Cumpete l'Alcohol Di a Dieta in South Beach

Pensate u Sud Dietu di mare? Se vi prupone un vittura occasionale di vinu o di cervexa, avete sapete chì avete bisognu di cambià i vostri abbitanti di abbia nantu à sta dieta. L'alcoholice hè ristrettu in ogni una di e fasi.

Fase 1

I prudutti alcoolichi ùn sò micca permessi durante a Fase 1 di a Dieta di South Beach . Fase 1 hè u primu dui simane di a dieta quandu e reguli di manghjà sò più ristrittivi.

Duranti stu tempu, ti evitari tutti u zuccherinu è esse un novu teetotaler. Sè vo site obeso, pudete bisognu per estenniri a Prima 1 è chì significheghja evitarà l'alcoholu per un periudu di tempu.

L'sola eccezzioni a l'impurtanza di l'alcohol durante a Fase 1 hè l'utilizazione di u vinu per a cucina. Certi ricetti chjamanu una piccula cantina di vinu (in solitu un vinu biancu seccu o un vinu rossu in legnu) per aghjustà leghje o carne. U vinu in tabella secca hè casi carb-free per puderà aduprà mentre a tù stai cocchi senza affettà u vostru successu di dietu o u zuccaru di sangue.

Attente à u vinu chì pudete aduprà, ancu. I vini è di licori di postres ùn sò micca usati in cucina per via di u so cuntenutu di zuccheru. Sè vo site per fà una ricetta dolce, cum'è una pratica di frutta o postre, pò chjamà un licore è ancu una cantina quantità hè assai grammi di zuccheru. Scupi in a ricetta o sceglie per cocchi un pane differenti.

Fase 2 è Fase 3

A Fase 2 di a Dieta sur Sud hè menu ristrittiva di Fase 1.

In questa fase di u prucessu di a perdita di pisu, cumencia à aghjunghjene in più carduzziassi sani. A perdita di piscia freti freti in un passu tranquillu di 1-2 liri per simana. Aghjustate in a Fase 2 finu à truvà u pesu di u vostru ghjustu è dopu avete transitu à a Prima 3, una fede di minimisazione di mantenimentu.

Certi ingressosimi, cum'è u vinu biancu o vinu biancu pò esse cunsumati una volta chì principite a Fase 2 di a Dieta di u Sud.

U Dr. Agatston recomanda vini sechi nantu à altre alimenti alcoolichi. U vinu ùn hè micca solu cunzidiratu un "carbu" sanu ", ma i picculi quantità di vinu cunsumu di moderà ùn ùn ne necessariu ferrari u vostru pianu di iri.

Sì ùn avete micca un vitturinu di vinu, alcuni altre edifizii alimpiati sò permessi. I ciuri di cerveza è certi licuri, com'è bourbon, gin, ron, sante, tequila, vodka pò cunsumà. E, sicuru, a dimensione di porcellana hè chjave.

Hè ricumandemu chì limite u vostru cunsumu à dui serviti per simana. Qual'è un servitore?

Li mestratura ùn deve esse micca caluricu in quantui d'acqua tonica azucarera. Pensate di cunfurarià cù l'acqua spumante o seltzer. L'alta calorie, i mezclatori eduliani sò fora di limiti.

Certi buzzini sò fora fora di limità even during Fase 2 è in Fase 3 di a Dieta di South Beach. Questi includeu a cerveza biologica, licore cum'è Kahlua, acquavita è vinificante di u vinu (da u zuccheru additù). Avete bisognu di zucchereri sugari, cum'è margaritas e mai tais

Eppuru, micca più menu, se site in a Dieta à u South Beach è vi puderete imbibe, assicuratevi chì hè durata o seguita immediatamente da un manghjatu, perchè cusì fassi affissà a manera chì u to succede a zuccheroa di sangue.

Perchè Avoid Alcohol

I prudutti alcoolichi cuntenenu uni pochi carbohidrati, chì sò i principali di miri di eliminà in a Dieta di South Beach. Pò dassi chì cose perchè l'alcoolate hè nantu à a lista "mala" per u pianu di u cunsumu. A raghjoni hè raportata cù u modu chì l'alcoholicchi hè cunvertisce da u vostru corpu. L'alcohol viaghja in zuccaru cum'è u cunsumu. Questa cunversione di l'alcool à u zuccheru s'ellu hè acquistata causerà u zuccaru di sangue in spike. Uvizzu hè ancu metabolizatu da u vostru corpu prima di l'altri nutrienti più sani sò utilizati.

Ricurdate, u scopu di a Fase 1 hè di livassi u zuccherinu in sangue, è cravings per "caribatti" carbs serebbe devastate è avete principiatu perde u pesu.

Quandu avete l'evuluzioni di l'alcohol nantu à a Dieta à u South Beach è quandu u limità di u booze in u Fasi 2 è 3, permettenu à u vostru corpu per funziunà in un stabilimentu più altu è aiutanu à riduzzione à i cravings for less healthy foods.