Cumplessu Namaste in Yoga

A salutazione rituali ncorpura a natura di l'apartu didattiche

A traduzzioni littalale di n amaste (pronunzia nah-mah-stay ) hè "aghju davanti à voi". Hè utilita cum'è salutazione corteze è ancu com'è un mezzu di dicen "ringraziu". In i classi di ioga, hà traditu per u maestru è i studienti per scambià l'aristocratica à a fine di a classa cum'è un gestu di rispettu mutuale.

Namaste in Yoga

In l'india, u namabbimentu sanskritu namaste è a so variante n amaskar (Hindi per "I bow à a lume in voi") sò usati in dialogu ogni ghjornu.

A ghjente salùtanu salùtanu à l'altru in a strada di stu modu. Facianu fà facciale cusì cù e so palme in pressu à u core, accumpagnatu da un brevemente nodu di a testa.

In u punenti, namaste si usa assai in i paràmetri di yoga per indicà grazzi è estimazioni. À a fine di una classa di yoga, u maestru generalmente darà a classa in una pusizioni pusatu dopu a savasana . Questu hè spessu usatu com'è un tempu per un breve satsang (insignamentu) o meditazioni, secondu u tipu di ioga participatu.

Closing Tradizionale di una Prati di Ioga

Dopu chì a classa hè formalmenta chjusu, spessu cù u gruppu chante pruducerà tri omosi in unison: u maestru dicerà "namaste" è si prustirnassi à i studienti. Rispunzevi in ​​tipu, cuddinu e testa, cù e so palme in pressu in Anjali mudra à u cori o u terzu ochju (in u core di u testa).

In ogni modu, ogni ghjornu continuà a so arcu, fissendu nantu à una pusizione per leggere intigrali, finu à chì e so mani o testa righinu à u pavone.

Tandu un arcu indiques indica un apprezzamentu internu per u maestru. (Hè cusì hè una materia una preferenza persunale, ùn site micca offensiu qualchissia s'ellu ellu ùn fate micca curvarle o ùn puderà pruvà tuttu in a strada.)

Teaching Each Other

U vostru maestru puderà elettu à elaborà un pocu nantu à u significatu basicu di namaste.

Queste include diritti, cum'è «a luce in me honori a luce in voi», o «u maestru in me arche à u maestru in voi». Queste sorte di interpretazioni estensi ricunnosce chì, ancu s'è vinutu à amparà da u maestru, u maestru hà amparatu ancu quarchi cosa per sparendu u tempu cù voi. Hà sugettu ancu chì, in quantu l'intrattenimentu è a saviezza sò scambiati trà tutti in a pratica, sò ancu u vostru maestru.

Senso di l'Anjali Mudra, a Posizione d'Ora

Anani Anjali mudra hè a postu chì vulete piglià quandu dicendu "namaste", l'intenzione di pusà a palma di pusteru ùn deve esse interpretatu cum'è forma di preghiera. A misperception sorgieghja da u fattu chì Anjali mudra hè tipicamenti spressifatu l'Occidenti cum'è "a prichera d'orazione". Hè impurtante di capiscenu, ancu chì ancu chì u gestu hè unu chì avemu associatu cù cristiani, indù, è altre pratiche religiosu, ùn mantene micca u significatu in i pratichi yogichi.

Anjali hè Sanskrit solu significa "offerta" o "per" salute ", mentri mudra significa" segellu ". Comu tali, l'attu hè fattu per simbulizà l'omone è a celebrazione di stu momentu.

Ioga ùnmicca una religione , è Anjali mudra ùn deve micca vedutu cum'è l'adorazione di qualch'è divinu.

A pratica muderna di u ioga hè una natura sana à seculare. A so core hè a pràtica di u rispettu mutuale è u rispettu di ellu stessu è u corpu.