Ùn aghjunghjenu i supplementi antioxidanti oghji?

Una strada attenti à a ricerca in antioxidante è supplementi di vitamina

Passeghjani nantu à qualsiasi merceria o farfalla, è puderà vede antioxidante è supplementu di vitamina publicità publicamente. Queste repertorii rinfurzanu a crede chì tutti parechji avemu l' antioxidante è i supplite di vitamina sò boni per a nostra salute. À u valore di a face, sta propositu face u sensu. Dopu tuttu, una dieta rich in antioxidanti è vitamini (pensate verdi, frutti è frutti culurite) hè statu dimustratu per pacà à a malatia di u cori è certi tipi di cancer.

In ogni modu, a ricerca suggerisce chì e vitamini è i suppliensi antioxidanti in e persone chì ùn sò micca nutificanti deficienti ùn conferenu micca beneficiu di salvezza preventiva. In altri palori, si sia salutare senza mancanza di vitamina o minima, l'antioxidante è i supplite di vitamina ci facenu pocu solu costu di soldi.

Ciò chì facenu l'antioxidanti?

L'antioxidanti sò e vitamini, cum'è a vitamina E , a vitamina C è u beta-carotene chì pruteghjanu i celluli di u corpu contra l'estressi oxidativu o dannu causatu da i radicali libri. Li radicali libri sò molèle assai riativu chì avè l'inturniatu cù diversi strutture cellulare cumu a membrane cellulite, l'acidu nucleicu è a lipoproteini di plasma. I radici latinu sò pruduciuti da i nostri corti durante u metabolisimu normale. Quandu i radicali libretti interagranu cù antioxidanti, si sò stati radicali stati è senza caccià più dannu.

Cunsumu suplementu?

In u 2013, a Task Force di Preventive Services (USPSTF) pubblicatu risultati da un studiu chì analizà si i supplite vitamine è minerale (cumprese suplementi multivitamini) impediscenu u cancer è malatie cardiovascular in i pirsuni senza mancanza nutrizionale.

L'investigatore rivediu 26 studii (24 studi randomizzati, prucessi cuntrullati è 2 studii di cohort) è ùn anu micca evidenza chì tali supplementi eviten a malatia cardiovascular, cancer è tutti l'altre cause di morte. Inoltre, i circherosu chì l'accumpagnamentu beta-carotene puderanu aduprà u risicu per u cancer!

In nota, ancu chì i risultati da u studiu di u USPSTF ùn mancanu effetti di l'suppulienti di vitamina E, un altru studiu amparò chì vitamina E aduce morte (morte).

A luce di e so loghje, u USPSTF seguiu avanti è ricumandemu contra ("grade D") chì utilizanu suppliimenti di vitamina E o beta-carotene per prevene u cancer, malatie cardiovascular è questu. In ogni modu, perchè qualchi studienti d'alta qualità analizà l'effetti preventivi di l'altri suppleti di vitamina è a multivitamini, u USPSTF si firmò micca currettamente di raccumannarisi contr'à u so usu direttamente è in omo di stampatu l'evidenza cum'è insufficente per fà una recommandazione.

In un sensu largu, l'studiu USPSTF ùn suggerisce micca benefiziu di suppulite esogene di vitamini è minerali in quelli chì sò sani (micca deficienti in nutrienti) hè unu di parechji studii d'esse. Per esempiu, un metanà analisi fattu da i circhieri coreani sustinia chì antioxidanti è altri nutrienti fallenu per prevene a malatia cardiovascular. L'autri meta-analizazione recenti hà dimustratu chì i supplementi nutrittivi ùn anu micca aiutà u cancià.

Bottom Line

Cusì, anche u sensu sensu in termichi meccanicii, in termu clinicu, a vitamina è i supplizione di antioxidante facenu pocu per prevene a maladie in quelli chì senza mancanza nutriente.

I ricchieri suggerenu chì a raghjoni da chì i supplementi particulari ùn hè pocu hè chì i nostri sistemi fisiològichi sò cumplessi - troppu cumplicatu per esse adupratu da una sola vitamina o cungliu di uni pochi vitamali. Questa ipistesi hè sustinuta da evidenza limitata di prucessi chì impliquenu dosi fisiològii di multivitamini chì cuntenenu parechji agentsi chì manifestavuli incidenza di cancillenza minima in l'omi (ma micca e donne).

Pigliate l'eccezzioni di studi supra a vitamina E è a suppulizioni beta-carotene in persona sana, a bona parte di a ricerca chì face l'esaminazione l'effetti preventivi di a salute di e vitamini hè deficiente. Inoltre, assunsi, hè ovvidu à qualsiasi osservatore raghjone chì i supplementi facenu pocu per prevene i malati cardiosi è u cancer.

Allora, sè vo site sana è senza mancanza di nutrizi, salvate i vostri soldi è ùn puderebbe cumplementu. Invece, cuntinuu à participà à una dieta equilibrata aghjustata da frutti è legumi foglie.

> Sources:

> Bender DA. Chapter 45. Radicals gratuiti è Nutriscianti Antioxidanti. In: Murray RK, Bender DA, Botham KM, Kennelly PJ, Rodwell VW, Weil P. eds. Biochemistry Illustrate di Harper, 29e . New York, NY: McGraw-Hill; U 2012.

> Frontmann, SP. "Supplements Vitamini è minerali in a Prevenzioni Primaria di a malatia Cardiovascular and Cancer: Una Revedione Systematica di Pruvenza Systematica per u Task Force di Preventive Services USA". Annals of Internal Medicine, 2013.

> Myung, SK. "Efficiency of Vitamin and Supplements Antioxidant in Prevention of Disease Cardiovascular: Reviżjoni sistematica è Meta-analisi di Prucessi cuntrolli aleatizzati". BMJ, 2013.