Legumi ùn avete micca vivu Senza

Tutti sapemu chì per esse salutati duvemu manghjarè più vegetale. Ma sapete chì alcuni vernici sò megliu per voi cum'è altri? Sè vo vulete un manghjà chì ci aghjunghje un punch nutrizionale, aghjunghjite alcuni vernici crucifissu in u to pianu. Ùn sò solu sò cunnisciuti com'è putenzi anti-cancer, ma u so cunsumu sò assuciatu à reducià u risicu di a malatia cardiovascular è a longevità creciente.

A causa si trova in l'unicu fitoquimica chì si trovanu in leghje cruciferous.

I Cumpagnia di Salute Pianu di i Cruciferous Vegetables

A evidenza suggerisce chì e legge cruciferous anu a capacità per attivà un fattore di transcrizione putente, chjamatu Nrf2, in ogni cellula di u nostru corpu. Sta prutetta stimula a produzzione di l'enzimi antioxidanti propii di u corpu di u corpu chì offeranu prutezzione contru la inflamazioni. Nrf2 travaglia da vinculate una secùnea specifiche in genes chjamati Elementu Risposta Antioxidante (ARE). In a presenza di certi fitochichimi, Nrf2 viaghja à u nucleu di a cellula per induce a cellula per pruducia l'enzimi antioxidanti naturali è prutegge contra a inflammazione è reduce l'estressi oxidativu, una causa cunnisciuta di a malatia cardiovascular.

I studii amenu chì isothiocyanates, derivati ​​da e crosciferous vegetables, attivate Nrf2, chì à u cambiunamentu spende l'espressione generale inflammatoriore è l'estressi oxidativu in i celluli endoteliali, chì impidanu l'anziane di u vascular tree.

Una volta attivata da u isothiocyanate sulforaphane, Nrf2 suprime ancu l'attività di molèculi di aderenza nantu à a superficia di a cella endoteliale per impediscenu l'attache di cèl·lula infierma è, per quessa, ritardate l'evoluzione di atherosclerotica.

A Priestità AntiCancurcia è Longevità

I tematichi chì analizanu i dieti, abitudini di vita è i historii medichi di 134 000 omu è donne chjiniu truvanu una associazione entre un altu cunsumu di vernici crucifissu è un risichatu di morte da a malatia cardiovascular è di e cose.

U 2011 studiu anu seguitu una longevidadi crescita trà quelli chì si manghjò una riti ricca in cruciferous vegetables.

In altre studiu observatu anu vistu beneficii simili in a capacità di i vegetali crucciuni per offerta una prutezzione contru u cancer. Per esempiu:

Eat These Beneficial Vegetables Daily

Credu chì i vucuri breitze sò impresosificati per una salute è una promozione di vita mulità:

Stay Healthy, E Cruciferous

L'antioxidanti unichi chì si trovanu in e veli cruniferi anu a capacità di mudificà l'hormone umano, detoxify compostu, è impediscenu cumposti tòchi di vinkolinu à l'ADN umanu, evitannu tegli da pruvucà dannu di l'ADN chì puderia purtà à u cancer. Aghju includendu una varietà di leguminta crucciera di longevità, crucifiede è ligamenti cuzzu in a me dieta ghjornu è duvete ancu.

U mo travagliu hè per informà è motivate a ghjente per ottene una salute superiore è di fà un gustu diliziu.

Fonti

Donovan EL, McCord JM, Reuland DJ, et al. L'attivazione Fitochilica di Nrf2 prutege a corti endoteliali arteriale coronaria umana contra un sfida oxidativa. Oxid Med Cell Longev 2012, 2012: 132931.

Han SG, Han SS, Toborek M, Hennig B. EGCG tipprova li cilesti endoteliali contra a PCB 126 induce inflammation through inhibition of AhR e induction of genes regulated Nrf2. Toxicol Appl Pharmacol 2012, 261: 181-188.

Huang CS, Lin AH, Liu CT, et al. Isoriociancani prutegranu contra a disfunzioni endoteliali induciutu per LDL oxidati da upregulating Nrf2-antioxidazione dipendenu è soppressioni l'attivazione NFkappaB. Mol Nutr Food Res 2013, 57: 1918-1930.

Zakkar M, Van der Heiden K, Luong le A, et al. L'activazione di Nrf2 in i cori endoteliali prutege l'arterie da esse un stat proinflamatoriu. Arterioscler Thromb Vasc Biol 2009, 29: 1851-1857.

Zhang X, Shu XO, Xiang YB, et al. U cunsumu vegetale Cruciferous hè assuciatu cù un riscu ridottu di a morti mortali è di a malatia di a malatia cardiovascular. Am J Clin Nutr 2011, 94: 240-246.