute Mundiale, una persona chì pesa 70 kg. (154 lbs.) Precisa sola 280 mg di triptophan di ghjornu, ma 2100 mg di lisina è 2730 mg di leucine.

Hè dittu chì un ovu hà quasi u equilibriu perfetta di i aminociti essenziale chì avemu bisognu, è e proteini di l'animali in generale (carne, pisci, latti, etc.) anu ampla ammonti di tutti elli.

I fonti di pianificazione di aminidià include legumi, granuli, zuccheri è e sementi, ma qualsiasi unu di elli nantu à a so propiu ùn anu micca "equilibrati" di quantità di tutti l'aminidià (cun ​​a possible eccezzioni di quinoa è amaranth ). I per quessa, e persone chì anu cunvinentendu à l'alimentariu di a pianta per a prutezzione pò assicurà un ammuntariu quantu à manghjà una varietà di questi manghjusti è u risu, per esempiu, hè una cumminzioni classica chì hà tutte u listinu di aminate à l'essenziali.



L'amino àcidi essenzali sò: histidine, isoleucina, leucina, lisina, metioni, fenilalanina, treonina, triptopanu è valine.

L'altri ammininati à l'aminidià (quellu chì i nostri cimi pò fà *) sò: alanina, asparagine, aspartic acid, cisteïna, acidu glutémicu, glutamina, glicina, prolina, serina è tirosina.

* Ci hè ancu una situazione chì un aminòcidu o altru nutriente pò esse "indispense qualità", quandu u corpu pò avè prublemi à prublemi degnu à un disordine, a malatia o anziane.