Mudra Gestures in manu in Yoga

A mudra hè un gestu, spessu cumbatte cù e mani, chì cuncense è dirighjanu l'energia in una putenza di ioga o meditazione. Mudras sò antichi in origine. A maiò parte di quelli chì anu usatu in u iocu cuntimpuranitu venenu da tradizzioni induvidi è buddici. Mudras sò ancu dinò volte chjamati chjamati postu chì sò culligati attivu à dui parte di a manu. Questu hè pensatu per creà viaghji per l'energia (prana) per flussu è per aiutà à disblock the chakras.

I mani sò cuparti in acupressure è rifletturismu punti, chì spiecanu l'effetti curattivi di certi mudras. L'altri sò più simbolichi in natura. À l'altri aspetti di u ioga (l' asana , pranayama , è a meditazioni, per esempiu), a prublema consistente hè chjave. Mudras ùn sò micca una reparazione ràpida. Ancu si ponu esse in ogni locu, anu seru più effikaenti quandu incorpora in una meditazione o rilassazione. Mudras sò spessu usati in Kundalini yoga .

Mudras cumune in Hatha Yoga

Pudete ancu esse utilizatu mudras senza avè avè realizatu. U soli cumuni hè chjamatu a pusizione di preghiera o namaste , ma hè più cunsigliu cum'è Anjali Mudra.

Anjali Mudra : Pulsà e palmi di e mane di u diritta è di a manu dirusta nantu à l'altri. Questa mudra si pensa à avè un effettu calmatu cumu si mette à e parte di u danutu à u latu di u core in armunia.

Gyan Mudra : Pulsà u to pettu è di l'indignità indrintu. Amparate u restu di i dritti diretta.

Quandu si trova postu in una position di legmedia , reste i spaddi di i vostri mani nantu i cosce. Questa mudra simbolizza unità è cunnessione. Hè chjamatu ancu Jnana (Knowledge) Mudra.

Vishnu Mudra: L'indici è u dittezza mediale sò intrezziati à u to palme. U polu, dinu anu, è rosa, sò stesi prutrate.

Questu hè u mudra appruvatu per a respira (nadi sodhana) da una nostàla di u nostru alternante .

Garuda Mudra : Hook the thumbs of your right and left hands together crostazione di i vostri pozii cù i vostri palmati versu u to pettu. Stende u restu di i vostri ditte. Hè vistu cum'è un paese, chì ghjera sensu perchè Garuda hè di a stissa ragina cum'è garudasana (aguja pose) . Questa mudra hè cunsideratu dinamizanti è equilibratu.

Dhyana Mudra : Mentre era assista, pusate a to manu ferita in u vostru fugliale cù u vostru palme di faccia. Pone a to manu diritta nantu à a manca di u manca andà i vostri puliti per tuccallu nantu à e vostre palme. Hè una mudlla meditazione buddista classica mudra.

Lotus Mudra : Bring your palms to touch as in Anjali Mudra. Mantene i vostri pulgieri, rosati è i cundizioni di e to palme di pressu à l'altru mentre si separanu i centri di i vostri palme è fate u restu di i vostri ditte. Questu fa una forma comu un fiori di lotus. Stu mudra rapprisenta a apertura è fiorente.

Kundalini Mudra : Fate un prugnu cù a manu. Stende u vostro dottu left indices è fate un prugnu cù a to manu diritta cumanda per quellu dettu indici. U polgaru di a vostra diritta persa sopra u tozzu u dettu left. Sta pusizione hè assuciata à a sessualità è a unità.

Source:

Hirschi, Gertrud. Mudras: Yoga in your Hands , Weiser Books, 2000.