ACSM Ricerca di Reciclar Hydratation à i Atleti

Perchè l'Atleti ùn deve micca basta nantu à a Sede in i so Sustanti di Replacement de Fluid

Quantu quantità l'acqua deve esse drentu atleta durante l'exercitu? Hè una sedienta una predittore precisa di i baciu?

U Culleghju Americanu di Medicina Sports Medicine (ACSM) pubbricau una dichjarazione annunziendu l' Istitutu di Medicina (IOM) chì dicenu di cunsiglii di ingestà per l'acqua, u sali è u potassiu, è aghjunghje chì l'atleti è l'altre persunale attranu tenu maiori rimpiazioni di fluidi.

A sottu hè testu da u libru stampatu originale da l'ACSM:
Mentre a quantità di l'annunziu focusu nantu à i reguli di u fluidu di u publicu, l'esperti d'ACSM nota chì a sedenza ùn hè micca u megghiu indicatore di quantu quessi l'individui anu rimpiazzarià in quantu di pèrdite di fluidu è sodiu dopu l'attività fìsula prolongata è / o l'esposizione termale. Li fluidi prima, duranti è dopu l'esercitu sò una parte impurtante di a temperatura reguladora di u corpu è a rimpiazzamentu di i fluidi di u corpu persu cù l'sudore.

"Questu rapportu hè impurtante perchè sbarrace qualchì cuncepzioni cumuni cunnessi à u fluidu è l'elettrolitè, ma hè impurtante per accuncià l'usanza di l'infurmazioni di a frasa" in una basa di ogni ghjornu ". A ingaghjamentu di u fluidu ghjornu hè guvernatu principalmente da fatturi di cumportamentu, cum'è manghjà o pene o ancu passendu una fontana d'acqua. Sognu hè impurtante durante e dopu l'attività fisica, in particulare in ambienti cundimi ambienti ", disse u presidente ACSM W.

Larry Kenney, Ph.D. "In ogni casu, u missaghju sanitae chjaru è impurtante ùn deve esse a sedendu solu ùn hè micca u megliu indicatore di a deshidratazione o di i fluidi di u corpu".

A deshidratazione risultatu da u fallimentu à reutilizazione di sustituiri fluidi durante l'esercitu pò causari à disipazioni di calore disfuncate, chì ponu elevate a temperatura di u core di corpu è aumentanu a scherza nantu à u sistema cardiovascular.

A deshidratazione hè un amminattivu prublemi à tutti l'atleti, in particulari quelli chì ùn sò micca aclimatized per una stenuosa attività in i ambienti caluri.

Per minimisà u putenziali di l'esistimentu di u caloru è di altre furmazione di malatia di u calore , Kenney è altri experti ACSM recommande à i pèrdite di acqua per a sudariata durante l'esercitu sianu sustituitu à un ritmu chjaru è o igual à u ritmu di sudore. Questu pò esse realizatu da atleti chì pesa in prima è dopu u sport. Sta ricunniscenza hè basatu annantu à i dati scientifichi sò sperimenti clinichi chì trattavani cù atleti chì soffrenu per a malatia di caccia.

In u rapportu dinò a menziunà e persone per esse attuali evitendu u cunsumu eccessivu di fluidu chì pò, in l'estremu, risultatu in iponatremia . Mentre a hyponatremia hè una rara occurrence, hè una cundizione periculosa chì pò sviluppà quandu l'atleti drude assai acqua, diluting the sodium levels of the body. Hè più spessu vistu in atleti di resistenza prolongata, cum'è quelli chì participanu à maratuni è triathlons. L'attuali di i scatulei di ACSM indirizzanu questa amuzione, in più di u prublema più cunsulidente in u deshidratazione, è dà cunsiglii chì ponu aiutà à prevene per e prutezziunità per l'atleti.

In generale, i persone chì participanu à una attività fisica prolongada o fucinante (cumpresu l'esercitu è ​​l'ambienti occupational) anu seguitu à guardà i guidelines di l'idratazione attuale. L'acqua è e sports drinks ùn sò micca periculosi per l'atleti quandu si cunsumanu cum'è recommandé - in volumi apprufittendu i pardini di sudatu. L'acqua cuntenenu in particulare a sensazione di sete prima di sustituzione di fluidu corpusicu hè rializatu, e sete ùn deve esse l'unicu determinanti di quantu fluidu hè cunsumatu sutta tali situazioni.

"Dighjà à a sedienti à determinà e so pezzi di sustegnu di u fluidu indivìdu ùn hè inadegwate, in particulare ciò chì in l'exercatore maiò.

Mentre avemu in età, a sedenza hè diventata un indiquentore furtunatu di i fluidi di u corpu ", disse Kenney.

In una vigna simili, a cunsigliu di u rapportu di l'IOM in sodica in sodica cròmica ùn deve micca cunfundita cù cunsiglii chì l'atleti liberalmente i sali u so alimentu è cunsumate schèi sportivi per quichificà, o esercitanu à i cundizzioni calda. Mentre u cuteddu di u sodiu generale in a dieta hè cunsigliu ghjelu per a maiò parte di u publicu, l'atleti anu una bisognu especialu per rinforzà e sughjetti di sognu persu à u cortu tempu.

U Positu di Posizionu di l'ACSM, Esercitu è ​​Sustituvitu di U Fluidu, hè u quatru affirmazioni ufficiale chì tratta à i guida di sustegnu di u fluidu è i raccordji per a ingestazioni fluida è a prevenzione di l'eventualità di calore in l'exercitu.