Cosa da sapè à e suplementi di vitamina E

Truvate naturale in certi alimenti, a vitamina E hè cunnisciutu a ghjucà un rol decisivu in a funzione immune è in certi processi metabolichi. Siccomu a vitamina E hè un antioxidante, hè ancu pensatu per purtà l'estressi oxidativu per i radicali liberi (produttu chimicu in u DNA).

Panorama

Comu antioxidante, i supplimenti di vitamina E sò spessu offizie com'è naturali di tratta o impedisce diverse malatiechi associati à l'estressi oxidative, cum'è una cardiovascular disease, a vultadura di vista di l'età, a malatia d'Alzheimer è a diabetes.

A vitamina E hè ancu applicata sopra à l'uperazione è u corpu è hè un ingredientu in i prudutti di a pelle.

Ancu si vitamina E si trovi naturale in una quantità di alimentari , certi pirsuni piglia u cumplementu in un esforzzione per spurtà i so livelli di stu nutriente essinziali. Particulare cù e malatie cum'è a malatia di u fieru o a malatia di Crohn necessite più di vitamina E, ma a maiò parte di a ghjente pò cumprà un ingrossu adattatu à a dieta sola.

Beneficii

A data, i prucessi a grande escala nantu à l'effetti di a salute di i supplimenti di vitamina E anu cede frà i risultati sbagliati è spessu disappointing. Un sensu di studii suggerenu chì a vitamina E ùn hè micca offru un beneficu di salute significativu è ancu hà qualchì effetti negligente. Per esempiu, prucessi chì suggerenu chì a vitamina E potete aumentà u cancer è l'adenoma di u culore è aumentanu a mortalità generale.

Un rapportu di 2005 pubblicatu in Annals of Internal Medicine analizò 19 studii clinichi (cù 135.968 participanti) nantu à vitamina E è truvaru chì i supplimenti di vitamina E ùn faddianu à riduce u risicu di malatie o càncer.

Ciò l'altru, l'autori di l'annunziu determinanu chì i membri di studiu chì anu ricivutu un placebo anu una storia di vita a più larga, cumparata à quelli chì pigghianu altimimi di vitamina A supplimenti E (400 IU o più altu). Arcuni analise sussegwentamenti ùn anu micca esse effetti di supplementazione di vitamina E in morte.

Qualchi studii, invece, suggerenu chì i supplimenti di vitamina E è una dieta alta in vitamin-E-rich foods (cum'è l'oliu di germogliu di granu, amanduli è e girasole) pò aiutà à reduie u risicu di certu malatie.

Per esempiu, un rapportu per u 2015 pubblicatu in Nutrition Public Health analizava e studii pubblicati previa annantu à a relazione di vitamina E è cataratizzazzioni età età è truvaru chì a ingesta di vitamina E di vitamina E è a vitamina E supplementaria pò esse assuciata cun risque di rebitare per l'età .

I studii suggerenu ancu chì a vitamina E pò esse bisognu di e persone cù a malatia di livante grassò non alcoolicu (NAFLD) è steatohepatitis non alcoholici (NASH). Per esempiu, un rapportu publicatu in Hepatologie in u 2015 analizà i prugetti pubblicati previa annantu à l'utilizazione di vitamina E in comparsu cù altri trattamenti o un placebo in e persone cù NASH. L'investigatore trovanu chì a vitamina E hà megliurà a degenerazioni in ballu è l'steatosis per un placebo.

Forme

A vitamina E vene in capsula (spessu chjamata prugne), tableta, o forma di liquid. Certi olii sò pensati solu per l'usi tòpicu, per quessa chì hè impurtante di leghje e dettagli.

Dui tipi di suppleti di vitamina E sò d-alfa-tocoferol (a forma naturali) è dl-alfa-tocopherol (a forma sintètica). A ghjente hà bisognu più UI di alfalfa à tocopherol sinteticu di suppulu di dietetica è di alimentazioni furtificati per acquistà a quantità di nutriente da a forma naturali. U tococlochi mischju sò ancu dispunibili.

Relazione: Alimentazione Sources di Vitamina E

Ughjettu temàticu

A vitamina E hè largamente dichja per riduce l'apparizione di cicati è stretch marks quandu l'oliu (da pruduzzioni d'oliu o da càlluli di ghiacciole) hè applicata direttamentmente in a fàccia è a pelle. Quandu appiicatu nurmativamente, hè dettu per aiutà à minimizzà a cicatrisie per una prutella idratara, sfurzà a suntesi di colaggiu, è di reducià a inflamazioni duranti a fase inflammatoria di a cicatrizza di ferita.

A ricerca più avanzia hè necessariu perchè parechji studii suggerenu chì ùn pò micca aiutà à cresce a curazione. Per esempiu, un studiu publicatu in Dermatologic Surgery hà truvatu chì l'oliu di vitamina E hè sottigliatu direttamente à a pelle ùn avianu micca aiutu à migliurà l'aparenza di cicati.

Ciò più altru, u 33% di e persone chì anu utilizatu hà sviluppatu una irritazioni di a pelle común cunnisciuta cum'è dermatite di cunfettu.

Eterni Side

Sicondu u NIH, altri dosi di vitamina E in forma di supplementu puderia aumentà u risicu di effetti serii gravi, cum'è un risichu risicu di putenza hemorrgica.

In certi casi, uttene un suppulu di vitamina E in dosis altas pò causà effetti avversi (nuvola, vomitu, dolore di stomacu è diarrea). In più, qualchi ricerca suggerisce chì i suppulsi di vitamina E pò fà cresce rischju di fallimentu coradale è a criscenza di a mortalità.

Vitamina E pò rinchjarà u sangue è cresce u risicu di purgà. Puderà interagisce cù i medicamenti e supplementi di sangue, cum'è a warfarina, agliu è gingko. Ùn deve esse usatu in dui ghjorni di cirugia.

Sè a so quassu trattamentu o radioterapia di u cancer, cunsultate u vostru dutturatu prima di piglià a vitamina E.

A ricerca ùn ha micca truvatu effetti avversi di a vitamina E da l'alimentariu.

Un Verbu da

Sè avete avè l'ughjettu di i supplimenti di vitamina E per a prevenzione o trattamentu di qualsiasi situ di salute, assicuratevi di cunsultà u vostru duttore per ponderà i risichi potenzjali è i benefici. Avete ancu parolle cù u vostru duttore si averebbe sapete sintomi di a vitimintura di vitamina E (cum'è a debule musculaire, problema visuali è un poviru sensu di equilibriu).

Sources:

> Baumann LS, Spencer J. L'effetti di a vitamina E topica nantu à l'apparizione costera di cicati. Dermatol Surg. 1999 Apr; 25 (4): 311-5.

> Miller ER 3rd, Pastor-Barriuso R, Dalal D, Riemersma RA, Appel LJ, Guallar E. Meta-analisi: a supplementazione di vitamina E in dosassi altima pò addistà a mortalità all-cause. Ann Intern Med 2005 4; 142 (1): 37-46.

> Singh S, Khera R, Allen AM, Murad MH, Loomba R. Eppoquity comparativa di intervenzioni farmacològiques per steatohepatitis nonalcoholic: Una stima sistematica è metanálisis di a rete. Hepatologia. 2015 Nov; 62 (5): 1417-32.

> Zhang Y, Jiang W, Xie Z, Wu W, Zhang D. Vitamina E è rischju di cataracti in età: una metanarchia. Pubblicità Nutr. 2015 ottobre (18): 2804-14.

Disclaimer: L'infurmazioni cuntenuti nantu à stu situ hè pensata à scopi educate è ùn hè micca un sustitutu per cunsigli, di diagnostichi o di trattamentu da u duttore licenze. Ùn hè impurtatu per tutte e precautioni pussibbili, interaczione di droga, circustanzi o effetti avversi. Avete bisognu à piglià l'assistenza medica promptità per qualsiasi prublemi di salute è cunsultate u vostru duttore prima di usà medicina alternativu o di fà cambià à u vostru reginu.