Introduzione à Yin Yoga

È Comu Differenti Da Ritorna

U distinto di yin yoga hè chì e posa si trovani à circa trè à cinque minuti in un tempu per u stretchiu u tessulu cunghjuntu à e articuli è portanu i praticu à un statu di calmità mentale. U sustegnu più impurtante di questa metuulugia hè u pittore americanu Paul Grilley, chì hà amparatu e tècnicu di u strettu basatu di u maestru Taoist di Ioga è di l'arti marziali Paulie Zink.

Grilley hà studiatu com'è u Dr. Motoyama di u Giappone, chì a so ricerca cuncetta chì u nostru tessili cunghjuntu pò esse a chjave per scopre i sutili corsi di energia in u corpu, chì sò chjamati nadis in yoga è i meridiani in a Medicina Chinesa Tradiziunale.

Malgradu quandu una pratica avantaghju à Asana , chì suppunite per aiutà à preparà u corpu per a meditazioni, Grilley si truvò incunificata quandu ellu hà pigliatu à pruvà meditazioni longu è sete. U yoga Yin direczione diretta i dumandesi chì sughjenu sempre in una pusizioni per un pezzu longu nantu à u corpu piglià stretchjanti allora i musculi. Grilley hà scupertu ancu chì tenite e posture nantu à un periudu più tempu hà furmatu a mente di reste bassu è ignore distrazioni. Sarah Powers, chì hà studiatu cù Grilley, hè un altru maestru ben cunnisciutu in stu campu. Era una figura chjave in a disseminazione di l'insignamenti di Grilley.

Yin è Yang

In a filusufìa chinesa, u yang yang simbolizza a dualità è a interdependenza di u mondu naturali.

I cosi chì sò yang si movenu, cambiando è vigoroso. Ma cuntrastu, e cose chì sò yin sò sempri, statique è calmu.

A maggiorità di i pratichi di yoga uccidintali anu evolutu à esse assai yang: munzieddu di muvimentu, cun un enfasi di stinzà i musculi. Mossi ci sò yang, mentri tessuti cunettivi, cum'è tendini è ligamenti sò yin.

Assicurà a meditazione hè più yin, è per quandu necessa una pràtica chì hè diretta à stu usu di u corpu. Mentre chì i junzioni cum'è i ghjinochje è i turmidi sò fragili è facilmente sopra à l'estrettu, u corpu ancu cuntene articulati in a pelvis, malamenti è spine sottucitali chì sò, eccu, assai più menu flexible. Hè sti junturi chì u yin ioga principamente si ponenu.

Assicurate cun una pose à u tempu, possibbilmente in discomfort, hè assai diffirenti di trasfirìrisi rapidamente da pose per pospose cum'è in una prurenza di flussu. In u flussu, se ùn avemu micca piace una postura, sarà prestu prestu. Yin permette a pussibilità di stà cun una cosa, ancu s'ellu ùn ci piace micca. Hè un bon antidoto à un pianu di piacè à u piacè.

Yin Poses

I posti di Yin sò derivati ​​da i positi tradiziunali di yoghi, anchi si sianu cambiati per distinguishte. Cusì, a attitudine di cobbler hè diventata a farfalla, aranciu ponu trasforma a caracalla, è u pumu ponu addiventanu u cignu di dorme. Questi posture sò forme simili à i so cuntenuti di u yang, ma sò assudati cun un enfasi di rinfurzà i musculi nantu à u cursu di parechji minuti.

Yin vs. Restorative

Ancu Yin Yoga è u ioga restorative sò simili in questi piani sò tenuti per longi periudi, anu principamente fundamentali.

Hè pussibule u benefiziu di yin da fà pussibuli restauratori, ma l'aiutu ùn hè micca rilassazione. I posti restorattivi sò tipicamenti più supportatu cù props. In yin poses, a gravità aiuta à intrecitu u stretch. Certi posa, cum'è u dragone (una versione di lucertula ), ùn mancanu micca com'è posture restorative, chì sò tipicamenti fatti in una position supine o propensu.

> Sources

> Grilley, Paul. Yin Yoga: Principi è Prutizzioni . White Cloud Press. U 2012.