T'hà duvitù in Aqua Calda o Frio Tras una Maratona?

Mentre chì ogni offere un prufittu, unu hè ghjustu dopu una razza

Dopu un corpu longu o maratona , i corelli spessu saranu una di dui cose: piglià un bagnu, bagnu caldu per friddà o piglià un bonu, brisbane di bagnu à rinfreschi. Mentre chì dui parranu esse rispettabili selezziunati, unu hè assai menu pocu terapicuu di l'imaginariu.

Beneficii di a Hydroterapia Hot è Cold

I tarritorii di l'acqua friddi è friddi anu u so benefiziu, ma sò assai assai specifici.

Comu forma di idroterapia, l'ogghjuna anu diverse fini è scopi:

À a superficia, pare chì quì offre e listesse benefizi. Ma cumu si fanu assai différencesement, è, secondu cum'è quellu chì l'usanu, pò pudè causarle più maiò chì bè.

Perchè l'acqua accia ùn aiuta

Quand'ellu hè ghjuntu à cuddà, u regula hè simplice: l'acqua calda à l'acqui di prima è l'acqua fredda dopu.

Perchè? Dopu un corpu longu, l'impattu è u stress in i musculi è e ghjunghjini invariabilamenti causanu inflammazioni.

A inflamazioni hè simplicemente a risposta di u corpu à l'estresse fisicu, per esse causatu da una attività estremita, ferita o infezzjoni.

Quandu a inflamazioni si spinge, sparisce una risposta immune chì provoca i vini sanguini chì inchinu è tissuti per esse in porosa. Questa permette i cungresi immune più vicinu à u situ di u stress.

Mentre chì l'effettu hè di ripiglià i celti danziati, pò ancu guvernà in mannara, vermiculite è dolore.

In rispettu à currià, l'ultimu cosa chì vulete fà fà aghjuntà questu effettu da manghjà in acqua calda. Invece, vò vulete criari l'area affettata per chì i vetbi sò stimulati à cunstruisce, per allinzannu a inchie è u dulore.

Un bagnu di acqua calda è megliu adattatu per a calvi muscoli stiff o doloroso è articuli. Quandu si cunghjunghjendu cù stinzendu , pò aghjugà i musculi stinziali, articuli è i tendini è migliurà a mobilità generale. Hè cumu adupratu in i persone cun fibromialia è pò esse benefiziunisti in a furmazione chì pò esse tressu prutrate o pulitici.

Cumu piglià un cani di Ghiaccio

Dopu un corpu longu o maratona, un bagnu di ghiacciu serà a vostra prima fonti di sguillà è più veloce per a ricuperazione. Per principià, avete bisognu à chjudarà una tina cun acqua fredda è avvicinassi, chì permettenu u vostru corpu à aghjurnà a temperatura. Dopu un minutu o più, scumpete unu o dui sacchetti di cincucente di u ghjacciu in l'acqua è si stalla quì 10 minuti, micca più.

Se ùn pò micca purtate a sensazione di l'acqua di ghiaccio nantu à a pelle nuvola, pudete furnisce ghjocatelle curretta è una sudaria in u bagnu. Un scudu freti hè ancu una alternativa acceptable.

Sì tutti questi, pudete applicà un pezzu di ghiaccio o un saccu di viti vegetali fugliale nantu à e spazi affettati.

In ogni casu, avete esse evangelizendu una zona di pezza per più di 20 minuti o risichendu un eventu ferite congelate.

> Source:

> Mooventhan, A. e Nivethitha, L. "Eperazione per a Pruduzzioni Evidenza Cientifica di Hydroterape nantu à i Sistemi di u corpu". N Am J Med Sci. U 2014 Mai; 6 (5): 199-209. DOI: 10.4103 / 1947-2714.132935.