Vanguardia di Vanguardia Alta Vanguardia Yoga Pose

A secunione intermedia aiuta à ottene u equilibriu è liberazione

E poste di curvatura postu ùn sò micca datu tantu attenzioni cum'è curpuli stinni o rivolvi curpenti, è questu à u nostru preghjudiziu. Cliccati da vicinu ci ponu aperti l'espaciosu chì spessu astlectu è permettenu di stretchà i musculi, cum'è u quadratus lumborum, chì ci lasciaranu sensu più equilibratu è liberatu.

Quandu facenu cosi chì viaghjanu posture, sempre respira à i cadaveri, ribelli, collu è tutta a lunghizza di a spina. Mantene a tòra aperta è a to back, u malanni è e spalle alliati. A resistenza di cumbattà è di caccia da l'allinjamentu visualizendu entre dui piani di vetru. Sì avè avutu risurtatu di mantene l'allinjamenti o equilibriu, pratice i pustani contru u muru è l'utilizate cum'è a vostra guida.

Eccu una secùnea angulata di u largu è bonu adattatu per i pratichi intermedi è quì sopra:

1 - U Pose à l'angle à longu

Barry Stone

Accumincia a seccuuzzia in angularità estensita (Utthita Parsvakonasana). Ancora l'impastata cù i vostri zuttati forte. Stan qualchissia in a listessa pusizzioni cumu si move in i variazioni cù i vostri brazzi. Ricurdativi di mantene u to pettu di ghjinochju nantu à l'oscosu.

A Practicing Utthita Parsvakonasana insegenu a manera di stabilizzà i vostri pierri, debbuli è espansione i costi di i vostri costelli. Aiutate à u tonu i musculi chì currendu à u latu di u vostru corpu da u pianu u pezzu in u curu è di u torsu finu à a cesta di ribibera.

2 - Largumentu estensivu Pose Variation II

Barry Stone

Trascendendu da l'angleu longu à l'angolo, portanu u so bracciu da fà u to archettu u to archettu u palmu di u pianu. Hè ricciutu chì avè u brappu frontale nantu à l'esternu o in l'internu di a per di u ghjornu. Pudete ancu avè un colpo di fronte à a còscia si chistu prupone una maiò apertura in u pettu. Assicuratevi a mantene a buccia inseparazione diretta cù u solu sulidu, ma micca chjude.

3 - Latu Angulo Pose

Barry Stone

Da a variazione II, mudificate in l'attitudine largu angulu estratu (Baddha Utthita Parsvakonasana) rotanti u so bracciu da fà u circondu è di a so back.

Avà, mantenenu i vostri zicchini sò stati, purtate a to manu diritta di u pianu. Purtatate u bravu u dirittu sottu à a bughjura ghjustu è a manu ghjustu sottu à a vostra volta per incuntrà à a manca. Senza u poutu senza mancu cù a manu dritta, lampèndusi u bravu danu sottu u to curru.

Aperta u pettu versu u tettu è mantene e vostre fighjà.

4 - Ave di Paradisu

Barry Stone

Sè a cunfurmità à Baddha Utthita Parsvakonasana, pudete dinò in direttamente in u locu di u paradisu (Svarga Dvijasana).

Mantene a manu attaccatu dopu à u to back, u passu u pede di u pede di prima, perchè quì vicinu à u peddu davanti. Se ellu sceglite, puderete ristà quì in un culu di avantaghju.

Se decide u cuntinuà a posa, vene à i pezziunanti nantu à u pedi di a vostra stata ligata. Apatitu, alluntanatu a perchè cum'è fà. Cummincià per arricchisce a to lega in legatu cum'è se sentenu còmpiu senza perde l'estabilità o l'allinjamentu. Venite perverà i passi.

Svarga Dvijanasana hè un prublemu sfidae, ma unu chì apre u palti, rinfriscà a volta è core, è longu a muschi.

5 - Canò avanzanu in fronte

Barry Stone

Per cumprà a prima parte di a secca, movime à u cane per avvicina (Adho Mukha Svanasana) per parechji rispusi prima di ripetiri a seconda mità di a secunna, questu tempu cù u pede ali.