Hè un scherzu Glutine?

Truvate sanu (senza glutine) e funti di u scherzu

U sguapurrinu probabili sona scary si voi nantu à a dieta di glutine. Ma puru u nomu, u triacca ùn hè micca u triple. Hè una sementa in quantu à un granu è hè senza glutine è seguru per e persone cù malati celiac è a sensibilita di celutu senza glutine.

In fattu, u trippbone è u triglu come di famiglie botanique. I sardi sardi sò tecnicamenti u fruttu di una pianta chjamata Fagopyrum esculentum, mentre chì a biscaglia di granu sò e so manni fatti di i pianti in u genus Triticum .

Eppuru u zuccherinu ùn hè micca un granu, hè in qualchì tempu chjamatu "pseudocereale". Per u trasfurmazioni in l'alimentariu, e mancu i cavalli sardinhe sò primulamenti cavuriti. U materiale di u primu fugliu, chjamatu grumini, pò essa terra in farina. I vermiculate latte rossu hè cunnisciutu com kasha.

Fonti Sigura di Torculcus

Ci hè parechje diverse brandie di scherzu è casha in u mercatu. No tutti i prudutti d'albatrossi sò cunsiderati senza glutine. Ancu siu scherzu hè naturali di glutine, pò esse sughjettu à significativu glutine in a contaminazione cruciata mentre ch'ellu hè cultivatu è procesatu.

Invece, sti trè marca ùn devenu salva per quelli chì sò manghjate senza glutine:

Perchè manghja u Farina

Pudete utilizà a farina di sourcuga in cucina. U latte schwarze santezza pò esse usatu cum'è u cereali di l'acqua cale, o cum'è sustitutu di u risu o pasta in parechji platti. Ogni tagliolini sò tradiziunati da farina di farina.

Ci sò bè ​​di boni ragiò per manghjà u scherzu. Hè in alta in vitamina B e biologica è ricca in fosforu, potasio, ferru, calcium è lisina.

U latte hè ancu una bona fonti di fibbra: un sirviziu di vapeur d'u latte scorci d'altru sugatu furnitu 17 grammi di fibra dietaria (vi tocca da 25 à 35 grammi di fibra allora). Hè ancu cuntene 22 grammi di prutezione. Perchè avè pocu di fibra chì ùn pò mancu mangianu u gluten pò esse problematicu, u triacca si pò aiutà.

Ci hè ancu qualchì prufonda prima chì u scherzu pò aiutà à i nivuli di colesterol.

> Source:

> Tomotake H, Kayashita J, Kato N. L'attività di ipidopuliemi (Fagopyrum esculentumMoench) è > tartariu > (Fagopyrum tataricumGaertn.) Souruck. Journal of Science di l'Alimentazione è l'Agricultura . 2014; 95 (10): 1963-1967. doi: 10.1002 / jsfa.6981.