Chì significanu Asana in Yoga?

Asana hè a prutezione fisica di i pose di yoga. Chì a maiò parte di noi chjamemu yoga (cum'è in "U mele d'aprile, sò off à a mo classa di yoga") pudaria più chjamatu chjamatu asana postu chì a parola yoga aghjunghjenu ancu pranayama , meditazione, è cinque altre "limbi" . In più di riferite in modu generale per l'aspettu fìsicu di u ioga, l'asana pò ancu esse usatu per discrive una sola pose (cum'è in "U fagottu hè un asana chì hè veramente forte per mè").

A Storia di l'Asana

Hè significativu di nutà chì l'asana hè a lingua sànscrita per a posture o un postu. U primu asanu di yoga, cum'è interprete da u registru archeologicu è i materii primi di l'uruguai, eranu posti più probabiliamenti assicurati per a meditazioni. Ùn hè micca finu à a storia di ioghi in u iocu (è cù l'influenza di u muvimentu di a cultura fisica occidintali) chì l'asana hà sviluppatu una varietà larga di posa è diventa u aspettu più widescenu di u ioga. A capiscitura hè una longa volta à accettà chì l'asana ùn hè micca una prumessa statua prusinnata da u millenariu. Invece, hè sempre evoluzione. Un postu inventatu a settimana ùn hè micca menu legettu chì unu di i 1940 o u 16 sèculu.

I nomi di Sanskrit di Poses

Pudete avè avutu chì l'asana hè utilizzatu com'è suffissu in i nomi di sànscritu per i io poses: trikon asana , virabhadr asana , è eka pada rajakapot asana , per esempiu.

Sapemu questu è uni pochi altri termi Sanskriti ponu aiutà à sdighjunisce questi nomi cumplessi. Per esempiu, eka pada signì una sola pede, perchè vene in queste possa, pudete esse espertu chì un pede serà una cosa distinta da l'altru. Parsva significa latinu (in solitu una pose d' un'angore ), parivrtta vole dì (in solte una versione torci da una pose), è cusì.

Principiu di vede sti patti aiuta i nomi principianu per fà un sensu cchiù.