Quali Marchesi di Corn Flakes sò Glutine?

Kellogg sò fora, ma avemu parechje alternattivi

Ancu se u granu ùn sanu micca u tipu di gluten chì faciani malati, a maiò parte di marmura di corn flakes ùn sò micca seguri per i seguenti di a dieta di glutine. Hè perchè i cereali cuntenenu ingredienti -usually barley malt edulianu-chì contientanu gluten.

Specificamenti, u Cereale di Corn Flakes di Kellogg, un sapori perenni, includenu «aromatizziu malatu» com'è u so terzu ingredientu.

Sfortunatamente per quelli chì anu ghjustu chì u cereale, l'aromatizazione di maltu cuntene glutine in forma di orzu, chì ponenu Corn Flakes di Kellogg in a lista di "nè" per i persone chì anu a celaccia o a sensibilità di celuti di gluten.

Opzioni di Corn Flakes

Fortunatamente, ci sò scelte per e persone chì seguenu a dieta di glutine chì invitati floccati. Questa sò uni pochi brandi famosi di flocculati di corn senza flocco.

Ci hè una Marca principale di Cereali di Gluten-Free?

Sè vo circate una buttiglia di flocculà di cornu senza glutena in una cumpagnia di cereali chì ponu truvà in a maiò parti di i buttoni d'ultramarine, avete averete bisognu di prublemi à truvà ciò chì vulete.

In ogni casu, pudete truvà un cinerea senza glutine chì pò cumpuluite u vostru craving for sweet corn: General Mills 'Corn Chex. Quasi tutti i Cereali General Mills 'Chex, chì includenu granu, chocolate, canna, melone è arrò è Chex, sò cunsiderati senza glutine.

I amate di i floccati di corne ùn anu micca pussutu tutte l'opcions chì vulete nantu à a dieta diluita glutine, ma puderà truvà un granellu chì divertevi.

> Sources:

> Fondazione per a malatia di celiac. Sources of Gluten. 2017.

> Cereali di Corn Flakes di Kellogg. SmartLabel.