Vitamina K1 è K2 pè Brong Bones and Healthy Arteries

Longu cunnisciutu per u so rolu vitale in u prublema di sangu culugate (u K hè di "coagulation"), a vitamina K hè ancu esse ricunnisciuta per u so cuntributu à a prevenzione di fractura òssia. A vitamina K permetterà u corpu per aduprà u calziu necessariu per a furmazione di l'osteria è di a denticulata.

A mantene i vostri ossi forti sò una parte cruciale di stà sanu cù l'età. Sicondu a Fundazione d'Osteoporosi Naziunale, u 50 per centu di e donne è u 25 per centu di l'omi nantu à 50 avianu anu una fractura relative à l'osteoporosi duranti a so vita, e quellu frattura pò esse devastanti, risultatu in u dolore, invalidità, a perdita di l'indipendenza è una mortalità più grande risicu.

Forme di Vitamina K

Ci hè dui formi naturali di a vitamina K. A vitamina K1 si trova in quantità abbundante in verdura, legumi veri, comi, collard greens, spinach, è verdi moutarde. A vitamina K2 hè cunnisciuta pocu è ùn hè micca cusì cumprata faciule in una dieta rica piantosa. U corpu umanu pò sintetizà un certu K2 da K1, è a bacteria intestinali pò pruduce qualcosa K2, ma solu in quantità è cumune. Se si seguite una dieta nutrizente , rica fèrra pianica , cù quantità più chjuche di prudutti d'animali è più di verdura, fagioli, nocere è sere, cumplementà cù K2 hè probidibile.

Health Beneficiali di a vitamina K

In u Giappone, induve natto, un alimentu di soja fermentatu riccu à a vitamina K2 hè una parte tipica di a dieta, hè stata una buccazione influenza di a fractura di malva. I studienti anu attribuitu l'incidenza di a fractura di u malattimentu in parte à a natto. Dopu à questa osservazioni, parechje studie insummati supplementazione cù a vitamina K2 per esse particularmente efficace à a migliurà a salute di l'osteria.

A rivista di studienti randomizzati cuntrolliu truvaru chì a vitamina K2 reduciu a perdita d'ughale è hà ridduzzatu u risicu di fractures: a fractura vertebrali da u 60%, a fracture a u fio per 77%, è tutte e fratture micca vertebrali da u 81%.

In e donne chì anu pussutu l'osteoporosi, a suppulizioni di vitamina K2 hè statu muruta per riduce u risicu di fracture, perduce a perdita di l'ughje, è cresce a densità minirali di u hezurale.

In i femine postimpiusiusi di u supplimentu di a vitamina K2 à u ghjornu à i trè anni, disminuisce a perdita di l'ughje è a densità minirali di u hezurale, è anu aghjustatu a forza di l'osteria in quelli chì anu u supplementu versus quelli da un placebo.

In più di a so impurtante impurtanza per a salute di l'osteria, ci hè qualchì evidenza chì K2 havi benefici addizzjonali (separati di quelli di u K1) per u sistema cardiovascular. A vitamina in vitamina K2 hè stata ligata cù una probabilità maiò di a calcifigurazione coronaria, aiutendu à mantene l'artery wall elasticu è impedisce rigidizza. A calcification arterial coronaria hè un predictore d'avvenimenti cardiovascular, cum'è a rigidità arterial.

In u 2004, u studiu di Rotterdam palesa chì un inginuità di ingestiziu crescente specificamente di a vitamina K2 reduciu significativamente o risicu di coronary disease in u 50% in quantu cun un vitalizziu di vitamina K2 à a bassa vitamina. E risultati simili truvate in u 2009, è una stima sistematica di parechje studii in u 2010 anu truvatu ancu un ingaghjamentu più altu di a vitamina K2 hè assuciata cun un risque minimu. Nisuna associu hè stata trova, ancu, per a vitamina K1.

L'abilità di a vitamina K2 per a prutezzione di u sistema cardiovascular contra a calcificazione pò esse da a diferenza in l'assicuranza o l'attività biologica trà e forme di a vitamina K.

I studienti futuri sò nicissati per fà megliu capisce e capacità di a vitamina K2 è per prugramminà se s'ellu ci sò altre benefiziu esclusivu à u K1 o K2. Ci hè una certa evidenza chì a vitamina K hè participatu in u metabolismu di l'insulina, è un ingaghjamentu più altu di Vitamini K1 è K2 sò assuciati cun un risicu per di a diabetes mellitus. Avà, cumplementu cù a vitamina K2 (in più di manghjà a to greens ) hè prubabile d'offre prufitti.

> Sources:

> Beulens JW, Booth SL, van den Heuvel EG, et al: Role of Menaquinones (vitamina K (2)) in Human Health. Br J Nutr 2013; 110: 1357-1368.

> Beulens JW, van der AD, Grobbee DE, et al: Dietetil Phylloquinone and Menaquinones Intakes and Risk of Type 2 Diabetes. Diabetes Care 2010; 33: 1699-1705.

Cockayne S, Adamson J, Lanham-New S, et al: Vitamina K è a Prevention of Fractures: Reviżjoni sistematica è Meta-analisi di provi cuntrolli. Arch Intern Med 2006; 166: 1256-1261.

> Grober U, Reichrath J, Holick MF, Kisters K. Vitamina K: Una vitamina antica in una nova perspettiva. Dermatoendocrinol 2014, 6: e968490.

Rees K, Guraewal S, Wong YL, et al: Is Vitamin K Consume Associatu Con Cardio-Metabolic Disorders? Una Revista Sistemàtica. Maturitas 2010; 67: 121-128.