Parenti, Sò in caravanu vostri propri figlioli?

Sè avete avutu l'esportu di u zitellu? Conseì per i paisani chì coach

I ghjorni sò oghji implicati in una varietà sportiva è anche aghjenti in furia privata , campi di furmazione , è anu riittatu di ferita in eusa , ma a maiò parte di i zitelli chì facenu à ghjocà à l'educazione sò sempre l'infurmazioni u modu anticu, da mamma o papà.

U carrugeu un zitellu in u sportu ùn hè micca per ogni parent. In fatti, ùn hè micca per a maiò parte di i genitori. Mentre chì parechji genitori è i zitelli piaceru a relazione chì sviluppa ghjucate è esercite sportu, parechje zitelli ghjittati inutilità cù e sfide di sta situazione presentate.

Avanzate è cuncepimentu di i paisani Coaching Kids

Una storia di i paisani è i figlioli in una situazione parenti cù locu locu trova una varietà di beneficii perciuti, ma cum'è parechji prublemi potenzali di stu arranzu:

I Pros
I figlioli avianu ricanusciutu chì anu ricivutu più elogi è più infurmazioni tecnichi, è sentenu chì i so babbi avianu un capiscenu più intelligente di e so capacità più ca l'altri attitudini. Hanu ancu piaciutu di passà a qualità tempu cù i so furmazione in i ghjoculi è i pratichi.

I babbone rapprisentanu l'orgogliu di l'esercitu di i so figlioli è anu vistitu di e interazzioni cumprendenti cumu cun u squadra è l'altre genitori. Gudè anu l'oportunità di insignà i sapienti è i valori à tempu di passà a qualità cun i so figlioli.

U cungiulu
Per d 'altra banda, i zitelli avianu parechje risposti emocionale negattivi, cumpresiva a pressione aghjustata è l'aspettattivi per vincite, è cunflittu più grande in casa. Anu rappurtavanu a mancanza di l'entrée è l'empatie da i so babbi, più critica per i sbagli, è u cumerciu in l'inglesi cù quellu chì dirigia versu i so cumpagnie.

Frà tutti i negativu chì i paisani rappurtavanu l'incapacità per separà per esse un coach da esse un papa. S'hè spessu pusatu più grande expectativa è prissioni annantu à i so figlioli in successu è dìssenu chì eranu favori di u so figlioli.

Tips per Parenti Quale Coach

Sparte a Parent da l'Autocare
Unu di i scontri maiori chì un carusu di i caregginu hè a incapacità di separà those two roles from one another.

Chistu pò creà cunfusioni per u zitellu. Per maestru sti rolli, è viaghjanu indipindente, principiendu usendu l'ambientu cum'è un certificazione per u vostru cumpurtamentu. Sò un carrughju nantu à u campu, è un paisanu quandu site in casa.

Comu parente, u vostru travagliu hè di furnisce un amore incondizionale è supportu. Lasciate i critichi di e cose chì avianu in i pratichi è di i ghjorni detti, è pruvate à parlà di e cose più sanu chì l'sport, cum'è a scola, l'amichi è l'hobbe.

Trattate u vostru figliolu beni
Quandu u funziunamentu di u coach, hè imperativu per addivà megliu ubbittivu. Fate bella è realista cun l'abilità di u so zitellu, è evitevule simule favuritismu. In attempu di fà questu, parechji genitori andà finu à l'altru viaghju è sò assai fusti à i so figlioli, chì ultimamente torna culpiscenu. A pressensione inutilevuli di ogni zitellu pò esse risultati negattivi, cumpresi scatuli inghjuliati è scontri emocionale oculistica.

Parli Openly with Your Child
Cunsula parlate à u vostru figliolu o figliola nantu à i vostri interessi di u coaching team. Cumu ellu sente o so? Puderete truvà chì una cunvenzione open and honest farà l'experientazione di coaching più ricumpensa per tutti dui.

Establish Rules of Conduct
u stessu "Dr. Rich" cunnosci u primu idee chì l'esaminazioni di qualchi aspetta chì tocca à a cunducta pò fà ghjocu di ghjorni minti sferente per i zitelli è i so genitori.

Hà utilatu a strateġija siguenti durante cinque anni di coaching baseball for the teams of his son. "U mo regula era chì ogni zitellu chì u so babbu dissi in un umpire hè stancatu per u restu di u ghjocu. Nun avè mai avutu un pianu di chiancià à un umpire più di una volta una staghjone. (Ùn mi mantenenu ancu di qualcosa à i regula ancu com'è un carru, postu chì u mo figliolu ùn vulia micca esse bè, ").

Vede ancu: Do's and Don'ts per Parenti d'Atleti

Source:

Kay Porter, Ph.D. L'Atleti Mentali, Cinetica Umana, 2003

Weiss, MR, & Fretwell, SD (2005). A relazione entre parent-coach / child-athlete in u sport di giovani: Cordial, contentious, o conundrum?

Ricerca Quarterly for Exercise and Sport, 76 (3), 286-305.