Chì ghjè l'inattività fisica?

Definizione di Being Sedentary or Inactive

Sò inactivo fisicu? Sì u sedentariu? Assicurate pò esse dumandatu o incuraghjitu in parechje travaglii, à a scola, è di situazioni suciali. Quandu si mette i criteri per voi hè chjamatu sedentariu o inattivu?

Definizione di Fisica Inattività

A definizione di esseri sedentariu o fisicu inactiva hè expending less than 1.5 kcal / kg / day in attività fisica di l'ocio, d'acordu cù i Surveys naziunale di Salute Populazione di u Canadà.

Questu hè l'equivalente di caminariate un pocu di più di chilomitri à 1,3 o circa 3000 passi. Per a maiò parte di a ghjente, hè un passaghju di 25 minuti o menu.

In u Meditazione Assistenza Naziunale Sancta Naziunale , l'adulti sò classificati inactive si ùn avianu micca infurmatu di ogni sessione di lumi à l'attività fìsiche moderata o vigorosa di u tempu d'almenu 10 minuti à ghjornu. Dà a misura, u 25% di l'adulti auropeologiche ùn anu dette attività attività fisica in u tempu di piacè è ponu esse inattivatu o sedentariu.

L'articulu di pedometer à a squadra Katrine Tudor-Locke detta da qualchissia chì logs less than 5000 stradi di pedunziu per ghjornu com'è sedentariu o inactiva. Questu hè persistenti, cum'è a maiò parte di a ghjente hà da pudè accede à 2000 passi da l'attività di ghjornu in a casa - passendu da u lettu à a cucina à u bagnu à u lettu, etc.

L'inattività fisicu Periculosa?

I Centri di i Centri di Centru di Enormesimu (CDC) dici: "300.000 morti annu in i Stati Uniti forsi sò i risultati di inattività fisica è di prublemi di mancià alimentari". L'inattività di fisica risalta risicu di morte da malatia di u corpu, infàrdie, còllenu di u culesteriu è di diabetes.

Studi di u tempu di assicurà truvà chì longi periudi di inattività durante u ghjornu puderanu aduprà i vostri riscosi di malatia, ancu s'ellu avete a quantità d'esercitu in questu un puntu di u ghjornu. L'investigatore anu u risichendu risicatu di a diabetes mellita 2, a malatia cardiovascular è a prima morte. Cume pò pruvà micca inactive?

Per ùn esse inattivu è per rinfurzà riscosu per a salute, l'autorità sanitarie cum'è l'Associazione Americana di Corazon recomanda exercitu di intensità moderata per o 30 minuti di ghjornu durante 5 ghjorni a simana o un totale di 2 ore è 30 minuti per a simana.

U caminu hè una attività faciule per aghjunghje u vostru ghjornu. Puderia travaglià per sminuzzà u tempu di assicurà è aghjunghjendu uratorii annantu à u ghjornu, è pò ancu esse fattu in batti di caminari in u tempu di pranzu, u lunch è in prima o dopu a ghjurnata di travagliu.

Un pudòmetro o un gruppe di fitness pò mostrarle sè vo avete qualchì bastassi per ch'ellu ùn site inactivo. Parechje persone ghjocu di scopu di 10.000 passi per ghjornu , chì ghjè un indicatore chì avete scontatu l'ughjettu per rinfurzà a inattività.

Certi boni fitness è appricazzioni anu inzijidate alerte chì vi ricurdanu à fighjà è si movenu quandu site inactivo per un periudu di tempu. Sò utuli à e persone chì passanu longhi ore à travagliu sedentariu o attività recreativa sedentaria. Trascendi più frequentanu pò aiutà à reduie u risicu per a salutazione di a seduta è di l'inattività fisica.

Sources:

Haskell WL, Lee IM, Pate RR, Powell KE, Blair SN, Franklin BA, Macera CA, Heath GW, Thompson PD, Bauman A. "Attività Fisica è Salute Pública. Associu Americana di Corazza. " Circulazione. 2007 Aug 1. [Epub ahead of print]

Tudor-Locke, Catrine, Bassett, David R Jr. "Quante fiasca / ghjornu sò prufitti ?: Indici Preliminari di pustometru per a Salute Pública" Sport Medicine. 34 (1): 1-8, 2004.

Attribuzioni di l'attività fisica di i Stati Uniti, Uffiziu di Prevenzione di Enfermediale è Salute di Salute, Dipartimento di i Salute di l'Umanu è servizi umani. aghjurnatu 10/7/2008. Accessed 10/9/2008.

Inattività di Fisica, Centri per a Cunfattura di Prevention, 22 di Febbraio 2011.

Wilmot, EG, et al. "U tempu sedentariu in adulti è l'associazione cù diabolite, malattia cardiovascular è morte: a rivista sistematica è u metanisi", DIABETOLOGIA , Volume 55, Number 11 (2012), 2895-2905, DOI: 10.1007 / s00125-012-2677-z