La storia di u Modern Yoga Asana

Unu di l'ipote più persistente nantu à u yoga hè chì hè assai vechju. Quandu avemu principiatu à praticà a yoga asanas , sò spessu incitati à cunvince chì e forme chì i nostri culeculi pigghianu sò parte di una tradizioni antica, cù e posture chì anu cumpratu da i principii di u corsu di i seculi. Ma mentri ha statu qualcosa di "ioga" per un bellu pezzu, ùn porta pocu parente à ciò chì avemu da dì issa parolle.

Solu quantità ani a maiò parte di e posture chì avemu truvamu in una moderna classi di yoga? Quandu si vende, probabilmente micca assai vechju.

Asana in Antichi Testi

Ci sò parechji testi chì sò referenzati annantu à a cume è a basa filusofica per u partitu fisicu di u yoga, ma pocu spessu di i posizione di yoga hè fatta in elli. In u Bhagavad Gita , per esempiu, a parola asana hè utilizata per significà u sediu. Cumu, in i Yoga Sutras di Patanjali , l'asana, unu di i membri di ioghi di yoga, riferisce à una postura setta è cómoda di meditazioni, secondu u schottu di yoga Mark Singleton, autore d' Ioga Body: L'Origini di Moderna Posture Practice (2010), in quale explora l'evoluzione di ioga in u corpu. L'altru fonte antica, l' Hatha Ioga Pradipika , "qualificheghjate quattordii posti, eleci chì sò posture sentate. R recomenda quattrali di elli supra tutti l'altri (siddha, padma, simha è bhadra): queste sò posti di meditazioni assicurati", dice Singleton.

Avventu recente di Asana

Allora s'ellu ùn hè micca scrittu à i testi antichi, induve l'andà prufessi di yoga? A ricerca di Singleton cuncludi ch'è u iocu asana com'è a sapemu chì hè ghjuntu vinutu in modu di storia comparativamenti recente, per una cunfluenza di fatturi chì includenu u muvimentu di cultura fisica internaziunale di u XIX sèculu, chì iniziò in parechji tecniche novi è enfatizò a moralità di l'idoneità, l'influenza di l'uniforme gimnasticu britannicu colunale (in particulari à i posti prisenti) in India, è l'aumintu di u naziunalismu indianu postulogu, chì cercanu à identificà è prumove una forma indigene di l'exercitu.

A narrativa di Singleton rinforza l'influenza putente di T. Krishnamacharya nantu à u ioga posturali moderna. L'insignamentu di Krishnamacharya, fatta pussibili da u patronatore di u Maharaja Krishnaraja Wodeyar di Mysore, fiurìu à l'anni 1930 è 40 anni in u Palazzu di Mysore com'è parte di l'educazione di picciotti ghjovani, in particulare di a classa elite.

L'impurtanza di Mysore

U studiu di u Sjoman 1996, a tradizione di u Yoga di u Palazzu di Mysore , offre un'estasi rigurosa à u settore di circustanze chì permettenu l'estilu di yoga di Krisnamacharya per evoluzione è promulgate, particularmente da i so studii influwenti BKS Iyengar è K. Pattabhi Jois . Sjoman, un studientu sànscritu chì stava in India per parechji anni, includendu cinque anni in Pune durante u tempu chì hà studiatu cu Iyengar, hè stata permessa da a famiglia Wodeyar per pubblicà una retazione d'un manuscrittu da u palazzu di Mysore intitulatu Sritattvanidhi . Creatu un seculu in u 1811 è u 1868, stu manuscritti riprisentà è nomi 121 asanas. Sò parechji sò ricunnisciute cum'è posture chì facemu oghje ghjornu, ma più sottu à nomi diversi. Sjoman puntitu l'influenza di i furmazioni di furmazione usata da i praticanti indiani in many of the poses, è di prupone evidenza chì Krishnamacharya hè statu espritu à un currículum di gimnastica di stile europea durante u so tempu u running yogashala à u Palazzu.

Ni Sjoman nin Singleton trova evidenza chì u Yoga Korunta hè esiste, u testu anticu chì Krishnamacharya è Jois palesa com'è a fonte di u metudu chì Jois chjamava Ashtanga Yoga.

Una tradizione dinamica

S'è vo circate à i video di i ghjovani Pattabhi Jois è BKS Iyengar praticanti u stilu di u yoga cum'è sviluppatu da Krishnamacharya (dispunibule nantu à YouTube), hè interessante da nutà quantu a prassi di a asana hà cambiatu ancu in i passati 60 anni. Puru chì Jois è Iyengar sò senza dubbî mastri di l'asana, i so movimenti parle bundle, ancu stupidu. Ùn ci hè nimu di a gràzia di u ballatore chì avemu avutu l'admirazione in più anni ricenti.

L'evidenza indica a trasfurmazioni di u yanciu di l'asana da un grappulu di posa sentate à u danu chì scorri da a postura à a postura à a quale avemu principiatu hà largamente occurtata in l'ultimi 200 anni, a guadagnari momentu in u passatu mezzo-sèculu, affissendu nantu à a tradizione seems misguided . A capiscenu di u cambiamentu com'è una parte intrinsica di u ioga pò permettenu di perdulà a nostra appiccicate à l'impurtanza di a storia è observe quantu a pratica cuntinueghja a sviluppà. Sjoman si riferisce à questu com'è una tradizione dinamica, aptement capturà i radichi di yoga in u passatu è sempre evoluzione natura.

Sources:

Singleton, Mark. Ioga Chjave: L'urìgni di a Pràtica Prussiana Moderna . Oxford University Press, 2010.

Singleton, Mark. Correspondenza persunale, uttobre di u 2012.

Sjoman, NE, Tradizzioni Yoga di u Palazzu di Mysore . Abhinav Publications, New Delhi. Prima Edizioni 1996, Secunna Edizione 1999.