Un Pégrone Pigeon Pose - Eka Pada Rajakapotasana

Type of pose : Hip opener, Backbend

Avvisi : Stretches quads, maletti, è torni. Ola u pettu è spalle.

U palummu pienu hè un primu esempiu di ciò chì dì chì un postu hè chjamatu cum'è avanzatu. Comu è tipicu, a so expressione completa precisa una cumminazione di flessibilità è forza in tuttu u corpu. Per fà sta posa, avete bisognu di una flexibilità eccezziunale in i malati, spalle è spalle.

Ci sò qualchì persunale anu una sta cumunione naturale, ma a maiò avianu a pratica di parechji anni di vultà.

U caminu à u palummu cumu hè statu dispostu bellu chjaramente. Accumenza cù a versione più cumunimenti practiced, pigeon prep , è prugressa per sirena pose . Ci hè una quantità di modi diffirenti per avvicinà è trasfurmà in a piena sana. U metuulu seguitu travaglia per parechje persone.

Instructions:

1. Da pigeon prep , aghja u to āmellu aghju perchè u vostru puntu nantu à u limitu

2. Reach across a fronte di u vostru corpu cù a to manu diritta. Pigliate a manu di i vostri puntelli left with your right hand. Tirate i vostri ponti versu u vostru corpu.

3. Mentre mantene a manu di i sinti di l'uvizivolu cù a manu dritta, ghjustu u so bracciale left hand up straight.

4. Aggiugà l'u colvinellu u fughja attraversu a vostra volta per aghjunghje i vostri sali di u settimane cù a manu manca com'è elbow stays pointing up.

5. Amparate u vostru impastatu nantu à i vostri punteggio cù a manu diritta.

6. Turn your chest à u fronte di a vostra matina.

7. Avvicinassi u dirittu right up straight. Fasce l'u coddu righitùtu è aghjunghje a so back per i vostri ponti left. U codice in ghjustu puntu versu u tettu.

8. Dete à a vostra testa calau finu à chì a sola di u pede hè vicinu à o tocca u cima di a testa.

Tips:

Sè vo site prontu per queste impose in i malati è tornanu ma ùn anu micca e spalle, pudete aduprate un strapu à u vostru pede di ritornu invece di piglià cù e mani.

Fate un loop in u filmu è fate u ciclu à u vostru pede. Manteva a punta larga di a strapula cù a manu è u travagliu e mani in fondu versu u to pede.