A Zona No Om per Kimberly Fowler Book Résultat

Kimberly Fowler hè un maestru di ioga di u San Pasquale. Hè u fundatore di i Yoga è Spinning (YAS) Fitness Centers in LA è Portland è hà fattu diversi DVD di ioga di ioga, cumpresu Yoga per i atleti. A so misione, cum'è quellu di u subtitulu di u libru hè chjucu, hè di fà u yoga accessibule per quelli chì sò incunibule cù chante, granola è Sanskrit .

Prima, Fighjendu nantu à u Yoga

U libru di Fowler adopra un accordumente anatomicu, cù ogni capu focu annantu à una zona specifica di u corpu. Comu accuminciò cu la testa e si avvicina, ella coglie u coddu, spalle, parte superior è bassa, armi, mani, abbi, malati, pedi, ghjinochja è pedi. A cosa piacevule quella di questa organizzazione hè chì permette per rigalu facilmente in una parti di u corpu chì pò esse trovu o qualchissia chì vulete travaglià. Fowler faci un travagliu veramente bonu di scundizà ogni settore di u corpu, cumprendi ancu dapoi anatomii è spieghenze di e femicili.

Hè ancu offre amplii modificazioni per ogni pose. Ogni capitulu finiscinu cù una serata di corta dentru, chì face un modu uttellu per stringe una pratica di vita di casa. Sfortunatamente, unipochi di i mudelli prisenti in i fotografii ùn illustraranu un allinamentu grandilocale, chì hè a chjave per sperientà i benefizii fisichi di ogni pusillanimu è per evità a ferita.

Mentre hè una bona idea di utilizà "regular" (per quessa, micca i pretielti superi bendy), ghjente chì hè mudelli, hè sempri impurtante chì e posa esse rializatu cum'è corremente.

Avà, Parlà Di u Gimmick

Cù tanti libbra di yoga nantu à u mercatu, cumu si puderete stabilisce da u pack? Eppuru, cum'è qualsiasi mercadotecnia è di Broadway aficionado cunnosci, vi tenete bisognu.

In u casu di Fowler, hè a "No Chanting, No Granola, No Sanskrit" posture. Quandu aghju nutatu quandu anu rivisatu i so Yoga per i DVD Atleti à pocu anni fà, stu sloganeanner si senti fora di data (vede l'avventu di u putere yoga in l'anni 1990). Caminate in ogni club di salute o gimnastru è ùn hè micca difficiuli per truvà ioga a essiri insegnatu cum'è esercitu, cù un chante nary, u cereali di l'u bacinu, o eka pada rajakaotasana in vista. In un studiu di yoga, pudete esse stimatu à dicenu un om o trè à a fine di a classe, ma di novu, ùn hè micca difficiu truvà un maestru chì ghjoca Radiohead inveci di Krishna Das. Ci hè tantu iocu secular dispunibule oghje chì per fà un grande affari perchè pare pare u patrone di nunda.

Una altra cosa

Unu puntu mi sentu d'avè da esse prublemi cù u cunsiglii seguenti, includendu a cunclusione di Fowler: "Se passene per andà per una classa induve l'instructore si parlava Sanskrit è chanting, ghjucanu un gong, etc., è questu vi faci sfacciate , cullà è lasciate. Avà, in u mo libru, hè chjucu. Ùn simu parlanti di caminari fora di una movie. Ci hè un altru umanu, un maestru di ioga, nantu à u ghjornu chì ricevi u vostru accorsu. Un gong vi piglia assai discomfortable per disrispettà a ddu persona?

U mo cunsigliu hè u prepositu à l'oppostu: pudete fà per questu l'ora è mità. Pò esse ùn sia micca u vostru, ùn pudere micca retrocede. Hè bellu, però allora facemu d'avà per esse belli l'uni à l'altri, è forsi ancu à apre a l'esperimenti chì ameneanu i nostri idei preconceivedu di ciò chì facemu è ùn piace micca. Hè u iocu. Inutili, simu chjamatu alloghju .

Divulgazione: A copia era copia da l'editore.