Comu Ruin un Salute Salute

Ùn sò tutti i menu di l'alimentazione di l'ubligatoriu sò nutritivi è sceltu l'alimenti incorrettu pò cambià a vostra nutria di notte sana in un messu nutrimentu di pocu calore, pratiche nutrimentu. Eccu alcuni cumuni cumuni chì e persone arruvinà un spaziu sanu :.

U Sugariu

Fighjate quì tutti i cereali precuciati dopu a prossima vota per andà in a buttrega. A maiò parte di sti zucarii zuccari sò solu ca chjuse di dolci cù uni pochi di vitamini è minerali agghiunciuti à a mixta.

Ma u prublema ùn hè micca solu di corse in prustituà, parechje persone cunghjunghjenu aiuta cù dolci pasticcerie, quantità di sciarpi, è quelli chjappi chì facenu à a toastera.

Stay away from sugar extra:

Pruvene pocu chì ùn anu nunda

Ùn hè interessante chì quantu assicuratem certi alimenti cù u colazione? I sciuri di secrezi, pancakes è gaddini smofi in ghjelu appellu à parechje persone. Ci hè altu in fècula è di zuccaru è bassa in proteini. A prutezza vi guarda un pezzu più longu, perchè ùn serebbe senza fame in meza di a mattina.

Assicuratevi di ottene una qualità di prutetta di qualità:

Avoiding Whole Grains

A maiò parte di quelli zuccheri di u zuccheru è i pasticchi sò ancu baci in fibra.

I grazii sanu da furnisce a fibra, chì ponu mantene i vostri livelli di colesterol è mantene u vostru sistema digestivu sanu.

Scegli u granu entieru è i fibri in alta :

E senza mancu qualcosa di frutti o di legumi

I frutti è e verdura sò in norma in calori è riccu in nutrijenti è fitoquimica. I sperienti cunsigliemu ch'è no femu manghja cinque a nove serviti di frutti è vegetale ogni ghjornu (micca, quella bacula di u cereali aromatizata ùn conta micca).

Pruvenite più frutti è ligumi:

Salte più in tutti

Forsi si puderebbene sdighjunu perchè andà in ritornu, o pensate chì saltate l'oliu hè una bona manera di cut calorie. Ma ùn hè micca veramente. A persone chì si sdieffemu ci hè più prubabile di esse susteghjere, perchè manghjianu troppu tardu in u ghjornu.

Pudete avè un esercitu à pocu:

Fonti

Lichtenstein AH, Kennedy E, Barrier P, Danford D, Ernst ND, Grundy SM, Leveille GA, Van Horn L, Williams CL. "U cunsumu di grassizza di salute è a salute." Booth SL.Nutr Rev. May 1998; 56 (5 Pt 2): S3-19; discussione S19-28.

Stevenson EJ, Williams C, Mash LE, Phillips B, Nute ML. "Influenza di caratteri altri di carboidrati cumportatu cù diversi indicevuli glicemiali nantu à l'utilizazione di substratu durante l'exercitu successivu in i donne". Am J Clin Nutr. 2006 Ago; 84 (2): 354-60.

Vander Wal JS, Marth JM, Khosla P, Jen KL, Dhurandhar NV. "U effettu currettu di i ovii nantu à a sazià in sughjetti sottoprejastu è in obee". J Am Coll Nutr. 2005 Dic; 24 (6): 510-5.

Blom WA, Lluch A, Stafleu A, Vinoy S, Holst JJ, Schaafsma G, Hendriks HF. "Effettu di un colazione di altì proteinsu nantu à a risposta postprandiale di ghrelin". Am J Clin Nutr. Feb 2006; 83 (2): 211-20.