4 Egezzii chì ponu esse funziunhe

Avete mai avutu cunzueltu in un corpu e pensatu à voi stessu (o forsi ancu dicenu forti), "Un omu, vogliu chì era più faciule!"? Eppo, pudete coperà megliu è efficacità per fà unepozzi simule uni pochi volte à settimana. Pruvate aghjurnà ste movere di rinfurzà a vostra rutina.

1 - Superman

101dalmatians / E + / Getty Images

L'exercitu Supermanu (chjamatu cusì perchè vi vede cum'è Supermanu vulendu via l'aria) rinfurzeghja u vostru core (abdominals, obliques, bassa) insulighli cum'è chì cullate e so spalle è ghjambassi di u pianu. Strengthening your core muscles is essential for runners because a strong core helps you to stay upright and maintain a good, efficient running form . Sugisce bè cumu prus chjude per avè cundùcenu quandu avete fatigatu à longu scursioni.

Cumu facià l'exercitu di Superman:

1. Fate nantu à una matta è allargheghja i vostri brazilli, palms, e i vostri cuglieri darreri. Mantene u to collu in una pusizione neutrali è mantene e vostre situ abbilitatu.

2. Amuntate i vostri braccia, a testa, u pettu è i pedi finu à l'altru chì pudete fà cibu off the mat. A mozzione hè completa quandu ùn pò ùn suscitarà i vostri brazzi è i peri più in più.

3. Mantene e vostre bracce è i peri.

4. Contraente i vostri situ abdominali.

5. Mantene a pusizione per 3-5 sondi.

6. Aghju lampatu i vostri bracciuti è e so maghja à a pusizione di partenza

7. Ripetizione l'exercitu 5-10 voti.

2 - Cunsigliu Front

Alina Vincent / Getty

E esercizii in pieni sò altre modu bisognu di rinfurzà i vostri muskulanti di u core. I corelli cù i musculi core dèvuli tendanu a soffrenu da u pinu di u lume duru è dopu à u ghjiru, è fà e tavule è altre esercitu di rinfurzà u core 2-3 volte à settimana pò aiutà à prevene cusì.

Eccu cumu fà un prublemu di fronte:

1. Ritorna nantu à i vostri avant-avanti è assicuratevi chì i vostri spalle are aligned directly over your codbs. I vostri mani pò esse palme da palma o puliti, quellu postu hè più còmico.

2. Aghjunghjite i vostri pierri direttamente darreri è restè nantu à i vostri puntelli, cum'è sè ùn avete da fà un pushup.

3. Assicuratevi di riceve u vostru corpu in una pusizione neutrali è di mantene i vostri muskoli addominali impenjati. U vostru scopu hè di ottene una linea recta entre i spalle è i so punteddi. Ùn permettenu micca e vostri cadenti o butt senza rimbursà.

4. Manteva a posidenza di pranche per 30 sicondi. Ùn vi scurdate di respallu! Spinci in u pianu pianu è fermu cum'è chì tene u pranzu.

Principendante: Se l'esercitu supra hè troppu difficultu, pruvate a pruspirà i ghjinochji in terra, perchè u to corpu più minimu hè soporta da i vostri ghjinochji in ligna di i vostri puntelli.

Quandu si face più forte, pudete aghjunghje 15 sù secori più à u vostru chjama. Pudete ancu elevà u to pede da parechji sicondi à un tempu, è mantene a ghjente chì u pede li recogerete.

3 - Squats

Adrianna Williams

L'squadri sò un grandu muvimentu di rinfurzamentu generale per i corridori, perchè aiutanu à aiutà à rinfurzà i vostri malati, glutes, quads, hamstrings, è ancu u vostru core.

Eccu cumu fà una stanza:

1. Amparate cù i to pedate ampiezza di spalla.

2. Aghjunghjite i vostri brazzi in ligna, cù i vostri palmi fà stindiri

3. Dighiunate i vostri ghjinochjati è pressu u to buttone è i maligni per andà in daretu, cum'è se stanu vicinu à pusà nantu à una sedia.

4. Mantene u vostru pesu nantu à i vostri taliani è fà sicuru chì i vostri ghjinochjati ùn passanu da u to pettu. E so tacchi sò sempre in u pianu per tuttu u muvimentu.

5. Murate u to buttzzu finu à i cosce sò paralelli à u pianu. Assicuratevi chì tene u to torsu in altru mentre squattante.

6. Aghjustate e vostri zicchini è sprimà u buttone cum'è turnate in una pusizione standing. Purtate i vostri braccia à u to bracciu in a strada, guardannu i vostri spalle.

7. Fai 3 gruppi di 15 rettiche.

4 - Pulmuni

Neustockimages / Getty

A lunghizza è un gran exercitu per rinfurzà i vostri quads (i cosci davanti) è glutes. I musculi sò assai travagliati mentre andonu, è si sò dèbbuli, i vostri altri muskoli (per esempiu di i vostri flexorii di malape) avè bisognu di travaglià più duro ca necessariu.

Eccu cumu nantu à una volta di fronte:

1. Start by standing with your feet anne à l'anch'ellu à l'ispalla aparte, è i vostri braccia à e vostre lado.

2. Piglia un grandu passu avanti, mantene e to upper body chì hè ghjustu è diritariu.

3. Lunge finu à chì a bughjura frontala hè paralilla à u pianu è u to bracciale hè vicinu à u pianu.

4. Ogni i ghjorni devenu esse curde à circa 90 gradi. Assicuratevi chì u topozzu davanti ùn passanu i vostri puntelli.

5. Mira ghjustu, ùn manca.

6. Tornate à a pusizione persunale, perchute alterne è repite. Do 3 sets of 15 reps in ogni uitu.

Avanzate: Pudete fà e lunges più sfamatori additrichi lucice di lume.

More Strengthening Moves for Runners: